نوشته شده توسط : azizi

 قیمت و خرید رینگ جکوزی | سایت آراز صنعت به همراه ارسال و گارانتی

رينگ جکوزي فلزي يکي از اجزاي مهم در ساخت جکوزي است که به عنوان پايه و بستري براي قرار دادن نازل‌هاي ماساژ و سيستم تهويه استفاده مي‌شود. استفاده از رينگ جکوزي فلزي به دليل مقاومت بالا و طول عمر طولاني آن، مورد توجه قرار گرفته است.رينگ جکوزي استيل معمولا از جنس استيل 304 ساخته مي‌شود که داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، زنگ زدگي و حرارت است. همچنين، استيل گالوانيزه نيز از جنس فولاد مي‌باشد که با پوشش دادن لايه‌ي رويي از روي آن با روش گالوانيزه کردن، مقاومت بالاتري در برابر خوردگي و زنگ زدگي به دست مي‌آورد.

 به طور کلي، رينگ جکوزي فلزي يک پارچه با دو بخش بالا و پايين است که به صورت هم‌مرکز و با کمترين اختلاف سطح نصب مي‌شود. سردندها (داخل دنده يا رزوه) نيز براي نصب نازل‌هاي جکوزي (ايرجت جکوزي) روي رينگ بالا و پايين قرار مي‌گيرندرينگ جکوزي با ساختار دايره اي شکل و فلزي خود نقش اسکلت و بدنه ي اصلي جکوزي را ايفا ميکند.اين ابزار علاوه بر هدايت پر فشار آب از طريق ورودي ها به داخل محيط جکوزي در زيبايي ظاهري آن نيز نقش دارد.جنس اصلي رينگ ها از جنس گالوانيزه و استيل است که به شکل دو رينگ يکي در سمت پايين و ديگري در سمت بالا قرار گرفته که با يکديگر هم مرکز هستند.

قيمت و خريد رينگ جکوزي

نکات مهم انتخاب رينگ جکوزي

نکته ي مهم براي انتخاب جکوزي اين است که بايد رينگ هايي که با متريال با کيفيت ساخته شده اند را انتخاب کرد تا علاوه بر حفظ استحکام جکوزي مشکلي در ساختمان جکوزي ايجاد نکند. انتخاب رينگ جکوزي هايي که از متريال بي کيفيت ساخته شده اند باعث ميشود که ساختمان جکوزي فرو بريزد.رينگ جکوزي فلزي يک قسمت اساسي از جکوزي است که معمولا از جنس استيل يا گالوانيزه توليد مي‌شود.

اين رينگ داراي دو بخش بالا و پايين است و به صورت دقيق و مهندسي شده طراحي مي‌شود تا پس از بتن‌ريزي و نازک‌کاري جکوزي، پاشش آب در نواحي مختلف جکوزي يکنواخت باشد و جکوزي داراي ظاهري زيبا و يک دستي باشد. رينگ جکوزي داراي سردنده‌هاي ورودي و نازل‌هاي دهش است که از جنس استيل ساخته مي‌شوند و در نهايت براي رينگ جکوزي بهتر است از استيل 304 با جوشکاري آرگون استفاده شود.سردنده‌ها در رينگ بالا و پايين قرار مي‌گيرند و نازل‌هاي دهش نيز در رينگ تعبيه مي‌شوند.

رينگ جکوزي با متريال استيل 304 با قطر 3 ميليمتر بيشترين رايجي را در بازار دارد. اما به دليل نياز به استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگي و زنگ زدگي، در برخي موارد رينگ‌هاي جکوزي با متريال استيل رده 10 و رده 40 نيز ساخته مي‌شوند. اما براي استفاده در استخرهاي خانگي، رينگ جکوزي با متريال استيل 304 با قطر 3 ميليمتر کفايت مي‌کند و بسيار مقاوم و با دوام خواهد بود.

خريد رينگ جکوزي

متقاضيان خريد رينگ جکوزي ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت آراز صنعت بهترين مدل رينگ جکوزي را دريافت کنند.مجموعه ي صنعتي آراز، با هدف طراحي، ساخت و توليد انواع سيستم ها و محصولات گرمايشي از سال 1389 آغاز به کار نمود.

از جمله محصولات توليدي اين مجموعه مي توان به ديگ هاي مورد استفاده در صنايع مختلف، مبدل هاي حرارتي، مخازن تحت فشار و پکيج هاي موتورخانه اي اشاره کرد.از اهداف آراز صنعت اين است تا با کمک متخصصان داخلي بهينه سازي و کاهش مصرف انرژي در راستاي چشم انداز و آينده کشور، تحرک صنعت، تعامل بين بخش علمي و صنعتي کشور گام بردارد.

 خريد و نصب تجهيزات جکوزي ، سونا و استخر
 رينگ جکوزي گالوانيزه
رينگ جکوزي استيل
 رينگ جکوزي 4 نفره ،6 نفره ، 8 نفره و 10 نفره
 فروش جکوزي در تهران ، کرج و سراسر ايران | ارسال به همراه بسته بندي

رينگ جکوزي يکي از اصلي ترين بخش‌ها در ساخت يک جکوزي استاندارد مي‌باشد. تعداد خروجي هاي رينگ جکوزي بر اساس تعداد نفرات مشخص شده و قطر آن برابر با قطر داخلي جکوزي مي‌شود. متريال مورد استفاده در رينگ جکوزي مي تواند گالوانيزه و يا استيل باشد که نمونه استيل عملکرد بهتري داشته و دچار رسوب کمتري مي‌شود.

در ساخت جکوزي ابتدا با محاسبه تعداد نفرات، از يک اسکلت فلزي استفاده شده و رينگ ها و لوه کشي هاي مربوط به آن انجام شده و سپس آجر چيني و در پايان نازک کاري و کاشي کاري انجام ميشود. سايز لوله کار شده 2 اينچ بوده، سايز ورودي و خروجي در رينگ جکوزي 1/2 1 اينچ مي‌باشد. به دليل گسترش روز افزون استفاده از جکوزي ها در مجموعه هاي ورزشي يا استفاده و ساخت و استفاده ي جکوزي ها در ويلاي شخصي اهميت استفاده از رينگ جکوزي بيش از قبل شده است .

رينگ جکوزي استيل با ضخامت 2 ميليمتر و با جنس استيل 304 ساخته مي‌شود که اين جنس استيل با مقاومت بالا در برابر زنگ زدگي و خوردگي مشهور است. همچنين براي ساخت رينگ جکوزي، معمولا از لوله‌هاي استيل با قطر 1.5 اينچ استفاده مي‌شود. خريد رينگ جکوزي با کيفيت از خرابي و آسيب ديدن جکوزي جلوگيري کرده و در زيبايي جکوزي نقش زيادي دارد بر اين اساس بايد در هنگام خريد جکوزي به استاندارد هاي مصرفي و کيفي آن توجه کرد . در ادمه سعي داريم که چند مورد از مواردي که بايد در هنگام خريد رينگ جکوزي به آن توجه کنيم را در اينجا با شما به اشتراک بگذاريم.

براي خريد رينگ جکوزي ابتدا بايد تعداد افرادي که قرار است از جکوزي استفاده کنند را مشخص کرد. مشخص کردن تعداد افراد در تعيين ميزان قطر رينگ ها نقش مستقيم دارد. سپس با توجه به موارد مصرفي جکوزي براي ويلاي شخصي به ازاي هر نفر به اندازه ي يک متر مربع فضا در نظر گرفته ميشودچنانچه جکوزي براي استفاده در مجموعه هاي ورزشي ساخته ميشود بايد به ازاي هر يک نفر به اندازه ي .0.8 فضا در نظر گرفت براي مثال اگر قطر جکوزي را زياد در نظر بگيريم قطر رينگ 220 سانتي متر براي استفاده ي 4 نفر مناسب است و اگر قطر آن را پايين در نظر بگيريم قطر مناسب آن 140 سانتيمتر است.

توليد کننده رينگ جکوزي

آراز صنعت به عنوان يک مجموعه ي پيشگام در زمينه ي توليد رينگ جکوزي در اندازه هاي متفاوت، تجهيزات موتورخانه و استخر فعاليت ميکند. جهت خريد رينگ جکوزي وارد سايت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود رينگ جکوزي را سفارش دهيد.

نکات مهم خريد رينگ جکوزي

رينگ جکوزي استيل به دليل ويژگي‌هاي فيزيکي و شيميايي خود، به عنوان يک ماده مقاوم در برابر آب، خوردگي و خراش، براي استفاده در محيط جکوزي مناسب است. همچنين، اين رينگ به دليل ارتفاع و ضخامت مناسب خود، باعث تضمين ايمني و راحتي بيشتر براي افراد درون جکوزي مي‌شود. در واقع، اين رينگ با ايجاد دهانه استاندارد در جکوزي، باعث افزايش نيروي هيدروديناميکي و بالا بردن کيفيت آب در محيط جکوزي مي‌شود.

علاوه بر اين، رينگ جکوزي استيل باعث افزايش زيبايي و استاندارد سازي ظاهر جکوزي نيز مي‌شود. از آنجايي که اين رينگ با روکشي از نيکل و کروم پوشيده شده است، در برابر آب و هوا و عوامل خارجي مقاوم است و به دليل براقيت و زيبايي خود، باعث افزايش جذابيت جکوزي در محيط است.

نکات خريد رينگ جکوزي

خريد رينگ جکوزي از برند معتبر به معناي تضمين کننده ي کيفيت رينگ است .با توجه به تنوع برندهاي مختلف رينگ در بازار بهتر از که از راهنمايي و مشاوره ي افراد متخصص در اين زمينه استفاده کنيد و يک رينگ جکوزي با کيفيت را خريداري کنيد.

نکته ي مهم اين است که يک رينگ جکوزي معتبر و با کيفيت داراي گارانتي و ضمانت نامه اي است که در صورت آسيب ديدن اين محصول در کوتاه مدت يا خرابي آن قابليت مرجوع کردن يا تعويض نمودن را داشته باشد.توجه داشته باشيد که يک رينگ جکوزي با کيفيت داراي ضمانت نامه و گارانتي است تا در صورتي که اين قطعه در مدت زمان کوتاهي با آسيباتي روبه‌ رو شده و يا خراب گردد بتوانيد آن را مرجوع نموده و يا تعويض کنيد.

مزاياي خريد رينگ جکوزي گالوانيزه يا استيل

رينگ جکوزي گالوانيزه يا استيل ويژگي ها و مزايايي مانند طول عمر زياد عدم رسوب بستن رينگ و عدم زنگ زدگي آن است. اين موارد باعث ميشود که اين محصول از استحکام زيادي برخوردار باشد و در صورت قرارگرفتن تخت فشار زياد آب آسيب نديده و فرو نريزد. از ديگر مزاياي مهم رينگ جکوزي شکل دادن رينگ به جکوزي بوده طوري که باعث جاري شدن و ورود آب در تمامي جهت ها به داخل جکوزي ميباشد.

خريد رينگ جکوزي در امور درماني

استحکام بالاي رينگ جکوزي باعث ميشود که جاري شدن آب در جهات مختلف به صورت يکسان بوده و جهت درمان ميتواند فشار را به صورت مساوي به بخش هاي مختلف بدن وارد کند.با توجه به استفاده از جکوزي به دليل کاربردهاي درماني آن در افراد رينگ جکوزي با استاندارد سازي دهانه ي جکوزي باعث ميشود که در هنگام پاشيدن آب انحرافي نداشته باشد .

انحراف در دهانه ي جکوزي ميتواند تاثيرات مضري بر سلامت افراد بگذارد. در صورت کيفيت پايين رينگ جکوزي دوام جکوزي پايين بوده و در صورت قرار گرفتن متريال سيماني ساختماني بر روي آن باعث بروز آسيب و شکستگي به تجهيزات آبي آن ميشود.

قيمت رينگ جکوزي

قيمت رينگ جکوري بر اساس فاکتور هايي مانند: ظرفيت رينگ جکوري، قطر رينگ پايين و بالا، تعداد نازل هاي رينگ جکوزي فاکتور بندي ميشود. جهت اطلاع از قيمت رينگ جکوزي با بخش پشتيباني فروش آراز صنعت تماس گرفته و از طريق ثبت سفارش خود انواع رينگ جکوزي را در ظرفيت هاي مختلف با بالاترين قيمت و بهترين کيفيت از سراسر ايران سفارش دهيد.

سخن آخر
ما در اين نوشته سعي کرديم که اهميت کيفيت و نقش رينگ جکوزي با دوام را براي شما بيان کنيم. مجموعه ي آراز صنعت با فروش رينگ جکوزي با کيفيت شما را در مسير ساخت انواع جکوزي ها براي ويلاي شخصي و مجموعه هاي ورزشي همراهي ميکند. همچنين در صورتي که جکوزي کيفيت و دوام زيادي نداشته باشند به محض قرار دادن متريال ساختماني بر روي آن تجهيزات جکوزي دچار شکستگي شده و ممکن است به تجهيزات آبي آن نيز آسيب هايي وارد شود.

جهت اطلاع از موجودي و استعلام قيمت رينگ جکوزي و ساير تجهيزات استخر ، سونا، جکوزي وارد فروشگاه سايت آراز صنعت شده و از قسمت فروشگاه سفارش خريد رينگ جکوزي را ثبت کنيد.هم چنين ميتوانيد براي اطلاع از قيمت روز رينگ جکوزي با شماره ي مندرج درسايت ، تماس حاصل فرماييد . تماس و پاسخگويي از ساعت 9 الي 18

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت


چگونه خريد رينگ جکوزي را انجام دهيم؟

با مراجعه به سايت آراز صنعت بهترين مدل رينگ جکوزي را با قيمت مناسب خريد کنيد

چگونه از قيمت رينگ جکوزي مطلع شويم؟

با استفاده از صفحه ي فروشگاه آراز صنعت قيمت خريد رينگ جکوزي را استعلام قيمت بگيريد.

آراز صنعت توليد کننده ي رينگ جکوزي

خريد رينگ جکوزي از سايت آراز صنعت به عنوان بهترين شرکت توليد کننده ي رينگ جکوزي، اين محصول کاربردي را به همراه گارانتي و ضمانت از سراسر ايران خريداري کنيد.



:: برچسب‌ها: رینگ جکوزی , خرید رینگ جکوزی , قیمت رینگ جکوزی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

گرمايش استخر و وجود سيستم گرمايشي مناسب جهت تامين حرارت اب استخر و جکوزي از مهم ترين موارد فراهم کردن شرايط استفاده از استخر است.در اين نوشته سعي داريم تا به معرفي نکات مهم در هنگام خريد پکيج گرمايش استخر بر اساس شرايط قيمت و برند آن بپردازيم. مجموعه ي اراز صنعت به عنوان يک شرکت پيشگام در زمينه ي توليد و فروش انواع پکيج گرمايش استخر و ساير تجهيزات مورد نياز استخر و موتورخانه، امکان خريد پکيج هاي گرمايش استخر را با قيمت مناسب به همراه گارانتي در اختيار متقاضيان عزيز قرار داده است.

گرمایش استخر

به طور کلي با استفاده از روش هاي زير ميتوان گرم کردن آب استخر را انجام داد:

  • روش هاي گرم کردن استخر
  • پنل خورشيدي
  • ورکش خورشيدي
  • هيترهاي برقي
  • هيتر گازي
  • ديگ بخار
  • مبدل هاي حرارتي
  • ديگ اب گرم فولادي
  • ديگ اب گرم چدني
  • تشک خورشيدي

براي خريد پکيج گرمايش استخر و استعلام قيمت ان وارد سايت اراز صنعت شده و محصولات مورد نياز خود را سفارش دهيد.همچنين ميتوانيد براي دريافت راهنمايي خريد پکيج گرمايش استخر با ما تماس بگيريد و از پشتيباني شرکت استفاده کنيد.در ادامه قصد داريم تا به معرفي گرمايش استخر و نحوه ي استفاده از پکيچ هاي گرمايش استخر و قيمت آن بپردازيم.با ما همراه باشيد.

دماي آب استخر و روش محاسبه گرمايش آب استخر

بر اساس دماي اوليه آب استخر و جکوزي (جدول شماره يک) و در نظر داشتن مدت زمان گرمايش اوليه مورد نياز، بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه استخر و جکوزي به سادگي محاسبه مي شود.محاسبه ي دماي اوليه اب با در نظر گرفتن مدت زمان گرمايشي اوليه اي مورد، به همراه بار حرارتي جهت گرمايش اوليه جکوزي و استخر انجام ميشود.گرمايش استخر | دماي آب استخر و روش محاسبه گرمايش آب استخر

يک قاعده به طور کلي به منظور طراحي سيستم گرمايش اوليه استخرهاي خانگي و جکوزي هاي خانگي استفاده مي شود. براي محاسبه بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه استخر و جکوزي، به موارد زير نياز دارم :

دماي اوليه آب استخر و جکوزي: براي استخرهاي خانگي، دماي 28 درجه سانتيگراد و براي جکوزي هاي خانگي، دماي 38 درجه سانتيگراد به صورت پيشفرض در نظر گرفته مي شود.

مدت زمان گرمايش اوليه: براي استخرهاي خانگي، مدت زمان بين 12 تا 24 ساعت و براي جکوزي هاي خانگي، بين 4 تا 6 ساعت در نظر گرفته مي شود.

حجم آب: براي محاسبه بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه، بايد حجم آب استخر و جکوزي را بدانيد.

با توجه به اين موارد، بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه استخر و جکوزي با استفاده از فرمول زير محاسبه مي شود:

Q (Kcal/Hr) = V (Lit) * (T2-T1) (‘C) / Time (Hr)

در اين فرمول، Q بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه را نشان مي دهد، V حجم آب را در ليتر مشخص مي کند، T1 دماي اوليه آب را نشان مي دهد، T2 دماي نهايي مورد نظر را نشان مي دهد و Time مدت زمان گرمايش اوليه را به ساعت مشخص مي کند.محاسبه بار حرارتي لازم براي گرمايش اوليه استخر و جکوزي و همچنين محاسبه اتلاف حرارت سطحي استخر، اطلاعات مهمي براي تعيين ظرفيت حرارتي سيستم گرمايشي مورد نياز استخر هستند. با توجه به اين اطلاعات، مي توان به طور دقيق تر به تعيين نوع و اندازه مناسب سيستم گرمايشي براي استخر و جکوزي پرداخت.

در صورتي که استخر داراي سايه بان يا سقف محافظ باشد، ميزان اتلاف حرارت سطحي آن کاهش پيدا مي‌کند. از اين رو، براي استخرهاي سرپوشيده يا استخرهاي روباز مجهز به سايه بان، مقادير منظور شده در جدول اتلاف حرارت سطحي استخر را با ضريب 0.75 ضرب کرده و سپس وارد محاسبات مي‌کنيم. اين ضريب به عنوان يک فاکتور تعديل کننده براي ميزان اثر سايه بان و سقف محافظ بر روي اتلاف حرارت سطحي استخر در نظر گرفته مي‌شود.

با داشتن اطلاعاتي که نام برده شد، مي توان اتلاف حرارت سطحي استخر را محاسبه کرد. براي اين منظور، مي توان از فرمول زير استفاده کرد:

Q = U × A × ΔT

در اين فرمول، Q ميزان اتلاف حرارت سطحي استخر (واط) است، U ضريب انتقال حرارت استخر به محيط خارجي (واط بر متر مربع درجه سلسيوس)، A سطح استخر (متر مربع) و ΔT تفاوت دماي آب درون استخر و دماي هواي خارجي (درجه سلسيوس) است.براي محاسبه ضريب انتقال حرارت U مي توان از جدول مذکور در سوال استفاده کرد و با توجه به شرايط محيطي و ويژگي‌هاي استخر، مقدار مناسبي براي U در نظر گرفت. سپس با محاسبه مساحت سطح استخر، و تفاوت دماي آب درون استخر و دماي هواي خارجي، مي توان مقدار اتلاف حرارت سطحي استخر را با استفاده از فرمول بالا محاسبه کرد.

گرمايش استخر را چطور تامين کنيم؟

گرمايش استخر به عنوان يکي از مهم ترين موارد نگهداري و تامين اب گرم استخر و جکوزي محسوب ميشود. گرمايش استخر با استفاده از سيستم گرمايشي جهت تامين گرماي اب استخر و جلوگيري از افت دماي اب در موتورخانه انجام ميشود. گرمايش استخر به منظور حفظ کيفيت استفاده از استخر و سلامت شناگران از مواردي است که جزو دغدغه ي اصلي صاحبان استخر به حساب مي ايد.دماي متعادل براي استفاده از استخر بر اساس شرايط و نوع استخر بايد در محدوده ي 25 تا 30 درجه باشد. همچنين دماي ايده ال جکوزها براي استفاده از ان بايد در حدود دماي 40 تا 44 درجه سانتي گراد باشد.

به منظور تامين دماي گرمايش استخر،گرمايش جکوزي و اب گرم لوله کشي ساختمان ها در بسياري از استخرهاي عمومي و خصوصي از سيستم گرمايشي مجزايي استفاده ميشود.افزايش دماي بيش از حد اب استخرها باعث افزايش بخار و سطح تبخير اب در استخر ميشود. بالا رفتن دماي زياد اب بيشتر از محدوده ي تعيين شده ي استاندارد استخر و جکوزي ها ميتواند باعث بروز اسيب به تجهيزات استخر شود.

براي جلوگيري از افزايش سطح تبخير اب به طور کلي دماي اب استخر بايد در محدوده 2 تا 3 درجه سانتي کراد کمتر از دماي محيط باشد.براي جلوگيري از افزايش سطح تبخير اب در سيستم هاي گرمايش استخر از ترموستات در مسير جريان اب گرم استفاده ميشود.در ادامه قصد داريم تا به معرفي انواع پکيج هاي گرمايش استخر بپردازيم با ما همراه باشيد.

گرمايش استخر

روش هاي گرمايش آب استخر و جکوزي

در ادامه قصد داريم تا به انواع پکيج هاي گرمايش استخر بپردازيم:

ديگ بخار استخري

ديگ بخار استخري به دليل هزينه هاي کم نگهداري ان، راندمان کاري بالا و سطح ايمني استاندارد ان از ابزارهاي پر کاربرد براي گرم کردن اب استخر است.ديگ بخار استخر در دو نوع برقي و گازي توليد و به بازار عرضه ميشود.استفاده از ديگ بخار استخر در استخرهاي باز يا داخلي رايج است.ظرفيت ذخيره اب گرم در ديگ بخار استخر بالا بوده و توانايي تامين حرارت استخرهاي با ابعاد زياد را دارد.

ميزان فشار کاري، دما و ظرفيت ديگ بخار استخر بر اساس فضاي اين دستگاه تعيين شده و استفاده از ان به دليل استاندرادهاي زيست محيطي بسيار کاربردي است.براي دستيابي به مقدار دماي بالا مانند 150 درجه سانتي گراد در ديگ بخار نياز به مصرف انرژي زيادي است.هزينه ي خريد، تعمير و نگهداري ديگ بخار در مقايسه با ساير تجهيزات گرمايش استخر پايين تر است.

ديگ اب گرم از مهم ترين تجهيزات موتورخانه محسوب شده و توانايي تامين گرمايش استخر،گرمايش موتورخانه،تامين اب گرم مصرفي ساختمان ها را به بهترين شکل دارد.ديگ موتورخانه در انواع متفاوتي بر اساس کاربرد و ظرفيت مورد نياز استفاده ميشود و مصرف ان نيازهاي استفاده از ديگر تجهيزات موتورخانه را برطرف ميکند.براي استعلام قيمت و دريافت اطلاعات خريد ديگ اب گرم وارد صفحه ي فروشگاه شويد .

مبدل حرارتي

مبدل حرارتي داراي مدل هاي متفاوتي مانند : مبدل حرارتي استخر استيل و مبدل مسي است، يکي از مهمترين تجهيزات در سيستم گرمايش استخر هستند و با استفاده از آنها مي‌توان از حرارت توليد شده توسط ديگ و يا سيستم گرمايشي ديگر استفاده کرد تا آب استخر گرم شود. استفاده از مبدل حرارتي از لحاظ اقتصادي و محيطي نيز مناسب است زيرا در برابر سيستم‌هاي گرمايشي سنتي از انرژي کمتري استفاده مي‌کند و همچنين زماني که از منابع انرژي تجديدپذير مانند پنل خورشيدي استفاده مي‌شود، بسيار محيط‌زيستي است.

در مورد انتخاب ديگ حرارتي نيز درست است که بايد با توجه به بار حرارتي مورد نياز براي گرمايش استخر و ساير نيازهاي گرمايشي در منزل (مانند گرمايش فضاي داخلي، آب گرم شيريني و …)، ديگ مناسب انتخاب شود. در اين رابطه، عواملي مانند نوع سوخت، راندمان، قيمت، قابليت تعمير و نگهداري و … نيز بايد مورد بررسي قرار بگيرند.

مبدل حرارتي با استفاده از دو مدار مجزاي خود، گرمايش استخر را به شکل عبور اب استخر از يک مدار و جريان داشتن بخار گرم يا حرارت مورد نياز ديگ بخار در مدار ديگر را تامين ميکند.با تلاقي گرماي حاصل از بخارو احترق با اب استخر، گرماي مورد نياز اب تامين ميشود.مبدل حرارتي با استفاده از دو مدار مجزاي خود، گرمايش استخر را به شکل عبور اب استخر از يک مدار و جريان داشتن بخار گرم يا حرارت مورد نياز ديگ بخار در مدار ديگر را تامين ميکند.با تلاقي گرماي حاصل از بخار و اب استخر گرماي مورد نياز اب تامين ميشود.

گرمکن مستقيم چگالشي

گرمکن مستقيم چگالي از روش هاي ديگر تامين گرمايش استحر است .گرمکن مستقيم چگالي با استفاده از يک مشعل روند تامين گرمايش استخر را انجام داده و نيازي به فطعات ديگري ندارد. گرمکن مستقيم چگالي با استفاده از سوخت مايع، گاز يا گازوئيل گرمايش استخر را به روش بهينه و با کيفيتي تامين ميکند. اين مدل گرم کن داراي يک گريل در قسمت انتهايي دستگاه دارد که براي ورودي هواي حاصل از سوختن و احتراق تعبيه شده است.

استفاده از گرمکن هاي شعله مستقيم داراي مزايا و ويژگي هايي است که مي تواند براي گرمايش استخر و حتي ساير نيازهاي حرارتي منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار گيرد. برخي از مزايا و ويژگي هاي اين گرمکن ها عبارتند از:

1- افزايش راندمان: اين گرمکن ها با استفاده از فناوري بويلر چگالشي به دليل برگشت حرارتي بالا، از انرژي بهينه استفاده مي کنند و راندمان بالايي دارند.

2- کاهش هزينه ها: با اينکه اين گرمکن ها براي خود داراي قيمت بالايي هستند، اما به دليل راندمان بالا و کاهش مصرف سوخت، در نهايت هزينه هاي انرژي را کاهش مي دهند.

3- کوچک و جمع و جور: اين گرمکن ها به دليل عدم نياز به تجهيزات جانبي و لوله کشي هاي مربوطه، بسيار جمع و جور و کم حجم هستند و به راحتي در فضاهاي محدود قرار مي گيرند.

4- استفاده آسان: نصب و استفاده از اين گرمکن ها بسيار آسان است و نيازي به فراگيري تخصصي نيست.

5- حفظ محيط زيست: با افزايش راندمان و کاهش مصرف سوخت، اين گرمکن ها کمک بسياري به حفظ محيط زيست مي کنند.

به طور کلي، استفاده از گرمکن هاي مستقيم يکي از بهترين راه حل هايي است که مي توان براي گرمايش استخر و ساير نيازهاي حرارتي منازل و ساختمان ها در نظر گرفت. اين گرمکن ها با راندمان بالا، هزينه هاي پايين، حفظ محيط زيست و سادگي است.

پمپ حرارتي استخر

هيت پمپ يا پمپ حرارتي يکي از روش‌هاي نوين گرمايش آب استخر است که براي صرفه‌جويي در مصرف انرژي و کاهش هزينه‌هاي انرژي، مورد توجه قرار گرفته است. اين دستگاه با استفاده از انرژي الکتريکي و هواي گرم از محيط، انرژي حرارتي را به آب استخر منتقل مي کند و در نتيجه دماي آب استخر افزايش مي يابد. اين روش نسبت به روش‌هاي ديگري مانند استفاده از گاز و يا روغن، کمترين اثرات زيست محيطي را دارد و به علاوه، به صرفه‌ترين روش براي گرم کردن آب استخر تلقي مي شود.پمپ حرارتي از تجهيزات تامين کننده ي گرمايش استخر و اب گرم استخر است.

با عبور هواي محيط از کويل اواپراتور، حرارت آب استخر به هوا منتقل مي شود و در نتيجه هوا سرد مي شود. سپس هواي سرد، توسط فن دستگاه به سمت کويل کمپرسور (Condenser) که در داخل دستگاه قرار دارد، هدايت مي شود. در کويل کمپرسور، هوا از طريق فشار دادن توسط کمپرسور، باعث گرم شدن آن مي شود و حرارتي که از آب استخر گرفته شده بود را به هوا منتقل مي کند. سپس هواي گرم به خارج دستگاه دفع مي شود.

با اين روش، حرارت از آب استخر گرفته شده و به هوا منتقل شده و در نتيجه، آب استخر گرمتر و هوا خنکتر مي شود. اين فرايند تکرار مي شود تا آب استخر به دماي مطلوب رسيده و حفظ شود.روند کار پمپ حرارتي به صورت عبور اب استخر از بستر پمپ و فيلتر و هدايت ان به پمپ حرارتي با استفاده از انرژي الکتريکي است.پکپ هاي حرارتي با عبور اب گرم و انتقال حرارت به اب استخر روند تامين گرمايش مورد نياز استخر را در محيط هاي سرد انجام ميدهند.پمپ حرارتي از تجهيزات گرمايش استخري ارزان قيمت محسوب شده و داراي راندمان کاري بالايي ميباشد.

پمپ حرارتي در دو نوع پمپ حرارتي با منبع هوا و پمپ حرارتي با منبع اب توليد شده و استفاده از ان بر اساس فضاي استخر و ميزان بودجه ي مصرف کننده تعيين ميشود.هيت پمپ ها، به دليل کارايي بالا، راهکاري مناسب براي گرمايش و سرمايش استخرها هستند. در واقع، اين دستگاه ها با استفاده از حرارت موجود در محيط اطراف، آب استخر را گرم مي کنند و يا با استفاده از يک سيکل برعکس، حرارت از آب استخر را جذب کرده و آب را سرد مي کنند.

سيستم گرمايش خورشيدي استخر

سيستم گرمايش خورشيدي استخر، يکي از روش‌هاي پرطرفدار و محيط‌زيستي براي گرم نگه داشتن آب استخر است. در اين روش، از پنل‌هاي خورشيدي براي جذب انرژي خورشيدي استفاده مي‌شود که سپس اين انرژي به آب استخر منتقل مي‌شود و آب را گرم مي‌کند. اين روش بسيار ساده و کم هزينه است و در صورت نصب و راه‌اندازي صحيح، مي‌تواند به صرفه‌جويي در مصرف انرژي و پول منجر شود.

در سيستم گرمايش خورشيدي استخر، پنل‌هاي خورشيدي در يک منطقه ايستاده يا نصب شده و آب استخر به آنها متصل مي‌شود. آب استخر از طريق لوله‌هايي که از پنل‌هاي خورشيدي گذر مي‌کنند، عبور مي‌کند و با گرم شدن، به استخر بازمي‌گردد. در صورتي که آب در پنل‌هاي خورشيدي گرم نشود، از يک دستگاه پشتيباني مانند يک پمپ استفاده مي‌شود تا آب را به پنل‌هاي خورشيدي هدايت کند.

از مزاياي استفاده از سيستم گرمايش خورشيدي استخر، مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

صرفه‌جويي در مصرف انرژي: گرم کردن آب استخر با استفاده از پنل‌هاي خورشيدي باعث صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌شود، چرا که از انرژي خورشيدي که به صورت رايگان و پايدار در دسترس است، استفاده مي‌شود.حفاظت از محيط زيست: استفاده از اين روش براي گرم نگه داشتن آب استخر، به صرفه‌جويي در مصرف سوخت فسيلي و کاهش آلودگي

گرمايش استخر با پنل خورشيدي

پنل ها خورشيدي به وسيله ي تبديل انرژي گرمايشي به انرژي الکتريکي گرمايش استخر و اب گرم استخر را تامين ميکند.استفاده از پنل خورشيدي براي گرمايش استخر نسبت به ابعاد و اندازه ي استخر، تعداد پنل هاي استخر مورد استفاده قرار ميگيرد.استفاده از پنل هاي خورشيدي به دليل قيمت بالاي ان در تامين اب گرم استخر کمتر مورد استفاده قرار ميگيرد.رديف هاي پنل خورشيدي با مسيرهاي هم راستا در هر رديف به يکديگر وصل ميشوند.پنل خورشيدي معمولا در استخرهاي روباز يا استخرهاي داخل ساختمان استفاده ميشود.

پکيج گرمايشي استخر

پکيج هاي گرمايشي وظيفه ي اصلي تامين گرمايش استخر، گرمايش جکوزي و اب لوله هاي ساختمان را دارند.پکيج هاي گرمايشي بر اساس کارکرد و شکل ان در انواع مختلفي توليد ميشوند. از مزيت هاي خريد پکيج گرمايشي استخر حجم کم اشغال شده توسط پکيج گرمايشي در مقايسه با ساير انواع مبدل هاي حرارتي کم تر بوده و هزينه ي خريد و نگهداري اين دستگاه در مقابل با دستگاه هاي گرمايش استخر مناسب تر است.

استفاده از پکيج هاي گرمايشي براي تامين گرمايش استخر کافي بوده و استفاده از ان باعث بي نياز شدن مصرف کنندگان به سيستم هاي گرمايشي موتورخانه شده است.نحوه ي تامين گرمايش استخر در پکيج هاي گرمايشي با استفاده از عبور اب به داخل محفظه ي پکيج و دريافت حرارت مورد نياز ناشي از احتراق يا برق صورت ميگيرد.

در برخي از استخرها به دليل نبود موتورخانه شرايط استفاده از مبدل هاي حرارتي نبوده و هزينه هاي بالاي ان باعث ترجيح مصرف کننده به استفاده از پکيج هاي گرمايشي است.پکيج گرمايشي با فراهم کردن تجهيزات مورد نياز گرمايش استخر مانند: ديگ اب گرم،مبدل هاي حرارتي،ترموستات،کنترلر پنل،مبنع انبساط دما،شير برقي و… باعث رفع نياز تامين مورد نياز حرارت استخر ميشود .هيترهاي برقي

از ديگر تجهيزات و وسايل تامين حرارت گرمايش استخر هيترهاي برقي بوده که روند تامين گرماي مورد نياز اب را با کمک گرماي المنت ها به واسطه برق انجام ميدهد.هيترهاي برقي در مقايسه با هيترهاي گازي ظرفيت حرارتي کمتري داشته و ميزان مصرف برق براي تامين حرارت المنت ها در ان زياد است. از هيترهاي برقي براي تامين گرمايش استخرهاي کوچک استفاده ميشود.

هيترهاي برقي با توجه به مصرف برق بالا و ظرفيت حرارتي پائينتر نسبت به هيترهاي گازي، براي گرمايش استخرهاي بزرگ و با دبي بالا مناسب نيستند و در اين موارد استفاده از هيترهاي گازي و پکيج هاي گرمايشي بهتر است. با اين حال، براي استخرهاي کوچک خانگي و جکوزي هايي که حجم آب آنها کمتر است، هيترهاي برقي همانند هيترهاي گازي يا پکيج هاي گرمايشي، به عنوان يکي از گزينه هاي مناسب براي گرمايش آب استخر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

هيتر گازي

يکي ديگر از ابزار تامين گرمايش استخر هيتر گازي است که روند تامين حرارت در ان با تماس مستقيم اتش محفظه به لوله هاي اب است.از هيترگازي در تامين گرمايش استخرهاي کوچک استفاده ميشود.هيترهاي گازي در انواع برندها توليد و به بازارعرضه ميشود.هيتر گازي در مقايسه با ساير تجهيزات گرمايش استخر حجم کمتري داشته و هزينه ي بالاتري نسبت به هيتلر برقي دارد.

خريد پکيج گرمايش استخر

خريد پکيج گرمايش استخر بر اساس ميزان ابعاد استخر و اندازه ي پکيج گرمايشي مورد نياز انجام ميشود.نوع استخر خصوصي يا عمومي،سرپوشيده يا مسقف باعث تعيين نوع پکيج گرمايش استخر است.در سايت تخصصي اراز صنعت اطلاعات و مشخصات فني انواع پکيج گرمايش استخر در ابعاد و اندازه هاي متنوع و قيمت ارزان ارائه شده است.پکيج گرمايشي استخر مورد نياز خود را متناسب با فضاي استخر و جکوزي سفارش دهيد.

همچنين ميتوانيد براي دريافت مشاوره خريد پکيج گرمايش استخر با شماره ي پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما بهره مند شويد.خريد پکيج گرمايش استخر از شرکت اراز صنعت به همراه گارانتي عرضه شده وخريداران محترم ميتوانند از شرايط ويژه و تخفيف انواع محصولات موتورخانه و استخر استفاده کنند.

استفاده از سيستم گرمايشي از کف استخر

استفاده از سيستم گرمايشي از کف استخر، يکي از روش‌هاي کارآمد براي گرم نگه داشتن آب استخر است. در اين روش، لوله‌هايي در زير آب استخر قرار مي‌گيرند و آب سرد از طريق اين لوله‌ها عبور مي‌کند و با گرم شدن به صورت طبيعي به سطح آب مي‌رسد. در اين روش، يک دستگاه پمپ نيز به کار مي‌رود تا آب را از سطح استخر به لوله‌هاي زير آب جهت گرم شدن هدايت کند.

از مزاياي اين روش مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

صرفه‌جويي در مصرف انرژي: گرم کردن آب از زير آب باعث صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌شود زيرا در اين روش از انرژي خورشيدي يا از گرماي طبيعي زمين استفاده مي‌شود.

عملکرد بهتر در هواي سرد: در مقايسه با ساير روش‌هاي گرمايش استخر، استفاده از سيستم گرمايشي از زير آب در هواي سرد بهتر عمل مي‌کند و به راحتي مي‌توان از استخر استفاده کرد.

کاهش هزينه‌هاي نگهداري: اين روش کمترين هزينه نگهداري را نسبت به ساير روش‌هاي گرمايشي دارد زيرا نيازي به سيستم‌هاي پيچيده و تعميرات دوره‌اي نيست.

افزايش دوره استفاده: با استفاده از اين روش، دوره استفاده از استخر به صورت قابل توجهي افزايش مي‌يابد و مي‌توان در فصول سرد سال نيز از استخر استفاده کرد.

سيستم گرمايشي از کف استخر به عنوان يکي از روش‌هاي موثر براي گرم کردن آب استخر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين سيستم، لوله‌هايي که داراي مايع گرم کننده هستند، در زير سطح آب استخر نصب مي‌شوند. اين مايع گرم کننده معمولاً آب گرم يا گلايکول است که از طريق يک گرمکن به داغي مطلوب مي‌رسد.وقتي سيستم گرمايشي از کف استخر فعال مي‌شود، مايع گرم کننده به لوله‌ها وارد مي‌شود و به طور مداوم از طريق يک پمپ گرمايشي گردش داده مي‌شود.

هدف از اين کار، گرم کردن آب استخر به دماي دلخواه است. هنگامي که آب به دماي مورد نظر رسيد، سيستم گرمايشي خاموش مي‌شود تا از هدر رفت انرژي جلوگيري شود.سيستم گرمايشي از کف استخر به دليل قابليت گرم کردن آب به طور يکنواخت و افزايش راندمان انرژي، مورد توجه بسياري از صاحبان استخر قرار مي‌گيرد. همچنين، با استفاده از اين سيستم مي‌توان هزينه‌هاي انرژي را کاهش داد و به محيط زيست کمک کرد

قيمت پکيج گرمايش استخر

قيمت پکيج گرمايش استخر و جکوزي بر اساس ميزان ظرفيت حرارتي،فشار کاري،راندمان،جنس به کار رفته در محصول،ابعاد،وزن و حجم ان متفاوت است.براي اطلاع از قيمت انواع پکيج گرمايش استخر ميتوانيد بر روي لينک پکيج گرمايش استخر کليک کرده و از قيمت روز محصولات اراز صنعت باخبر شويد.قيمت انواع پکيج گرمايشي و ساير تجهيزات موتورخانه به روز همراه با تخفيف بوده و کليه محصولات با تضمين ارزان ترين قيمت ارائه ميشود.جهت خريد پکيج گرمايشي و انواع تجهيزات مورد نياز استخر وارد فروشگاه سايت آراز صنعت شده و محصول خود را به همراه ضمانت و گارانتي سفارش دهيد.

سوالات متداول

گرمايش استخر چيست؟

گرمايش استخر به معني روش ها و استفاده از ابزارهاي مختلف براي تامين حرارت مورد نياز استخر، جکوزي است که بر اساس ابعاد، اندازه، حجم استخر به کار ميرود.

چگونه پکيج گرمايش استخر را سفارش دهيم؟

براي گرمايش استخر و خريد پکيچ گرمايش استخر ميتوانيد با مراجعه به سايت آراز صنعت مدل هاي مختلف پکيج گرمايش استخر را از سراسر ايران دريافت کنيد.

پکيج گرمايش استخر شامل چه مواردي هستند؟

براي گرمايش استخر و تامين حرارت مورد نياز آن ميتوان از ابزارهايي مانند هيتر برقي، هيتر گازي، پنل خورشيدي، مبدل هاي حرارتي پوسته و لوله استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: گرمایش استخر , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

 خريد و قيمت مبدل استخر استيل از سايت آراز صنعت همراه با گارانتي و ضمانت ارسال به سراسر ايران

مبدل حرارتي وسيله اي است براي انتقال دما بين دو يا حتي چند سيال بدون ترکيب شدن. مبدل استخر استيل يکي از مهم ترين ابزارها و تجهيزات استخر است و امروزه بيشترين کاربرد مبدل استيل براي سيستم گرمايشي استخر و ساختمان مسکوني است.زماني که از مبدل در سيستم گرمايشي استفاده ميشود در استهلاک و راندمان سيستم بسيار صرفه جويي ميشود و در نتيجه عمر دستگاه تامين حرارت افزايش پيدا ميکند و همچنين در مصرف انرژي صرفه جويي ميشود.

خريد و قيمت مبدل استخر استيل

خريد و قيمت مبدل استخر استيل

مبدل حرارتي به عنوان يکي از مهمترين تجهيزات صنعتي است که براي انتقال حرارت از يک سيال به سيال ديگر استفاده مي‌شود. اين محصول در صنايع مختلفي از جمله صنعت نفت و گاز، شيميايي، فرآوري غذا، تصفيه آب و فاضلاب، توليد برق و بسياري از صنايع ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.علاوه بر کاربرد در صنايع بزرگ، مبدل حرارتي در منازل و ساختمان‌ها نيز استفاده مي‌شود.

براي مثال، در سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي از مبدل حرارتي استفاده مي‌شود تا هوا گرم يا سرد شده توسط سيستم گرمايشي و سرمايشي به داخل اتاق منتقل شود.مبادله کن‌هاي حرارتي استيل به دليل مزايايي از جمله مقاومت بالا در برابر خوردگي، طول عمر بالا، قابليت شستشو و ضدعفوني بودن، در بسياري از صنايع مورد استفاده قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين، استفاده از مبادله کن‌هاي حرارتي استيل در صنايع غذايي مي‌تواند به بهبود کيفيت محصول و جلوگيري از آلودگي و بيماري‌زا شدن محصول منجر شود.

در مجموع، مبدل حرارتي به عنوان يکي از مهمترين تجهيزات صنعتي و همچنين در منازل و ساختمان‌ها استفاده مي‌شود و نقش بسيار مهمي در بهبود عملکرد سيستم‌هاي حرارتي و سرمايشي و کاهش هزينه‌هاي انرژي دارد.

مشخصات فني مبدل حرارتي استخر استيل

  • مبدل حرارتي استيل آراز صنعت با مشخصات زير و در نمونه هاي ديگر آن با ويژگي هاي متناسب سفارشي با نياز شما قابل توليد است:
  •     نوع لوله: لوله‌هاي داخلي اين محصولات معمولاً تک پاس هستند که به آن‌ها مبدل‌هاي حرارتي تک پاس (E-type) نيز مي‌گويند. همچنين، نمونه‌هايي با لوله‌هاي U-type نيز وجود دارند که لوله‌ها در آن‌ها به صورت رفت و برگشت قرار دارند.
  •     جنس پوسته: پوسته مبدل حرارتي آراز صنعت از جنس آلياژ استنلس استيل 304 يا 316 توليد مي‌شود که داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي و اکسيداسيون هستند.
  •     نوع اتصالات: اتصالات اين محصولات معمولاً از نوع NPT رزوه اي هستند که در کلاس‌هاي 2000، 3000 و 6000 توليد مي‌شوند. اتصالات رزوه اي براي اتصال به انواع ديگ و فيلتر شني و تجهيزات ديگر موتورخانه مناسب هستند.
  •     فشار کاري: اين محصولات معمولاً براي فشار کاري 10 بار توليد مي‌شوند، اما در صورت نياز مي‌توان براي فشارهاي بالاتر و ديگر سيستم‌ها نيز آن‌ها را توليد کرد.
  •     ظرفيت حرارتي: ظرفيت حرارتي اين محصولات مي‌تواند بين 20 تا 200 کيلووات باشد.
  •     سطح حرارتي مبدل استيل استخر بر اساس فوت مربع اندازه گيري ميشود.
  •     مبدل حرارتي استيل قابليت اتصال به فيلتر شني ، انواع ديگ هاي موتورخانه و ساير تجهيزات موتورخانه را دارد.

انواع مبدل هاي حرارتي استخر استيل

مبدل هاي حرارتي استخر استيل داراي انواع مختلفي است که در ادامه قصد داريم تا به معرفي آن بپردازيم :

مدل U شکل

مدل U شکل، يکي از انواع مبدل‌هاي حرارتي است که در اين مدل، لوله‌ها به شکل U خم شده‌اند و در يک سمت از تيوب شيت استفاده شده است. در ورودي اين مدل، يکي از دو سيال (مايع يا گاز) وارد لوله‌ها مي‌شود و ديگري وارد پوسته مي‌گردد. حرارت از جداره لوله‌ها بين دو سيال تبادل مي‌شود.

در اين طرح، به دليل شکل U بودن لوله‌ها، امکان تميز کردن آن‌ها به صورت دستي وجود ندارد. با اين حال، مزيت آن اين است که فقط از يک تيوب شيت در مبدل استفاده مي‌شود. همچنين، سيال ورودي به لوله‌ها پس از رسيدن به انتهاي مسير با خمي 180 درجه اي مواجه شده و سپس از همان مسير، خارج مي‌گردد که به اين حرکت رفت و برگشتي سيال، طرح دو پاس گفته مي‌شود.

مدل مستقيم يک پاس

در مدل مستقيم تک پاس سيال هاي مايع يا گاز از يک سمت لوله ها وارده شده و از طرف ديگري خارج ميشود.در مدل مستقيم تک پاس به دليل خم نبودن لوله ها امکان تميز کردن دستي لوله ها وجود دارد. در مدل مستقيم تک پاس دو مدل تيوب شيت به کار ميرود.

در اين مدل مبدل حرارتي استيل منظور از يک پاس اين است که سيال (مايع يا گاز) از يک طرف وارد لوله ها شده و به صورت مستقيم از طرف ديگر خارج مي شود. در اين طرح چونکه دسته لوله ها يا همان تيوب ها داراي خم نيستند، امکان تميز کردن لوله ها به صورت فيزيکي وجود دارد. همانطور که مشاهده مي کنيد، در اين طرح از دو تيوب شيت استفاده شده است.

خريد و قيمت مبدل استخر استيلمدل مستقيم دو پاس

در اين مدل منظور از دو پاس اين است که سيال (مايع يا گاز) از يک طرف وارد لوله ها شده و بعد از يک حرکت رفت و 180 درجه چرخش مجددا وارد دسته اي از لوله هاي ديگر شده و از همان طرف ورودي، خارج مي شود. اين طرح ترکيبي از دو طرح بالايي است و سيال درون لوله ها هم دو پاس را طي کرده و هم اينکه لوله ها خم کاري نشده است پس امکان تميز کردن فيزيکي آنها وجود دارد و در عين حال از دو تيوب شيت در مجموعه استفاده شده است.

در مدل مستقيم دو پاس سيال هاي مايع يا گاز از يک سمت وارد لوله ها شده و پس از حرکت رفت و چرخش 180 درجه اي وارد دسته اي از لوله هاي ديگري شده و از همان سمت ورودي خارج ميشود. مدل مستقيم دو پاس ترکيبي از مدل هاي بالا است که سيال داخل لوله ها دو پاس را طي ميکند. در مدل مستقيم دو پاس لوله ها خمکاري نبوده و از دو تيوپ شيت در ان استفاده ميشود. اين مدل از مبدل هاي حرارتي امکان تميزکاري دستي را دارند.

قيمت مبدل حرارتي استيل

مبدل استخر استيل از کاربردي ترين و مهم ترين تجهيزاتي است که با کارکرد بسيار ساده ي خود پرکاربرد ترين وسيله در انتقال حرارت است. مبدل استخر استيل در موتورخانه هاي گرمايشي براي تامين آب گرم و انتقال حرارت مورد استفاده ميشود .روش عملکرد اين محصول به اين صورت است که يک سيال با دماي بالاتر وارد سيستم مي‌شود و يک سيال ديگر در بخش ديگر به سيستم وارد مي‌شود.

در راستاي تماس اين دو سيال با هم انتقال حرارت انجام مي‌شود. مبادله کن‌هاي حرارتي استيل در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌گردد. اين محصول توجه به جدول بازدهي که دارد، طول عمر بالاتري نسبت به مبدل‌هاي حرارتي مسي دارد. از اين محصول در شيلات ، آکواريم‌ها و …. نيز استفاده مي‌کنند.

قسمت هاي اصلي مبدل حرارتي استخر

مبدل حرارتي لوله و پوسه از دو قسمت پوسته يا بدنه اصلي مبدل تشکيل شده که با توجه به استانداردهاي توليد شده از 2 بخش اصلي تشکيل ميشود :

  •     پوسته يا بدنه اصلي مبدل که با توجه به استانداردهاي توليدي آن از جنس هاي مختلفي ميشود
  •     لوله هاي مبدل که به شکل هاي متفاوتي در بدنه اصلي يا shel به کار ميرود.
  •     اين دو بخش اساسي مبدل حرارتي منطق بر استاندارد team توليد و عرضه ميشوند

جنس بدنه و لوله هاي مبدل هاي استخر استيل بر اساس شرايط سيستم در جنس هاي مختلفي طراحي و توليد ميشود. نوع سيال مهم ترين پارامتر در انتخاب جنس لوله ها و بدنه در حالت کلي و عمومي است. ميزان اسيدي يا بازي بودن سيال از موارد مهمي است که نقش تعيين کننده در تعيين ورودي و خروجي در مبدل دارد.

مبدل هاي حرارتي استخر استيل معمولا از آلياژ استنلس استيل با شماره کلاس هاي 304 310 316 توليد ميشوند. درجه انتقال حرارت و واکنش لوله ها از مواردي است که در مقابل سيال براي انتخاب سايز و جنس لوله نقش مهمي دارند.براي ساخت مبدل هاي حرارتي استخر استيل از لوله هاي فين دار براي اپراتورها استفاده ميشود.لوله هاي فين دار لوله هايي است که شامل افزايش بازدهي انتقال ميشود.

خريد انواع مبدل هاي حرارتي استخر استيل

پوسته مبدل هاي استخر استيل از جنس استنلس استيل با کلاس هاي 304 يا 316 توليد ميشود.

1) پوسته اين محصول از جنس آلياژ استنلس استيل 304 يا 316 توليد مي گردد .

نوع لوله هاي مبدل حرارتي استخر استيل تک پلاس است که به آن اي تايپ نيز گفته ميشود. مبدل هاي استخر استيل حرارتي قابل توليد در لوله هاي رفت و برگشتي در نمونه هاي يو تايپ نيز ميباشد.

اتصالات مبدل هاي استخر استيل

اتصالات مبدل هاي استخر استيل از نوع ان پي تي رزوه اي يا ترتيند ليفتينگ است که در شماره کلاس هاي 200 300 6000 توليد ميشود. اتصالات ان پي تي بر اساس شرايط سيستم و براي ساخت مبدل هاي استخر استيل طراحي و توليد ميشود.

محصولات ان پي تي يا ليفتينگ فيتينگ قابليت اتصال به انواع ديگ آب گرم فولادي و فيلتر شني استخر و ساير تجهيزات موتور خانه است

    ظرفيت مبدل هاي استخر استيل با ظرفيت 20 تا 200 کيلو وات توليد ميشود.

    سطح حرارتي مبدل هاي استخر استيل بر اساس فوت مربع سنجيده ميشود.

    مبدل هاي استخر استيل در مقايسه با مبدل هاي مسي داراي حجم و اندازه ي کمتري است و ظرفيت کمي در مقايسه با مبدل هاي مسي دارد.

قيمت مبادله‌کن هاي حرارت پوسته و لوله

عوامل و پارامترهاي مختلفي در ساخت و توليد مبدل هاي حرارتي استخر استيل نقش دارد.از عوامل موثر در تعيين قيمت مبدل حرارتي استخر استيل ميتوان به مواردي مانند مواد اوليه مرغوبيت و کيفيت جنس روش هاي توليد محصول مانند جوشکاري نوع و جنس اتصالات به کار رفته در بدنه ، جنس استفاده شده در محصول روش هاي طراحي ميباشد.

متقاضيان مبدل هاي حرارتي استخر استيل و تجهيزات انتقال حرارت ميتوانند براي طراحي و ساخت انواع مبدل هاي حرارتي با شماره شرکت آراز صنعت تماس بگيريد.

مبدل اسپانيايي فلنجي

مبدل هاي استخر استيل انواع متنوعي دارد. از مبدل هاي حرارتي استخر استيل مشهور ميتوان به مبدل هاي اسپانيايي فلکسينوکس است. اين نوع مبدل حرارتي از يک بنده اصلي و دو عدد کپ يا هد تشکيل شده است. کپ ها به وسيله برنج ها به سطح بدنه متصل ميشود ورودي قسمت پوسته و لوله در مبدل هاي حرارتي استخر استيل هر دو آب هستند. به اين نوع مبدل ها مبدل آب به آب نيز ميگويند.

اين مدل مبدل ها از نوع مبادله کن هاي حرارتي پوسته و لوله است که ميتوان قسمت ورودي آب گرم را بر روي لوله يا پوسته تنظيم کرد.

قيمت خريد مبدل استخر استيل

متقاضيان خريد مبدل استخر استيل براي خريد اين محصول و استعلام از قيمت خريد مبدل استخر استيل ميتوانند از قسمت فروشگاه سايت و توضيح محصولات از قيمت اين محصول مطلع شوند. مشتريان عزيز خريد محصول مبدل استخر استيل ميتوانند علاوه بر سفارش اين محصول از جزييات و معرفي ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه و استخر مطلع شوند.از جمله محصولات توليدي اين مجموعه مي توان به ديگ هاي مورد استفاده در صنايع مختلف، مبدل هاي حرارتي، مخازن تحت فشار و پکيج هاي موتورخانه اي اشاره کرد.

با توجه به حضور روز افزون مردم در فضاي مجازي و استفاده از خدمات آنلاين به جاي حضوري، مجموعه آراز صنعت نيز براي راحتي شما عزيزان، بخشي را تحت عنوان فروشگاه براي مشاهده جزئيات محصولات خود در نظر گرفته است.

مي‌توانيد با مراجعه به صفحه فروشگاه آراز صنعت، با تمامي تجهيزات موتورخانه و استخر که توسط مجموعه آراز توليد مي شود آشنا شويد و از قيمت و ساير جزئيات محصولات با خبر شويد.متقاضيان خريد مبدل استخر استيل ميتوانند با استفاده از مشاوره ي کارشناسان ما از راهنمايي هاي لازم و مشاوره فني پشتيبان سايت آراز برخوردار شوند.

براي ارتباط با کارشناسان ما در مجموعه ي آرزا صنعت با شماره ي زير تماس بگيريد:

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: مبدل استخر استيل , خريد مبدل استخر استيل , قيمت مبدل استخر استيل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت ديگ فولادي از سايت آراز صنعت | ديگ فولادي به عنوان مهم ترين قسمت تجهيزات موتورخانه در سيستم حرارت مرکزي آن محسوب ميشود. نحوه ي کارکرد ديگ آب گرم فولادي به اين صورت است که گرمايش مورد نياز سيستم حرارت مرکزي را از طريق گرماي بدست آمده از سوختن ماده ي مشتعل زا مانند گاز و گازوئيل فراهم کرده و عمل انتقال حرارت بين سطح آب و آتش را از طريق سيال هاي ناقل حرارت انجام ميدهد.شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به مراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني، از راهنمايي هاي کارشناسان ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

خرید و قیمت دیگ فولادی

انواع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هاي آب گرم فولادي به طور کلي فارغ از ظرفيت فشار کاري يا ابعاد ر يا ظرفيت به دو دوسته کلي واترتيوپ و فايرتيوپ تقسيم بندي ميشوند. براي افزايش سطح تبادل حرارت در ديگ هاي اب گرم از قسمت انتهاي ديگ آب گرم نيز براي تبادل حرارت و گردش اب استفاده ميشود. به اين نوع ديگ آب گرم فولادي به اصطلاح عقب خيس يا wet back نيز ميگويند. ديگ هاي وت در مقايسه با ديگ هاي عقب خشک يا dry back قيمت بيشتري دارند.

تفاوت نوع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هايي اب گرم واترتيوپ يا ديگ لوله ابي در مقايسه با فاير تيوب لوله اتشي درظرفيت هاي بسيار بزرگي توليد ميشود.در ديگ آب گرم فولادي فايرتيوپ با جريان شعله ي حاصل از سوختن ديگ از بستر لوله هاي بويلر عبور کرده و با تلاقي به اب ديگ حرارت خود را به ان منتقل ميکند. در ديگ اب گرم واترتيوب گرماي مشعل و حرارت ان با اشغال فضاي ديگ اب و با انتقال حرارت اب لوله ها را گرم ميکند.

ديگ هاي آبگرم فولادي صرف نظر از ظرفيت، ابعاد و فشار کار به انواع “فايرتيوپ” و “واترتيوپ” نيز تقسيم مي شوند.

تفاوت ديگر ديگ هاي اب گرم فولادي واترتيوب و فايرتيوب تحمل ميزان فشار کار وتحمل دماي بالاي ان است .ديگ هاي فولادي واترتيوب با بويلرهاي فولادي با تحمل فشار بالا توليد ميشود. فشار کار ديگ هاي فولادي واترتيوب با تحمل بيش از 100 مرتبه توليد بخار و تا دمايي به اندازه 550 درجه سيلسيوس توليد ميشود. در حالي که حد اکثر ظرفيت ديگ هاي اب گرم فايرتيوب 30 بار است.

ديگ هاي ابگرم فايرتيوب داراي بويلرهاي با راندمان بالاست و هزينه ي تعمير و نگهداري ان در مقايسه با بويلرهاي واتر تيوب کمتر است.لوله هاي بلند به کار رفته در ديگ هاي فايرتيوب است که با توليد گاز هاي حرارت ديده در کوره و عبور ان از درون لوله ها اب بخار شده و حرارت ديده را به جريان انداخته و باعث گرم شدن اب لوله ها ميشود.

نکات خريد ديگ آبگرم فولادي

براي خريد ديگ آبگرم فولادي بايد به موارد زير توجه کنيد:

  •     توجه به استانداردهاي بين المللي در جنس و نوع فولادهايي که در ساخت ديگ آب گرم فولادي مانند بدنه کوره شبکه ها ديگ آب گرم فولادي به کار رفته است.
  •     استانداردهاي اجرايي در نقشه ساخت ديگ آب گرم فولادي و برندهاي توليد کننده ي معتبر توليد ديگ آب گرم فولادي
  •     رعايت استانداردهاي بين المللي در زمينه نوع آب گرم فولادي ظرفيت فشاري کاري
  •     استانداردهاي لازم در خريد ديگ آب گرم فولادي

ديگ آب گرم فولادي با ظرفيت هاي بالا تا 50000000 کيلو کالري بر ساعت با به کار رفتن سيستم و دريچه انفجار مانع انفجارات حاصل از احتراق مشعل ميشود.براي خريد ديگ آب گرم فولادي بايد به ميزان ظرفيت اين محصول توجه داشت. ظرفيت مناسب براي ديگ آب گرم فولادي بايد بيش از 600000 کيلوکاري يا 600 کيلو بخاردرساعت باشد. استانداردهاي لازم در ساخت ديگ اب گرم فولادي مانند نوع فولاد به کار رفته در بدنه محفظه احتراق و تيوب ها بايد از فولاد مخصوصي که در ساخت مخازن تحت فشار از ان مطابق با حرارت DIN 17 MN4 استفاده ميشود به کار رود.

جنس لوله هاي در تيوب بويلر با لوله هاي توربولاتور يا اسپيرال ساخته شده که باعث افزايش طول عمر زياد ديگ هاي اب گرم فولادي فايرتيوب ميشود..در زمان خريد ديگ آبگ گرم فولادي يا بخار فولادي بايد به کيفيت و مشخصات فني در ساخت کوره ها و تيوپهاي بويلر توجه کنيد. ديگ هاي اب گرم فولادي استاندارد بايد داراي لوله هاي اسپيرال و کوره اصلي و فرعي کروگيت باشد.

ديگ هاي آبگرم فولادي از نظر کاربرد

 ديگ آب گرم فولادي بر اساس نوع آن عموما به دو دسته کلي زير تقسيم ميشود:

  •     ديگ هاي آب گرم يا آب داغ (Hot water boiler)
  •     ديگ هاي بخار (Steam boiler)

ديگ فولادي در ظرفيت هاي مختلف براي آپارتمان ها، استخر، برج هاي مسکوني و تجاري، هتل ها، کارخانه جات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

ديگه فولادي بر خلاف ديگ چدني، يک پارچه و در کار خانه توليد مي شوند. جنس اين ديگ ها از ورق و لوله فولادي آتش خوار است.

تقسيم بندي اين ديگ ها به دو صورت آتش در لوله (fire tube) يا آب در لوله (water tube) مي باشد.

خريد ديگ آبگرم فولادي

از نکات مهم ديگر در هنگام خريد ديگ هاي اب گرم فولادي ابگرم يا اب داغ و بخار علاوه بر رعايت استانداردهاي ان در زمينه هاي مختلف مانند قطعات و تجهيزات دسترسي تست و … توجه به انطباق ان با استانداردهاي مشخص شده در زمينه طراحي توليد ديگ ابگرم داغ و بخاربر اساس نقشه ها و دستور ساخت بين المللي بويلر ها از برند شناخته شده است.

خريد و قيمت ديگ آب گرم فولادي

خريد و قيمت ديگ فولادي ابتدا باشد با توجه به فشار کار ظرفيت تحمل بالاي دماي گرم نوع مورد نياز ديگ اب گرم فولادي را مشخص کنيد.مجموعه اراز صنعت به عنوان يکي از برترين برندهاي توليد انواع ديگ اب گرم فولادي شما را در خريد ديگ اب گرم فولادي همراهي ميکند. براي خريد ديگ ابگرم فولادي وارد فروشگاه سايت اراز شده و انواع ديگ اب گرم فولادي را ظرفيت هاي مختلف همراه با گارانتي سفارش دهيد.

قيمت ديگ آبگرم فولادي

براي استعلام قيمت و خريد ديگ اب گرم فولادي وارد سايت تخصصي اراز صنعت شده و از قيمت انواع ديگ ابگرم فولادي با ظرفيت ها و برندهاي مختلف مطلع شويد. قيمت هاي ديگ اب گرم فولادي قيمت روز است و عرضه ي محصولات مختلف ديگ اب گرم فولادي با قيمت مناسب و تخفيف هاي خريد عرضه ميشود. انواع ديگ آب گرم فولادي را با ثبت سفارش از طريق شماره پشتيباني سايت سفارش دهيد.

مزايا و معايب ديگ فولادي

  •     بالا بودن طول عمر ديگ فولادي
  •     ظرفيت نامحدود ديگ فولادي
  •     توانايي تحمل شوک هاي بالا و حرارت در ديگ فولادي
  •     توليد حرارت و بخارهاي با دماي بسيار بالا و فشار زياد در ديگ فولادي
  •     راندمان کاري بسيار بالا و تحمل فشار کاري ديگ فولادي

معايب ديگ فولادي

  •     قيمت بالاي ديگ فولادي در مقايسه با ديگ چدني
  •     مشکل بودن حمل و نقل ديگ فولادي به دليل وزن بسيار بالاي ان
  •     بالا بودن هزينه هاي نگهداري و تعمير ديگ فولادي در مقايسه با ديگ چدني
  •     ثابت بودن ظرفيت و قابل تغيير نبودن ان

خريد ديگ فولادي

خريد ديگ فولادي از سايت آراز صنعت | مجموعه آراز صنعت به عنوان شرکت پيشگام در زمينه ي توليد انواع ديگ فولادي را توليد و به بازار عرضه ميشود. جهت خريد ديگ فولادي در ظرفيت هاي مختلف با استفاده از شماره پشتيباني آراز صنعت سفارش خريد خود را ثبت کنيد

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: ديگ فولادي , خريد ديگ فولادي , قیمت ديگ فولادي ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خرید و قیمت منبع کويل دار سایت آراز صنعت | که با نام هاي منبع آب گرم کويلي- منبع ذخيره سوخت – منبع ذخيره آب نيز معرفي ميشود ميتوانيد اين محصول ضروري موتورخانه را با مناسب ترين قيمت از مجموعه صنعتي ارزا صنعت همراه با گارانتي سفارش دهيد. براي اطلاع از قيمت خريد منبع کويل دار و بررسي مشخصات فني آن با ما همراه باشيد.

منبع کويل دار

منبع کويل دار يکي از مهم ترين تجهيزات موتورخانه است که بر اساس ظرفيت ها فشار کاري و ابعاد قيمت متفاوتي دارد.براي دريافت و راهنماي حريد منبع کويل دار و ساير تجهيزات گرمايشي موتور خانه ميتوانيد محصولات مورد نياز خود را از سايت آراز صنعت سفارش داده يا با شماره ي پشتيباني مجموعه اراد صنعت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.ما در مجموعه ي اراز صنعت امکان خريد انواع منابع و تجهيزات موتورخانه استخر و جکوزي را با قيمت مناسب در اختيار متقاضيان عزيز قرار داده ايم

منبع کويل دار

منبع کويل دار چيست؟

منبع کويل دار يا منبع کويلي از محصولات پر طرفدار مجموعه آراد صنعت است که در نقشه هاي تاسيساتي با نام DHWG (Domestic Hot Water Generator) مشخص ميشود. منبع کويل دار يک منبع دوجداره اي است که به منظور تامين اب گرم در موتورخانه ها استفاده ميشود.براي گرم کردن اب روش هاي مختلفي وجود دارد که استفاده از منبع کويل دار براي اين منظور يکي از مناسب ترين روش هاست .روش گرم کردن آب در منبع کويل دار به اين صورت است که دماي سرد اب با ورود از طريق سيستم لوله کشي وارد منبع کويل دار شده و با قرار گرفتن در مجاورت اب گرم بويلر در اثر حرارت ان گرم ميشود.

منبع کويل دار از يک مخزن گالوانيزه و يک مبدل مسي تشکيل شده است که روند گرم کردن و نگهداري اب گرم در ان با قرار گرفتن اب سرد در مجاورت غير مستقيم اب گرم بويلر گرم ميشود.

خريد انواع منبع کويل دار

منبع کويل دار يکي از مهم ترين تاسيسات موتور خانه و مبدل حرارتي است که براي روند گرم کردن آب مورد استفاده قرار ميگيرد. منبع کويل دار در دو نوع متحرک يا ثابت به شکل افقي و عمودي براي مصارف خانگي و صنعتي عرضه ميشود.منبع کويل دار ثابت با دو فاکتور اصلي در آن بدنه و کويل در ظرفيت هاي 200 تا 10000 ليتر براي گرم کردن آب توليد ميشود. ورقهاي گالوانيزه در توليد منبع کويل دار ثابت بر اساس ضخامت فشارکاري و دماي اب توليد ميشود.

منبع کويل دار متحرک در صنايع شيميايي و نفتي براي گرم نگه داشتن سيال ها مبتني بر حرکت کويل در مخرن گرما به شکل مداوم و يکنواخت مورد استفاده قرار ميگيرد.کويل ها بر اساس نوع شکل آن از موادي مانند فولاد مس و استيل ساخته ميشود. منبع کويل دار مسي به دليل ضريب بالاي انتقال حرارت در ان و مقاومت بالاي ان در برابر رسوب نسبت به ديگر کويل ها کيفيت بالاتري دارد.

منبع کويل دار اب گرم را تامين ميکند؟

نحوه ي گرم شدن آب در منبع کويل دار به اين صورت است که منبع کويل از طريق دريافت حرارت اب گرم يا بخارهاي خارج شده از بويلر اب سرد جاري در ميان لوله هاي منبع کويل را آب را با درجه ي گرم مناسب اماده ي استفاده ميکند. از مهم ترين مزيت استفاده از منبع کويل دار وجود اب گرم ذخيره شده ي کافي در ان است.

در صورتي که از اب گرم ذخيره شده در منابع کويل استفاده نشود با بازگشت ابگرم موجود در لوله ها به منبع از سرد شدن اب جلوگيري کرده و باعث ميشود که اب گرم اماده مصرف باشد. وجود لوله هاي خط برگشت باعث فراهم شدن اين مسير شده و از تلف شدن انرژي و زمان جلوگيري ميکند.منبع کويل دار در تمامي انواع آن دربرگيرنده ي دو فاکتور مهم يعني ميزان تبادل حرارت و ميزان حجم منبع است. محاسبه دقيق حجم منبع باعث ميشود که ميزان اب گرم موجود در منبع بر اساس حجم و نوع مصرف ان مورد استفاده قرار گيرد.

ظرفيت بالاي حرارتي کويل باعث ميشود که ميزان حرارت مورد نياز براي روند گرمايشي آب سرد داخل آن تامين شود. افزايش سطح يا حجم منبع بر اساس شرايط استفاده از آن تعيين ميشود. افزايش سطح کويل باعث افزايش ظرفيت حرارتي آن ميشود.انتخاب ضخامت کويل بر اساس موارد استفاده از ان مورد کاربرد قرار ميگيرد. منابع کويلي تک کويلي منابعي هستند که براي ايجاد و انتقال حرارت از تجهيزاتي مانند بويلر مورد استفاده قرار ميگيرند در حالي که منابع کويلي دو کويلي بيشتر مختص به سيستم گرمايشي خورشيدي است.

به طور کلي ضخامت کويل بر اساس شرايط پروژه انتخاب مي‌شود. منابع کويلي که از حرارت ايجاد شده توسط ديگر تجهيزات مانند بويلر استفاده مي‌کنند معمولا تک کويل مي‌باشند اما در سيستم گرمايش خورشيدي از منبع کويلي با دو کويل استفاده مي‌شود.

نحوه عملکرد منبع کويل دار

منبع کويل دار با معادل انگليسي “domestic hot water” (DHW) به عنوان يک نوع مبدل حرارتي عمل کرده و در اين نوع سيستم‌ها، آب سرد از يک سمت وارد کويل شده و در داخل آن از چند شاخه لوله حرارتي رفت و برگشتي عبور کرده و با تماس با ديواره داخلي کويل، گرم شده و به عنوان آب گرم خروجي به کاربر ارائه مي‌شود. اين سيستم براي تأمين آب گرم در مسکن‌ها و ساختمان‌ها استفاده مي‌شود و در بسياري از بويلرهاي گازي و الکتريکي به عنوان يکي از قسمت‌هاي اصلي استفاده مي‌شود.

مکانيزيم منبع کويل دار نوعي از مبدل حرارتي پوسته لوله است که با استفاده از سيال حرارت ديده در مجاورت مايع سرد باعث انتفال گرما و حرارت به آن ميشود. نحوه عملکرد منبع کويل دار مشابه با عملکرد آبگرمکن هاست. به عنوان مثال زماني که در فصل زمستان موبايل خود را در فضاي باز قرار ميدهيد، پس از گذشت چند دقيقه با در دست گرفتن موبايل متوجه تفاوت اختلاف دما دست و موبايل خود ميشود. پس از در دست گرفتن موبايل به مدت چند دقيقه ، گرماي دستتان به بدنه گوشي منتقل ميشود. اين مثال نمونه ي ساده اي از آشنايي با نحوه کار مبدل حرارتي است.

محفظه ي منبع کويل دار داراي دو سيال با دماهاي مختلف است که در مجاورت هم به صورت نزديک قرار گرفته و با استفاده از يک رسانا روند تبادل حرارت در آن انجام ميشود. اب حرارت ديده ناشي از حرارت ديگ بخار به صورت بخار درآمده و با جريان داشتن درون کويل به داخل منبع نفوذ کرده و در مجاورت با کويل روند انتفال حرارت به اب سرد درون منبع را انجام ميدهد.منبع کويلي يکي از اجزاي مهم سيستم‌هاي گرمايشي است که براي انتقال حرارت از يک محيط به محيط ديگر به کار مي‌رود. اين منابع عموماً شامل دو قسمت اصلي، يعني مخزن اصلي و کويل هستند.

مخزن اصلي منبع کويلي به عنوان محفظه‌اي براي نگهداري محيط حامل حرارت، معمولاً از ورقهاي گالوانيزه، استيل و يا فولادي ساخته مي‌شود. ضخامت اين ورقها بسته به نوع کاربري منبع کويلي متفاوت است و مي‌تواند در بازه 4 تا 16 ميليمتر باشد.کويل‌هاي منبع کويلي نيز به منظور انتقال حرارت به محيط ديگر در داخل مخزن قرار مي‌گيرند. اين کويل‌ها عموماً از لوله‌هاي حرارتي رفت و برگشتي ساخته شده‌اند و معمولاً از جنس مس، استيل و يا فولادي هستند. ضخامت اين لوله‌ها وابسته به نوع کاربري منبع کويلي و فشار کاري آن است.

منابع کويلي به طور کلي از جنس ورقهاي گالوانيزه، استيل و يا فولادي و لوله‌هاي حرارتي رفت و برگشتي از جنس مس، استيل و يا فولادي ساخته مي‌شوند. ضخامت اين قطعات نيز بسته به نوع کاربري و فشار کاري منبع کويلي متفاوت است.

انواع منابع کويل دار

منابع کويل دار به طور کلي به دو دسته اصلي تقسيم ميشود:

منبع کويل دار افقي يا خوابيده

منبع کويل دار افقي يا خوابيده منبع کويلي است که با استفاده از پايه در بخش زيرين ان بر روي زمين خوابانده شده و با قرار گيري کويل به صورت افقي در داخل آن در مواردي که سقف موتورخانه در ان کوتاه بوده و فضاي کافي براي استفاده از منبع کويل دار عمودي وجود نداشته مورد استفاده قرار ميگيرد.

منبع کويل دار افقي يا استفاده از لوله هاي مسي با ضخامت مشخص و ورق هاي گالوانيزه با ضخامت 16 ميليمتر توليد ميشود. منبع کويل دار افقي با ظرفيت هاي 200 تا 10000 هزار ليتر توليد و عرضه ميشود.منبع کويل دار افقي يا خوابيده داراي فشار ثابت در سطح داخلي خود بوده و سطوح داخلي منبع در آن بر اساس سايز معين و ضخامت ثابت انتخاب ميشود.

منبع کويل دار افقي

منبع کويل دار افقي (Horizontal Coil Source) يکي ديگر از انواع منابع کويل دار است که براي تحليل ساختار زيرسطحي زمين مورد استفاده قرار مي‌گيرد.اين نوع منبع، شامل يک کويل دار آهني با شکل دايره‌اي است که در سطح زمين قرار مي‌گيرد. جريان الکتريکي درون اين کويل دار، ميدان مغناطيسي را ايجاد مي‌کند که با عبور از سنگ‌هاي زير سطح زمين، از تغيير جهت و شدت ميدان مغناطيسي درون سنگ‌ها به دست مي‌آيد. اين تغييرات ميدان مغناطيسي، توسط يک سيستم دتکتور به دست آورده مي‌شود و در نتيجه اطلاعاتي از ساختار زيرسطحي به دست مي‌آيد.

مزاياي استفاده از منابع کويل دار افقي شامل قابليت تحليل ساختار زيرسطحي در فاصله‌هاي کوتاهتر از منابع کويل دار عمودي، امکان دسترسي آسان‌تر به محل تحقيقات به دليل نياز کمتر به فضاي باز، قابليت تشخيص ساختار زيرسطحي بدون نياز به نفوذ داخل سنگ‌ها و قابليت تحليل ساختار در عمق‌هاي مختلف است.

منبع کويل دار عمودي يا ايستاده

منبع کويلي ايستاده به صورت ايستاده از ظرفيت 200 ليتر تا 10000 ليتر ساخته مي شود که کويل آن در قسمت پايين به صورت افقي درون مخزن نصب مي گردد. به دليل افزايش فشار در قسمت انتهاي مخزن بايد ضخامت عدسي پاييني، بيشتر از ضخامت بدنه انتخاب گردد.

خريد و قيمت منبع کويل دار

منبع کويل دار عمودي يا ايستاده در فضاهايي که ظرفيت محدودي دارنند استفاده شده و با استفاده از کويل در قسمت زيرين ان توليد ميشوند. منبع کويل دار ايستاده در ظرفيت هاي 200 ليتر تا 10000 طراحي و توليد ميشوند. افزايش فشار در قسمت انتهايي مخرن باعث به کار رفتن ضخامت بيشتر عدسي در ان نسبت به بدنه ميشود.اين نوع منبع، شامل يک کويل دار آهني با شکل استوانه‌اي بوده که به صورت عمودي در سطح زمين قرار مي‌گيرد.

جريان الکتريکي درون اين کويل دار، ميدان مغناطيسي را ايجاد مي‌کند که با عبور از سنگ‌هاي زير سطح زمين، از تغيير جهت و شدت ميدان مغناطيسي درون سنگ‌ها به دست مي‌آيد. اين تغييرات ميدان مغناطيسي، توسط يک سيستم دتکتور به دست آورده مي‌شود و در نتيجه اطلاعاتي از ساختار زيرسطحي به دست مي‌آيد.مزاياي استفاده از منابع کويل دار عمودي شامل داشتن قدرت نفوذ بالا در سنگ‌ها، امکان تشخيص ساختار زيرسطحي بدون نياز به نفوذ داخل سنگ‌ها و قابليت تحليل ساختار در عمق‌هاي مختلف است.

تفاوت منبع کويل دار عمودي و افقي

خريد منبع کويل دار عمودي عمودي يا افقي بر اساس ميزان فضاي موجود در موتورخانه انجام ميشود.منبع کويل دار عمودي به دليل اشغال کردن فضاي کم نسبت به حالت افقي ان بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد. تفاوت هاي کلي منابع کويل دار شامل موارد زير است”

  •     ميزان فضاي اشغال شده توسط منبع کويل داري عمودي يا ايستاده کم تر از مدل افقي ان است
  •     ميزان فشار سيال در منبع کويل دار عمودي براي گردش آب بيشتر از مدل افقي ان است
  •     جابه جايي و حمل و نقل منبع کويل دار عمودي در مقايسه با حالت افقي ان راحت تر است
  •     قيمت منبع کويل دار اعمودي در مقايسه با مدل افقي ان ارازن تر است
  •     منبع کويل دار افقي ميتوانند در سايز هاي بالاتري نسبت به مدل عمودي ان توليد شونند.
  •     منبع کويل دار عمودي به دليل تعبيه شير يکطرفته در ان در روند گرم سازي اب کارامد تر است
  •     منبع کويل دار عمودي به دليل داشتن ميزان بالاي نوسانات حجم اب گرم در خود نيازي به منبع انبساط ندارند.

طرز کار منبع کويل دار

منبع کويلي يکي از نوع منابع دوجداره براي تأمين آب گرم است. اين منبع شامل يک بدنه استوانه اي است که داخل آن چندين لوله مسي (کويل) قرار دارند. آب داغ و بخار خروجي از ديگ بويلر به کويل ها وارد مي‌شود و حرارت خود را به آب سرد ورودي انتقال مي‌دهد تا آن را گرم کند. اين فرآيند تکرار مي‌شود تا آب سرد به دماي مورد نظر رسيده و به سيستم تأمين آب گرم ساختمان تزريق شود.

در واقع، منبع کويل دار به عنوان يک سيستم گرمايشي، آب سردي که از شبکه تامين آب شهري وارد مخزن منبع مي شود، به دليل اختلاف دماي آن با آب داغ و بخار خروجي از ديگ بويلر، از طريق لوله هاي کويل دار به گرمايش درمي آيد. سپس آب گرم شده توسط کويل هاي نصب شده در داخل بدنه استوانه اي، از طريق شيرهاي خروجي براي استفاده در سيستم گرمايشي ساختمان يا صنعتي، ارسال مي شود.

در اين فرآيند، پمپ سيرکولاتور براي جابجايي آب درون سيستم کاربرد دارد و همچنين شيرهاي يک طرفه در محل ورود و خروج آب به منبع کويل دار نصب شده اند تا جلوي برگشت آب داغ به ديگ بويلر را بگيرند. بدين ترتيب، سيستم کويل دار براي افزايش کارايي و کاهش مصرف انرژي در مقايسه با سيستم هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع کويلي به دليل ساختار ساده‌اي آن و همچنين امکان تأمين آب گرم به صورت مستقل از سيستم ديگ و مشعل، در صنعت و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين اين نوع منبع، به دليل عدم نياز به دو مخزن استوانه‌اي که در منابع دوجداره وجود دارد، فضاي کمتري را اشغال مي‌کند و مناسب براي نصب در فضاهاي محدود است.

مزاياي منبع کويل دار

منبع کويل دار داراي مزاياي فراواني است که استفاده از اين دستگاه کاربردي را تبديل به گزينه ي اصلي براي تامين حرارت مورد نياز آب گرم ميکند. مزاياي منبع کويل دار شامل موارد زير است:

  •     آب گرم فوري: يکي از مزاياي اصلي منبع کويل دار، توليد آب گرم فوري است. با اين دستگاه، مي‌توان به سرعت و در هر زماني به آب گرم دسترسي پيدا کرد.
  •     ساده و قابل حمل: منبع کويل دار بسيار ساده و قابل حمل است و مي‌توان آن را به راحتي از يک محل به محل ديگر منتقل کرد.
  •     هزينه کم: منبع کويل دار براي توليد آب گرم از جريان برق استفاده مي‌کند که هزينه آن نسبتاً کمتر از ساير روش‌هاي گرمايش آب است.
  •     قابليت تنظيم دما: برخي از منابع کويل دار، داراي قابليت تنظيم دما هستند که به کاربران اين امکان را مي‌دهد که دماي آب را به دلخواه خود تنظيم کنند.
  •     کارايي بالا: منبع کويل دار، براي توليد آب گرم با کارايي بالا طراحي شده است و به طور معمول، مصرف برق کمي دارد.
  •     مصرف کم فضا: منبع کويل دار براي نصب نياز به فضاي کمي دارد و به راحتي در هر جايي قرار داده مي‌شود.
  •     مانع از ايجاد انباشت گاز CO2: منبع کويل دار براي توليد آب گرم از جريان برق استفاده مي‌کند و نياز به احترازات ايمني کمي داردCO2 نيز مي‌شود.

خريد منبع کويل دار از آراز صنعت

آراز صنعت به عنوان يکي از بهترين و پيشتاز ترين شرکت ها در زمينه توليد انواع تجهيزات موتورخانه و استخر، امکان خريد انواع منبع کويل دار( دوجداره منابع آب گرم کويلي منابع ذخيره آب گرم منابع ذخيره سوخت) را به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش براي مشتريان خود فراهم کرده است.

شرکت ارزا صنعت با فراهم کردن امکان استعلام قيمت منبع کويل دار و مشخصات فني ان به همراه رزومه فروش محصولات خود به صورت آنلاين همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتريان خود است. اين مجموعه پيشتاز امکان بازديد از انواع منبع کويل دار و ساير تاسيسات موتورخانه را جهت اطمينان از خريد براي متقاضيان خود فراهم کرده است.

براي اطلاع از قيمت خريد منبع کويل دار و استعلام قيمت روزانه وارد فروشگاه سايت شده يا از طريق شماره هاي مندرج در سايت با پشتيباني مجموعه تماس گرفته و از شرايط خريد منبع کويل دار و ساير محصولات مطلع شويد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت

سوالات متداول

خريد منبع کويل دار را چطور سفارش دهيم؟

با ثبت سفارش خريد منبع کويل دار از طريق تماس با شماره پشتيباني، خريد منبع کويل دار را به همراه گارانتي از سراسر ايران سفارش دهيد.

چگونه استعلام قيمت منبع کويل دار را انجام دهيم؟

با ورود به سايت آراز صنعت و مراجعه به صفحه محصولات منبع کويل دار، از قيمت منبع کويل دار در ظرفيت هاي مختلف با خبر شويد.

منبع کويل دار چه کاربردي دارد؟

منبع کويل دار از مهم ترين تجهيزات موتور خانه محسوب شده که روند تامين گرمايش آب را انجام ميدهد.



:: برچسب‌ها: منبع کويل دار , قیمت منبع کويل دار , خرید منبع کويل دار ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

 قيمت و خريد آبنما استخر در سايت آراز صنعت | آبنماي استخر از جمله وسايل و تجهيزات استخر است که در تزيين و چشم نواز کردن محيط پيراموني استخر نقش زيادي دارد. آب يکي از عنصرهاي ضروري براي داشتن محيط با طراوت و زيبا محسوب شده و از جلوه هاي زيباي بصري است که ميتوان آن را به شکل طبيعي ايجاد کرد.آبنماي استخر انواع متنوعي دارد که بيشتر آن از جنس استيل و مقدار کمي از آن از پلکسي گلس ساخته ميشود.علت تفاوت قيمت آبنماي استخر مواد اوليه به کار رفته در توليد آن است .با استفاده از مواد درجه يک ميتوان يک آبنما استخر عالي توليد کرد.

خريد و قيمت آبنما استخر

آبنماي استخر به عنوان يک وسيله تزييني براي استخر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين وسيله کاربردي از اصلي ترين تجهيزات استخر محسب شده که مي‌توان اين ابزار کاربردي را ، به عنوان يک ابزار و يک عنصر زيبايي و دکوراتيو براي محيط پيراموني استخر به کار برد. آبنماي استخر با جاري کردن آب از آن، صداي آرامش‌بخشي را به محيط پيراموني استخر مي‌بخشد و همچنين با رقيق کردن صداي ساير موارد مانند صداي فيلتر و پمپ آب، احساس آرامش و شادابي را براي کاربران استخر فراهم مي‌کند.

نحوه کار آبنماها به صورت استفاده از سازه‌هايياست که آب را از يک يا چند دهانه به صورت مداوم و متناوب به بيرون پاشانده و به صورت رشته‌اي يا به صورت فواره‌اي در فضا منتشر مي‌کنند. اين سازه‌ها به صورت معمول با استفاده از پمپ‌هاي آب به حرکت در مي‌آيند و در بسياري از موارد با نورپردازي‌هاي مختلفي همراهي مي‌شوند تا به زيبايي و جذابيت بيشتري برسند. به طور کلي آبنماها به عنوان يک عنصر تزئيني و خلق فضاهاي زيبا و آرام براي محيط‌هاي مختلف استفاده مي‌شوند.

قيمت و خريد آبنما استخر

براي داشتن محيط‌هاي زيبا و باطراوت، عنصر آب يک عنصر ضروري است. آب در تمامي فرهنگ ها از گذشته تا اکنون نماد پاکي و روشنايي تلقي ميشود.آب تداعي کننده ي حيات آرامش پاکيزگي و روشنايي است.حرکت و جريان آب يکي از جلوه‌هاي زيباي بصري که مي‌توان به صورت طبيعي ايجاد کرد، به حرکت درآوردن آب و انعکاس نور روي سطح آن است.اين کار را مي‌توان با استفاده از آبنما و فواره انجام داد.

خريد آبنما استخر

جويبارهاي طبيعي و آبشارها با نماي چشم نواز خود از ديرباز مورد توجه و علاقه ي انسان بوده است. در عصر ما استفاده از آبنما استخر و فواره يکي از ابزارهاي کارآمدي است که جريان پرپيچ و خم و مواج آب را در هر محيطي ايجاد ميکند.آبنماها و فواره ها علاوه بر جلوه ي زيبايي که توليد ميکنند همزمان به وسيله ي به گردش در آوردن آب با استفاده از پمپ شناور خود باعث دلپذيرتر شدن هوا و افزايش رطوبت موجود در هوا ميشود. استفاده از آب نماها در پارک ها و باغ ها به عنوان يکي از چشم نوازترين زيبايي هايي بصري فضاي سبز محيط را زيباتر ميکند.

آبنما استخر

يكي از بهترين مكان هاي استفاده از آبنما استخر مي باشد. استخرها علاوه بر آب بندي هاي لازم و نيز فضاي لازم براي تاسيسات داراي سيستم تصفيه مناسب نيز مي باشد. با اندكي ذوق و ابتكار در ساخت آبنما در استخر مي توان يك استخر زيبا و جالب به وجود آورد و از نماهاي آبي خاصي كه ايجاد شده است لذت برد.

خريد آبنما استخر

خريد انواع آب نما استخر از سايت آراز صنعت | آب نما استخر همان طور که از نام آن پيداست از موارد پر استفاده در استخر است. استخرها علاوه بر تاسيسات آبي بايد مقدار فضاي لازم جهت به کارگيري سيستم تصفيه آب را دارا باشد. استفاده از آب نما استخر در ساخت استخر ميتواند نماي بسيار زيباي آبي را در محيط آن ايجاد کند.انواع آبنماي استخر نيز در چگونه ديده شدن نوع پاشيدن آب بسيار موثر است در ادامه به معرفي انواع آبنماي استخر ميپردازيم:

انواع آبنما استخر از منظر پاشش آب

نحوه ي فوران و پرتاب شدن قطره هاي آب به شکل دهنه ي خارجي دستگاه آبنما بستگي دارد. به طور کلي انواع فواره هاي استخر را ميتوان به سه دسته ي کلي پرکاربرد تقسيم کرد.

  •   فواره‌هاي ريزشي Spill
  •     فواره‌هاي جهنده Splash
  •     فواره‌هاي پرتابي Spray

آب نماهاي استخري از لحاظ نوع پاشيدن آب به دو دسته ي منظم formal و informal نامنظم تقسيم بندي ميشوند. همچنين آبنماهاي استخري از لحاظ نوع پاشش آب به دو دسته کلي تقسيم مي‌شوند:

قيمت و خريد آبنما استخر

آبنماي استخر منظم | قيمت خريد آبنما استخر

آبنماي استخر منظم از انواع ابنماهايي است که شکل آب در آن قرينه و مساوي است . جلوه هاي ديدني آبنماي استخر منظم مشخص و معين است. آبنماهاي داراي لبه برجسته علاوه بر زيباتر کردن جريان پاشيدن آب باعث افزايش امنيت نيز ميشوند.

قيمت و خريد آبنما استخر

از موارد استفاده ي آبنماهاي استخر منظم ميتوان به بتن هاي صاف سنگ و فايبرگلاس در ابعاد مختلف اشاره کرد. پيشنهاد ما اين است که در پارک ها و باغ ها و استخرهاي عمومي آبنما استخر منظم استفاده شود.

آبنماي استخر غيرمنظم | قيمت خريد آبنما استخر

آب نماي استخر نامنظم برخلاف شکل منظم آن طرح قرينه اي و منظم ندارد و طراحي آن به صورت انتزاعي خيالي سنتي و غير هندسي است براي ساختن آب نما استخر نامنظم از موادي مانند خاک سنگ گياهان طبيعي و مصنوعي استفاده ميشود .وسعت آب و ميزان پاشش آب و قيمت خريد آبنما استخر بر اساس مساحت محيط و شرايطي محيطي استخر تعيين ميشود.

نکاتي در مورد پاشش آب در مناطق مختلف

پرش آب در مناطق خشک بايد نسبت به مناطق مرطوب بيشتر باشد. در مناطق با آب و هواي مرطوب ريزش و پرش آب ميبايست تا حد قابل توجهي کاهش يابد.بر اين اساس شرايط و شکل زمين از موارد موثري است که در استفاده از نوع منظم يا نامنظم آب نما استخر نقش کليدي دارد و اشکال آبنما و فواره ها بر اين اساس تعيين ميشود.قيمت خريد آبنما استخر بر اساس نوع استخر، اندازه ي استخر و حجم آن تعيين ميشود.

آبنما کرتين استخري

آبنما کرتين استخري به طور معمول از جنس استيل ساخته شده و به عنوان يکي از اجزاي مهم در طراحي استخر استفاده مي شود. آبنماي کرتين باعث ايجاد جريان آبي در استخر مي شود و اين جريان آبي باعث افزايش اکسيژن رساني به آب و همچنين تسهيل در فيلتر کردن آب مي شود.در آبنماي کرتين استخري، آب از داخل لوله هاي مخصوصي وارد شده و از سوراخ هاي موجود در قسمت بالاي آبنما به صورت قوسي و به صورت لايه اي از آب خروجي مي يابد. اين شکل خروجي آب براي ايجاد يک جريان آبي مطلوب و جذاب براي استفاده کنندگان استخر، طراحي شده است.

آبنماي کرتين استخري باعث ايجاد صدا و جريان آبي مي شود که مي تواند به عنوان يکي از اجزاي زيبايي بخشي در استخر مورد استفاده قرار گيرد. همچنين، نصب آبنماي کرتين به عنوان يکي از اجزاي مهم در سيستم تهويه هوا و تصفيه آب استخر نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

آبنما کرتين پلکسي گلس

کرتين پلکسي گلس، يک نوع آبنما است که از جنس پلکسي گلس ساخته شده است. اين نوع آبنما به دليل ظاهر زيبا و جذابي که دارد و همچنين امکاناتي مانند نورپردازي داخلي، ريموت کنترل و قابليت هماهنگي با نورپردازي استخر، بسيار محبوب است. همچنين، کرتين پلکسي گلس از نظر نصب و استفاده نيز بسيار آسان است و با توجه به طراحي ويژه اي که دارد، در شب جلوه بصري فوق العاده اي دارد. به طور کلي، کرتين پلکسي گلس يکي از محصولات بسيار زيبا و کارآمد در حوزه آبنماهاي تزئيني است.

آبنما پرده آب باراني

آبنماي باراني يکي از جذابترين گزينه هايي است که مي‌توانيد براي تزيين فضاي داخلي يا خارجي خود به کار ببريد. اين نوع آبنما با استفاده از يک نازل خاص آب را به صورت قطرات کوچکي منتشر مي‌کند که همانند باران به نظر مي‌رسند.آبنماي باراني با ايجاد صداي باران و ديدن آب که به صورت رشته‌رشته از نازل به پايين مي‌ريزد، احساس آرامش و آرامش بخشي را به فضاي اطراف منتقل مي‌کند. علاوه بر اين، پرده باراني نيز مي‌تواند به عنوان يک آبنماي تزئيني بسيار زيبا و منحصربه‌فرد عمل کند و به فضاي داخلي يا خارجي شما جذابيت و زيبايي بيشتري ببخشد.

با توجه به قيمت نسبتاً مناسب اين نوع آبنما و همچنين داشتن اثري شگفت انگيز در تزيين فضاي شما، مي‌توانيد به راحتي اين نوع آبنما را در فضاي دلخواه خود نصب کنيد و لذت ببريد.

آبنماي پرده آب تحت فشار

آبنماي پرده آب تحت فشار يکي ديگر از آبنماهاي شگفت‌انگيز و زيبا است که با استفاده از نازل‌هاي خاص آب را به صورت پرده‌اي از بالا به پايين در مي‌آورد. اين نوع آبنما معمولاً براي تزيين فضاهاي باز، مانند پارک‌ها، باغ‌ها، استخرها، مراکز خريد و… استفاده مي‌شود.نازل پرده آب به صورتي طراحي شده است که آب را تحت فشار قرار مي‌دهد و به صورت پرده‌اي از بالا به پايين در مي‌آورد. با استفاده از نور و رنگ‌هاي مختلف، مي‌توانيد جلوه‌اي بسيار زيبا و جذاب را به فضاي اطراف اضافه کنيد و همچنين با صداي آرامش‌بخش آب، احساس آرامش و آرامش بخشي را به فضاي اطراف منتقل کنيد.

استفاده از المان آبنما مانند نازل پرده آب، امکانات بسيار زيادي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين نوع آبنما به دليل داشتن مواد سازگار با آب، هيچگاه دچار خوردگي نخواهد شد و براي مدت طولاني زمان، مي‌توانيد از آن بهره ببريد. آبنماي پرده آب تحت فشار يکي از گزينه‌هاي زيبا و جذاب براي تزئين فضاهاي باز است و با اضافه کردن آن به فضاي اطراف، مي‌توانيد جلوه‌ي خاصي به فضاي خود ببخشيد.

 قيمت آبنما استخر

براي خريد آبنما استخر بايد به نکات مهمي توجه داشت . در ادامه چندين نکاتي که بايد هنگام خريد آب نماي استخر به آن توجه کنيد را براي شما ذکر کرده ايم:ارتفاع آبنما استخر و فواره ها نبايد بيشتر از حد فاصل لبه ي استخر تا منبع فواره باشد. در صورت قرار گرفتن آبنما در معرض وزش باد ميبايست از فواره هاي پر قدرت و کوتاه استفاده کنيد. قطر استخر نيز ميبايست حداقل به ميزان دو برابر ارتفاع آب فواره باشد.

در صورتي که سر فواره ها پايين تر از سطح آب به کاربرود زيبايي چشم نواز تري ايجاد ميکند. همچنين ميتوان براي تغيير دادن آن از مجسمه هاي خاصي براي ايجاد کردن فواره استفاده کنيد. وجود ماهي ها و گياهان آب زي از جمله مواردي است که بايد در هنگام تعبيه و نصب آبنما استخر به آن توجه کنيد.براي جلوه و نمايش آب نما استخر و فوارها در هنگام شب نورپردازي آن ميبايست با اصول طراحي هماهنگ باشد و براي جلوه بخشيدن به مسير فوران آب بايد چراغ هايي در زير محل ريزش آب تعبيه شود.

قيمت خريد آبنماي استخر

از ديگر نکات مهم در هنگام نصب آبنما استخر تنظيم درجه و شدت تابش نور از پايين به بالا است به نحوي که با ايجاد انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و شاخه ها برگ هاي گياهان جلوه ي چشم نوازي در محيط ايجاد ميکند.

آبنما استخري پلکسي يا استيل؟

انتخاب جنس آبنما استخري بيشتر به نيازها و سليقه شما و همچنين شرايط آبنما و محيط اطراف آن بستگي دارد. در مورد جنس استيل، بايد گفت که دوام بيشتري نسبت به پلکسي دارد و در مقابل نياز به نگهداري و تميزکاري بيشتري نيز دارد. همچنين استيل معمولاً براي استخرهاي بزرگتر و با شرايط بيشتري از لحاظ تحمل فشار و دماي آب مناسب است. اما پلکسي به دليل شفافيت و زيبايي بيشتر در شب و با نور مخصوص زيباتر است و نياز به نگهداري و تميزکاري کمتري دارد.

همچنين براي استخرهاي کوچکتر و با شرايط کمتري از لحاظ فشار و دما، پلکسي معمولاً مناسب‌تر است. در نهايت، بايد با توجه به نيازهاي خود و شرايط استخر خود، جنس مناسب را انتخاب کنيد.

سخن آخر:

فروشگاه آراز صنعت با ارائه ي خدمات آنلاين انواع تجهيزات مربوط به موتور خانه و استخر مانند انواع آبنما استخر را اختيار متقاضيان عزيز قرار داده است.متقاضيان خريد آبنما استخر براي اطلاع از قيمت خريد آبنما استخر ميتوانند به صفحه ي فروشگاه سايت آراز صنعت مراجعه کرده و با اطلاع از ساير محصولات مرتبط سفارش خود را ثبت و دريافت نماييد.همچنين ميتوانيد با مشاوران ما تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در شرکت آراز صنعت استفاده کنيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت

آبنما استخر چيست ؟


آبنما استخر از تجهيزات استخر است که در چشم نواز کردن و زيباسازي جريان آب تاثير زيادي دارد.


چگونه خريد آبنما استخر را ثبت کنيم ؟


براي خريد آبنما استخر وارد سايت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود ، انواع آبنما اسخر را سفارش دهيد.


آبنما استخر چند مدل دارد؟


آبنما استخر داراي مدل هاي آبنما کرتين استخري، آبنما کرتين پلکسي گلس ، آبنما پرده آب باراني ،  آبنماي پرده آب تحت فشار است. در اين نوشته به بررسي کامل انواع آبنماهاي استخر پرداخته ايم.



:: برچسب‌ها: آبنما استخر , خريد آبنما استخر , قيمت آبنما استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

ديگ موتورخانه ( قیمت و خرید)  از سایت آراز صنعت | ديگ موتورخانه يا بويلر از مهم ترين اجزاي موتور خانه ي ساختمان محسوب ميشوند که وظيفه ي تامين حرارت و سيستم گرمايشي را بر عهده دارند. ديگ موتورخانه يا بويلر با مخزن پر فشار خود باعث توليد حرارت و گرم کردن اب را انجام ميدهند .هدف اصلي ديگ موتورخانه يا بويلر گرم کردن محيط ساختمان و اب لوله ها در ساختمان هايي که داراي سيستم حرارت مرکزي با اب هستند مي باشد. در ادامه قصد داريم تا با انواع بويلر ها و قيمت خريد ديگ موتورخانه آشنا شويم.

خريد و قيمت ديگ موتورخانه | آراز صنعت

خريد ديگ موتورخانه

ديگ موتورخانه يا بويلر با استفاده از سوخت هايي مانند گاز يا گازوييل روند توليد گرمايش ساختمان و اب گرم لوله ها را انجام ميدهند. بويلرها مخازن با محفظه ي بسته اي هستند که باعث توليد و حرارت مورد نياز اب لوله ها و سيستم گرمايشي مورد نياز ساختمان ها رخت شويي ها اشپرخانه ها از طريق بخار را فراهم ميکنند.

ديگ موتورخانه داراي اجزاي متفاوت و تجهيزات اختصاصي است که هر کدام درروند توليد سيستم گرمايشي ساختمان وظيفه ي خاصي را انجام ميدهند. در ادمه قصد داريم تا با عملکرد ديگ موتورخانه قيمت ديگ موتورخانه اجزاي بويلر انواع آن اشنا شويم.با ما همراه باشيد.

  • ديگ موتورخانه چيست؟
  • انواع ديگ موتورخانه
  • ديگ فولادي
  • ديگ چدني
  • وظيفه ديگ موتورخانه چيست؟
  • اجزاي اصلي ديگ موتورخانه (بويلر)

ديگ موتورخانه چيست؟

ديگ موتورخانه يا بويلر ها از اجزاي اصلي موتورخانه محسوب شده که با داشتن تجهيزات و اجزاي مخصوص به خود روند توليد گرمايش مورد نياز ساختمان و گرم کردن اب را با انتقال حرارت حاصل از احتراق به سيال ها انجام ميدهند.ديگ موتورخانه داراي مخزني است که اب در مجاورت حرارت حاصل از احتراق در ان قرار گرفته و گرم ميشود.ديگ موتورخانه يا بويلر را طبق ميزان حرارت توليد شده در ان حرارت اب خروجي در ظرفيت هاي مختلف دسته بندي ميکنند.

انواع ديگ موتورخانه

ديگ موتورخانه بر اساس کارکرد داراي دو نوع ديگ اب گرم و ديگ بخار است :

ديگ اب گرم : ديگ اب گرم موتورخانه اب وارد شده به بويلر را در مجاورت گرماي حاصل از احتراق حرارت داده و با هدايت ان باعث گرم شدن اب لوله ها ميشود. به اين نوع ديگ موتورخانه ديگ اب گرم ميگويند.

ديگ بخار: در صورت ورود اب به درون محفظه ديگ و دريافت حرارت بالا و تبديل شدن اب به بخار در محفظه ي ديگ به ان ديگ بخار ميگويند.

انواع ديگ موتورخانه کدامند؟

از مهم ترين فاکتورها در هنگام خريد ديگ موتورخانه جنس مورد استفاده در بدنه ديگ هاست.ديگ موتورخانه بر اساس جنس به کار رفته در ساختارشان به ديگ فولادي و ديگ چدني تقسيم ميشوند. در ادامه قصد داريم تا به معرفي ديگ فولادي و ديگ چدني و کاربرد آن ها بپردازيم. اطلاع از کاربرد و مزايا و معايب انواع ديگ ها شما را در خريد ديگ موتورخانه مناسب با ساختمان مورد نيازتان آگاه ميکند.

ديگ فولادي

ديگ فولادي از انواع ديگ هاي موتورخانه هستند که جنس به کار رفته در بدنه ي انها از آلياژ و لوله هاي از جنس فولاد است.ديگ فولادي در مقايسه با ديگ هاي چدني راندمان بالاتري دارند. ميزان بالاي تحمل فشار کاري قابليت حمل شوک حرارتي در ديگ فولادي بسيار بالاست.ديگ فولادي داراي قابليت عملکرد نامحدود با هر سوختي هستند.

از اجراي اصلي به کار رفته در ديگ فولادي ميتوان به بدنه اصلي ديگ صفحات نگهدارنده و اتصالات لوله ها لوله هاي انبساط شيراطمينان اتصالات محل عايق دودکش شاسي ها درب ها محفظه اشاره کرد. ديگ فولادي به دليل راندمان بسيار بالاي خود و ظرفيت عملکرد نامحدود ان در مجتمع هاي مسکوني بزرگ هتل ها برج ها مجتمع هاي ورزشي و.. کاربرد دارند. در اين نوع بويلر، بخش اصلي که با شعله‌هاي سوخت در داخل آن تعامل دارد، از جنس فولاد ساخته شده است.

بويلر فولادي به دليل مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت، داراي مصرف سوخت کمتري نسبت به بويلر چدني است و به علاوه به دليل طراحي و ساختار ساده‌تر، به‌راحتي قابل نصب و استفاده است. با اين حال، در برابر خوردگي و ساير فرآيندهاي شيميايي، بويلر فولادي کمي ضعيف‌تر از بويلر چدني است. همچنين برخي از بويلرهاي فولادي قابليت توليد بخار با فشار بالا را ندارند و در نتيجه براي برخي کاربردها مناسب نيستند.

درباره ظرفيت ديگ هاي فولادي آب گرم و آب داغ نيز بايد گفت که آنها در ظرفيت هاي مختلفي توليد مي شوند که بسته به نياز صنعتي و مصرف کننده، مي توانند بين 5000 تا 50000000 کيلو کالري بر ساعت باشد.در نهايت، براي جلوگيري از انفجارات احتراق مشعل در ديگ هاي فولادي آب گرم و آب داغ، سيستم و دريچه انفجار نصب مي شود که در صورت لزوم، اتاق داخلي ديگ را به سرعت خنک مي کند و جلوي گسترش انفجار را مي گيرد.

بويلر چگالشي يا ديگ کندانسينگ

بويلر چگالشي يا ديگ کندانسينگ (Condensing Boiler)، يک نوع بويلر است که با بهره‌گيري از فرآيند کندانساسيون، انرژي بيشتري از سوخت به دست مي‌آورد.بويلر چگالشي (يا ديگ کندانسينگ) با بهره‌گيري از تبديل بخار آب به آب مايع (کندانس)، مي‌تواند گرماي نهاني را که در بويلر‌هاي معمولي به‌صورت پسماند تلف مي‌شود، جذب کند و از آن استفاده کند. به‌اين‌ترتيب بازدهي بويلر افزايش مي‌يابد و از انرژي‌هاي پنهان استفاده مي‌شود که در بويلر‌هاي معمولي از بين مي‌رود.

 

بويلر چگالشي يا ديگ کندانسينگ، از نوع بويلرهاي صنعتي است که در آن از بخار آبي که در محصولات احتراق گازها وجود دارد، به عنوان يک منبع گرمايي استفاده مي‌شود. اين نوع بويلرها از طريق کندانسه کردن بخار آب، گرماي نهان موجود در آن را به آب منتقل مي‌کنند و از آن براي گرمايش آب و هوا استفاده مي‌کنند. با استفاده از اين تکنولوژي، بازدهي بويلر حدود 10 تا 12 درصد افزايش مي‌يابد و در نتيجه ميزان مصرف سوخت و انتشار گازهاي آلاينده کاهش مي‌يابد.

در بويلرهاي معمولي، بخار آب از محصولات احتراق بوده و در نتيجه پس از بالا رفتن دما، از دودکش خارج مي‌شود. اما در بويلر چگالشي، بخار آب به آب مايع (کندانس) تبديل شده و گرماي نهان موجود در بخار، به آب منتقل مي‌شود و از اين طريق ميزان بازدهي و کارايي بويلر به طور چشمگيري افزايش مي‌يابد. در واقع، اين نوع بويلر مي‌تواند حدود 10 تا 12 درصد انرژي بيشتري را از سوخت به دست آورده و در عين حال، ميزان آلايندگي هوا را کاهش دهد.

ديگ چدني

ديگ چدني از انواع ديگ موتورخانه است که از جنس بدنه ي آن از جنس چدن است. ديگ هاي چدني بر اساس ظرفيت ها و توان کاري آن در صنايع مختلفي مانند صنعت نفت، صنايع گاز، شيميايي، خوراکي، و توليد برق به کار ميروند. ديگ هاي چدني داراي مقاومت بالا و طول عمل زيادي هستند.ديگ چدني براي ايجاد بخار آب گرم و تامين حرارت مورد نياز گرمايش موتورخانه هستند که به دليل قيمت پايين تر آن در مقايسه با ديگ هاي فولادي طرفدران زيادي دارند.

ديگ هاي چدني به دليل تحمل فشار کاري بالا، ظرفيت هاي زياد و تامين حرارت مورد نياز در سيستم هاي گرمايش کارخانه ها و ساختمان استفاده ميشوند.بويلر چدني يک نوع ديگ موتورخانه است که براي توليد بخار يا گرمايش آب در سيستم‌هاي حرارتي استفاده مي‌شود. در اين نوع بويلر، بخش اصلي که با شعله‌هاي سوخت در داخل آن تعامل دارد، از چدن ساخته شده است.

از مزاياي استفاده از بويلر چدني مي‌توان به مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت، پايداري در مقابل خوردگي، عمر طولاني و همچنين انتقال حرارت بهتر به آب اشاره کرد.اما نکته‌ي قابل توجه اين است که اين نوع بويلر به دليل ساختار چدني خود، به اندازه‌ي بويلرهاي فولادي کارآيي بالايي در زمينه‌ي مصرف سوخت ندارد و در برخي موارد مي‌تواند هزينه‌ي بيشتري داشته باشد.

ديگ هاي چدني معمولا در ظرفيت هاي مختلف توليد مي شوند، اما معمولا ظرفيت آنها بين 20000 تا 500000 بي تي يو در ساعت است. ديگ هاي چدني داراي سيستم هاي ايمني و کنترلي هستند که براي کاهش خطر انفجار و ايمني کاربران طراحي شده اند. علاوه بر اين، ديگ هاي چدني معمولا از يک سيستم خنک کننده براي کاهش دماي ديواره هاي ديگ استفاده مي کنند تا عمر ديگ را بالا برند و از هدر رفت انرژي جلوگيري کنند.

نکات مهم انتخاب ديگ چدني

در انتخاب بويلر چدني براي سيستم گرمايشي ساختمان يا استخر و آب گرم مصرفي، بايد به موارد زير توجه کرد :

  •     ظرفيت دستگاه: ظرفيت بويلر چدني بايد به اندازه انرژي مورد نياز براي سيستم گرمايشي ساختمان يا استخر و آب گرم مصرفي متناسب باشد. براي محاسبه ظرفيت دستگاه، مي توان از روش سرانگشتي 150 کيلوکالري به ازاي هر متر مربع زير بناي خالص استفاده کرد و سپس با اضافه کردن 20 درصد به عنوان ضريب اطمينان، ظرفيت نهايي را به دست آورد.
  •     راندمان بويلر: راندمان بويلر بايد بالا باشد تا انرژي مصرفي کمتري براي توليد گرما و آب گرم مصرفي نياز باشد.
  •     فشار کاري: فشار کاري بويلر بايد با فشار سيستم گرمايشي يا آب گرم مصرفي هماهنگ باشد تا عملکرد بهينه داشته باشد.
  •     کيفيت آب: کيفيت آب ورودي به بويلر بايد مورد توجه قرار گيرد، زيرا آب با کيفيت پايين مي تواند باعث کاهش عمر مفيد بويلر شود.
  •     اندازه و وزن بويلر: اندازه و وزن بويلر بايد با محل نصب و نياز به فضاي لازم براي نصب هماهنگ باشد.
  •     قيمت: قيمت بويلر چدني بايد با ميزان بودجه در دسترس هماهنگ باشد.
  •     نگهداري و خدمات پس از فروش: نگهداري و خدمات پس از فروش بايد به ميزان قابل قبولي در دسترس باشد تا عمر مفيد بويلر طولاني

 انواع ديگ هاي آب گرم

ديگ هاي آب گرمي که براي گرم کردن و تامين حرارت مورد نياز سيستم گرمايشي ساختمان ها و صنايع به کار ميرود شامل دسته بندي هاي مختلفي هستند. اين دسته بندي ها شامل موارد زير است :

ديگ آب گرم تک پاس : ديگ آب گرم تک پاس به دليل اينکه گاز حاصل از سوختن پس از يک بار عبور از مخزن و لوله هاي دودکش به خارج از ديگ منتقل مي‌شود، باعث ايجاد اتلاف انرژي و کاهش راندمان مي‌شود. به همين دليل کاربرد آن در مقايسه با ديگ هاي ديگر کمتر است و اکثراً از ديگ هاي چند پاسه براي گرمايش آب استفاده مي‌شود.

ديگ آب گرم دو پاس : ديگ آبگرم دو پاس يک نوع بويلر است که در آن گرماي حاصل از احتراق در دو مرحله به آب منتقل مي‌شود. در مرحله اول، آب در بخش زيرين ديگ جريان داده مي‌شود و گرماي حاصل از احتراق از طريق ديواره‌هاي ديگ به آب منتقل مي‌شود. سپس آب گرم شده به بخش بالايي ديگ منتقل مي‌شود و در مرحله دوم، گرماي حاصل از احتراق به آن منتقل مي‌شود.

در اين نوع ديگ، دودهاي توليد شده نيز از طريق لوله‌هاي دودکش به بيرون از ديگ منتقل مي‌شوند. اين نوع ديگ‌ها با توجه به طراحي و ساختار خود، قابليت ايجاد راندمان بالاتري را دارند و براي استفاده در صنايع مختلف از جمله صنايع شيميايي، فرآوري نفت و گاز، توليد برق و… مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

ديگ آب گرم سه پاس : در ديگ آب گرم سه پاس، گاز حاصل از احتراق به سه بخش تقسيم شده و در سه مرحله از مسير لوله هايي که در داخل مخزن قرار دارند، عبور مي کند. در مرحله اول، گرماي حاصل از احتراق به سطح مبدل حرارتي در بخش اول ديگ منتقل مي شود و بعد از گذر از لوله هايي که در اين بخش قرار دارند، به مرحله دوم منتقل مي شود. در مرحله دوم، گاز حاصل از احتراق از بالاي مبدل حرارتي اول عبور کرده و به سمت بخش دوم ديگ هدايت مي شود.

در اين مرحله نيز، گرماي حاصل از احتراق به سطح مبدل حرارتي دوم منتقل شده و بعد از عبور از لوله هايي که در اين بخش قرار دارند، به مرحله سوم منتقل مي شود.در مرحله سوم، گاز حاصل از احتراق از بالاي مبدل حرارتي دوم عبور کرده و به سمت بيرون از ديگ هدايت مي شود. در اين مرحله، گرماي حاصل از احتراق به سطح مبدل حرارتي سوم منتقل مي شود و بعد از گذر از لوله هايي که در اين بخش قرار دارند، به خارج از ديگ منتقل مي شود.

اين ديگ ها با راندمان بالاتر و بازدهي بهتري در مصرف سوخت، به عنوان يکي از بهترين انتخاب ها براي سيستم هاي گرمايشي بزرگ و صنعتي شناخته مي شوند.

ديگ آب گرم برگشتي : در ديگ هاي کوره برگشتي، گازهاي داغ از طريق لوله هايي که در داخل مخزن قرار دارند، عبور مي کنند. اين لوله ها به گونه اي طراحي شده اند که گازهاي داغ به صورت برگشتي درون آنها عبور کرده و در نهايت از دودکش خارج مي شوند. بدين ترتيب، گرمايي که در اين ديگ ها توليد مي شود، به طور کامل به آب منتقل مي شود و در نتيجه راندمان بالايي دارند. به علاوه، به دليل عبور برگشتي گازهاي داغ در ديگ هاي کوره برگشتي، احتمال تشکيل زغال سنگ در دودکش کاهش مي يابد.

ديگ آب گرم واترتيوب : بويلر آب گرم واتر تيوب يا لوله آبي يکي از نوعي بويلرهاي آب گرم است که در آن از لوله هايي با قطر کوچک و مقاومت بالا به عنوان مبدل حرارتي استفاده مي شود. اين لوله ها به صورت مارپيچ در داخل ديگ قرار دارند و گازهاي داغ از طريق آنها عبور مي کنند. در اين فرآيند، حرارت از گازهاي داغ به آب درون لوله ها منتقل مي شود و باعث افزايش دماي آب مي شود.

سپس آب گرم به سيستم توزيع گرما منتقل مي شود و براي گرم کردن فضا و يا آب مورد استفاده قرار مي گيرد. در مقايسه با ديگ هاي ديگر، بويلر آب گرم واتر تيوب داراي راندمان بالا، انعطاف پذيري بيشتر در کاربردها و نصب و راه اندازي آسانتر است.

ديگ آب گرم فايرتيوپ :  بويلر آب گرم فايرتيوب يا لوله آتشي در واقع نوعي ديگ آبگرم است که در آن گازهاي داغ و احتراقي از طريق لوله هايي با نازکي و ضخامت کمتري عبور مي کنند و در داخل اين لوله ها باعث افزايش دماي آب موجود در اطراف آنها مي شوند. به عبارت ديگر، آب در اطراف لوله ها جريان دارد و گازهاي داغ در داخل لوله ها حرکت مي کنند. ديگ هاي فايرتيوب به دليل راندمان بالا، انتخاب محبوبي براي صنايع مختلف هستند.

ديگ آب گرم فولادي

ديگ آب گرم فولادي از انواع ديگ فولادي هستند که فارغ از ظرفيت فشار کاري يا ابعاد ر يا ظرفيت به دو دوسته کلي واترتيوپ و فايرتيوپ تقسيم بندي ميشوند. براي افزايش سطح تبادل حرارت در ديگ هاي اب گرم از قسمت انتهاي ديگ آب گرم نيز براي تبادل حرارت و گردش اب استفاده ميشود. به اين نوع ديگ آب گرم فولادي به اصطلاح عقب خيس يا wet back نيز ميگويند. ديگ هاي وت در مقايسه با ديگ هاي عقب خشک يا dry back قيمت بيشتري دارند.

قيمت ديگ موتورخانه

قيمت ديگ موتورخانه به عواملي مانند جنس ديگ، ميزان فشار کاري، تحمل شوک الکتريکي، ظرفيت دمايي، ابعاد و حجم ديگ، جنس به کار رفته در بدنه، راندمان کاري، محدوديت عملکرد و … بستگي دارد. براي آگاهي از قيمت ديگ موتورخانه وارد بخش فروشگاه سايت آراز صنعت شده و در کنار اطلاع از قيمت ديگ موتورخانه از قيمت تجهيزات ديگر موتورخانه نيز مطلع شويد.

انواع ديگ فولادي

ديگ فولادي داراي دو مدل واتيرتيوپ و فايرتيوپ هستند. ديگ‌هاي فاير تيوب و واتر تيوب، دو نوع بويلر فولادي هستند که در صنايع مختلف استفاده مي‌شوند. تفاوت اصلي بين اين دو نوع ديگ، در محل قرارگيري لوله‌هاي گرمايي است. در ديگ فاير تيوب، گازهاي داغي که حاصل از احتراق سوخت هستند، از داخل لوله‌هايي عبور مي‌کنند که آب درون بويلر در آنها جريان دارد و گرما به آب منتقل مي‌شود. در اين نوع ديگ، دود حاصل از احتراق از داخل لوله‌هاي گرمايي خارج مي‌شود.

اما در ديگ واتر تيوب، لوله‌هاي گرمايي در داخل بويلر قرار دارند و آب درون لوله‌هايي جريان دارد که گرماي مشعل به آن منتقل مي‌شود. در اين نوع ديگ، دود حاصل از احتراق از داخل لوله‌هاي خنک‌کننده خارج مي‌شود.ديگ واتر تيوب به دليل اين که لوله‌هاي گرمايي در داخل بويلر قرار دارند، براي فشار و دماي بالا مناسب هستند و در بويلرهاي بزرگ و صنعتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اما با اين حال، هزينه ساخت، تعمير و نگهداري آنها نسبت به ديگ فاير تيوب بيشتر است. بر خلاف ديگ فاير تيوب که بازدهي آن تنها 70 درصد است، بازدهي ديگ واتر تيوب بيشتر است.

ديگ موتورخانه

ديگ فولادي واتريوب ديگي هستند که درون لوله هاي ان اب و در مجاورت لوله هاي آن اتش قرار دارد.

ديگ فولادي فايرتيوب از انواع ديگ هاي فولادي هستند که داخل لوله هاي ان اتش و در مجاورت لوله ها اب قرار دارد.

ديگ موتورخانه

طول عمر ديگ فولادي بسيار بالاست و ميزان فشار کاري زيادي را تحمل ميکند.ويژگي هاي کاربردي ديگ فولادي باعث استفاده از اين نوع ديگ در ظرفيت حرارتي زياد و پروژه هاي بزرگ شده است.ديگ فولادي توانايي کار با هر نوع ماده سوختني و سوخت ها را دارد.

از معايب ديگ فولادي ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     ديگ فولادي در مقايسه با ديگ چدني قيمت بالاتري دارد
  •     امکان افزايش ظرفيت حرارتي در ان وجود ندارد
  •     حمل و نقل ديگ فولادي به دليل وزن بسيار زياد ان سخت است
  •     هزينه نگهداري و تعمير ديگ فولادي نسب به ديگ چدني بالاست

نکات مهم خريد ديگ فولادي

بويلر فولادي به دليل دارا بودن راندمان بالا، مقاومت بالا در برابر فشار داخلي، دوام بيشتر و استحکام بالا در برابر حرارت و فشار، از بين بويلر هاي موتورخانه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. با اين حال، براي انتخاب بهترين بويلر فولادي، بايد به چندين عامل توجه کرد. به عنوان مثال:

1- حجم بخار: بايد حجم بخار توليدي توسط بويلر فولادي با نياز مورد نياز موتورخانه سازگاري داشته باشد.

2- فشار: بايد فشار توليدي بويلر فولادي براي موتورخانه مورد استفاده قرار گيرد.

3- بازده: بازده بويلر فولادي بايد بالا باشد تا هزينه هاي انرژي کاهش يابد.

4- هزينه: بايد به هزينه انتخاب بويلر فولادي نيز توجه شود و بازدهي اقتصادي بررسي شود.

5- نياز به نگهداري و تعميرات: بويلر فولادي بايد قابليت تعمير و نگهداري را داشته باشد تا هزينه هاي نگهداري و تعميرات کاهش يابد.

6- استانداردها: بايد بررسي شود که بويلر فولادي مطابق با استانداردهاي مربوطه و قوانين محلي و بين المللي است.

انتخاب بويلر فولادي مناسب بايد بر اساس نيازها، بازده، هزينه ها، نياز به نگهداري و تعميرات، و استانداردهاي مربوطه انجام شود.

ديگ چدني

ديگ چدني از انواع ديگ موتورخانه است که در بدنه ي ان از چدن استفاده شده است.ساختار ديگ چدني به شکل پره اي است که تعداد به کار رفته پره در ان رابطه ي مستقيم با ظرفيت حرارتي دارد.افزايش تعداد پره ها در ديگ چدني باعث افزايش ظرفيت حرارتي بالا در ان ميشود.پره هاي به کار رفته در ديگ هاي چدني بر اساس ظرفيت ان تعبيه شده و به طور کلي پره ها در قسمت جلو عقب و وسط قرار ميگيرد.

در ديگ هاي چدني به دليل ساختار پره اي ان ميتوان بر اساس ظرفيت حرارت مورد نياز تعداد پره هاي ان را افزايش داد.با قرار گرفتن مشعل ها در ميان پره ها عمل گرم کردن اب داخل بويلر انجام ميشود.با عبور گازهاي بدست امده از احتراق سوخت انتقال حرارت به درون محفظه ي ديگ انجام ميشود.ديگ هاي چدني در مقايسه با ديگ فولادي داراي قابليت اسان تر حمل و نقل است و هزينه هاي نگهداري و تعمير ان نسبت به ديگ هاي فولادي کمتر است.

مزاياي ديگ چدني شامل موراد زير است:

  •     قيمت کم ديگ چدني در مقايسه با ديگ فولادي
  •     طول عمر زياد و استهلاک پايين ديگ چدني
  •     امکان افزودن تعداد پره ها و افزايش ظرفيت حرارتي
  •     هزينه ي کم تعمير و نگهداري ديگ چدني در مقايسه با ديگ فولاد
  •     امکان تعويض پره ها

از معايب ديگ هاي چدني ميتوان به راندمان پايين ان در مقايسه با ديگ فولادي اشاره کرد.ديگ چدني در صورت فشار کار زياد و تحمل شوک حرارتي با رسوب در سطح پره ها دچار شکستگي ميشوند. در صورت خالي شدن ديگ و نبود اب در داخل محفظه به دليل انتقال شعله ها به پره ها باعث شکستگي و معيوب شدن پره ها ميشود.

خريد ديگ موتورخانه

مجموعه ي آراز صنعت به عنوان يکي از بهترين و پيشتاز ترين شرکت ها در زمينه توليد انواع تجهيزات ديگ موتورخانه و استخر، امکان خريد انواع انواع ديگ موتورخانه را به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش براي مشتريان خود فراهم کرده است. شرکت اراز صنعت با ارائه ي امکان خريد ديگ موتورخانه و استعلام قيمت ان، مشخصات فني ديگ موتورخانه به همراه رزومه فروش محصولات خود به صورت آنلاين همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتريان خود است.

اين مجموعه پيشتاز امکان بازديد از انواع ديگ موتورخانه و ساير تاسيسات موتورخانه را جهت اطمينان از خريد براي متقاضيان خود فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت خريد ديگ موتورخانه و استعلام قيمت روزانه وارد فروشگاه سايت شده يا از طريق شماره هاي مندرج در سايت با پشتيباني مجموعه تماس گرفته و از شرايط خريد ديگ موتورخانه ساير محصولات مطلع شويد

ديگ موتورخانه چيست ؟

ديگ موتورخانه از مهم ترين اجزاي موتورخانه است که وظيفه ي تامين حرارت سيستم گرمايشي را بر عهده دارد.

چطور خريد ديگ موتورخانه را انجام دهيم ؟

با ثبت سفارش خريد ديگ موتورخانه از سايت آراز صنعت ميتوانيد انواع ديگ موتورخانه با ظرفيت هاي متفاوت را از سايت آراز صنعت سفارش دهيد.

ديگ موتورخانه چند مدل دارد؟

ديگ موتورخانه داراي دو نوع ديگ چدني و ديگ فولادي است . در اين نوشته به طور کامل به معرفي انواع ديگ موتورخانه پرداخته ايم.



:: برچسب‌ها: دیگ موتورخانه , خرید دیگ موتورخانه , قیمت دیگ موتورخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه با قيمت مناسب و به همراه گارانتي محصول از سايت آراز صنعت به همراه ارسال به سراسر کشور 

عبور آب از فيلتر تصفيه استخر و جکوزي اولين مرحله در بهبود و اصلاح کيفيت آب مورد استفاده در استخر و جکوزي است و فيلتر شني رايج ترين نوع فيلتر هاي تصفيه آب استخر و جکوزي مي باشد. فيلتر شني گالوانيزه با نحوه عملکرد آن بر اساس فشار و سنگيني جريان عبوري آب باعث فيلترسازي ذرات اضافي موجود در آب مانند گل ماسه مواد آلي باکتري و ساير مواد محلول دراب ميشود.

خرید و قیممت فیلتر شنی گالوانیزه

ذرات اضافي موجود در آب بر اثر فشار موجود در دستگاه هاي فيلتر شني گالوانيزه که به صورت استوانه طراحي شده از آب جدا ميشود.ستون فيلتر شني گالوانيزه با استفاده از موادي مانند سيليس يا آنتراسيت ساخته ميشود.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني به طور کلي داراي دو نوع مدل فيلتر شني گالوانيزه و فيلتر شني اپوکسي است .ورق به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه از نوع آلياژ خاصي است که با قرار گرفتن در قسمت آمپر با فلز مخصوصي پوشانده ميشود.براي خريد و اجراي تصفيه خانه استخر و جکوزي ميتوانيد با کارشناسان مجموعه ي آراد صنعت تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استفاده کنيد.

 فيلتر شني گالوانيزه استخر

فيلتر شني گالوانيزه استخر يکي از مهم ترين تجهيزات و ابزار تصفيه استخر به کار رفته در استخر محسوب ميشود.اين دستگاه کاربردي براي جدا سازي هاي ناخالصي و مواد اضافي در آب در ساخت استخر و جکوزي استفاده ميشود.فيلتر شني گالوانيزه با عمل جداسازي مواد اضافي موجود در آب ذرات جامد و محلول در آب مانند ماسه شن باکتري و ساير مواد زايد آب را تصفيه ميکند.يکي از رايج ترين و پرکاربردترين دستگاه ها براي تصفيه آب، فيلتر شني است. تصفيه آب در استخرها داراي اهميت زيادي است.

شرط لازم براي استفاده از استخر مساله ي بهداشت و کيفيت آب استخر است که اين کار به وسيله روش هاي مختلفي مانند فيلتر شني استخري انجام مي شود.دستگاه فيلتر شني استخر از طريق فرايند فيلتراسيون ذرات کوچکي مانند شن و ماسه، رسوبات، هيدروکربن ها، فلزات و موارد مضر را از آب را جدا کرده و موجب تصفيه آب مي شود. در نهايت، آب تصفيه شده وارد مخزن فيلتر شني مي شود. بسترهاي فيلتراسيون به صورت لايه بندي از جنس سيليس همدان دانه بندي شده با درجه خلوص 98 درصد است.

فيلتر شني استخر يکي از اجزاي اساسي سيستم تصفيه آب استخر است. اين دستگاه از يک مخزن شني تشکيل شده است که در داخل آن لايه بندي شده‌اي از شن‌هاي سيليسيوم دانه‌بندي شده وجود دارد. آب استخر از طريق اين لايه بندي شده از شن‌ها عبور مي کند و ذرات جامد موجود در آن را در خود نگه مي دارد.

فيلتر شني گالوانيزه چيست؟

فيلتر شني گالوانيزه با نحوه عملکرد آن بر اساس فشار و سنگيني جريان عبوري آب باعث فيلترسازي ذرات اضافي موجود در آب مانند گل ماسه مواد آلي باکتري و ساير مواد محلول دراب ميشود.ذرات اضافي موجود در آب بر اثر فشار موجود در دستگاه هاي فيلتر شني گالوانيزه که به صورت استوانه طراحي شده از آب جدا ميشود.ستون فيلتر شني گالوانيزه با استفاده از موادي مانند سيليس يا آنتراسيت ساخته ميشود.

خريد فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني گالوانيزه آراز صنعت به دليل مواقت بالا در برابر شکستگي زنگ زدگي مقاومت بالايي دارد.فيلترهاي شني گالوانيزه ي ساخته شده در آراز صنعت به دليل مقاومت و تحمل زياد در برابر هر ميزان درجه حرارت آب در استفاده براي ساخت انواع استخرها و جکوزي ها کاربرد زيادي دارد.شرکت آراز صنعت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و تجهيزات موتورخانه فعاليت مي‌کند و با توجه به رضايت مشتريان و سابقه درخشاني که دارد، جزء بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتورخانه، استخر و جکوزي در ايران است.

شرکت صنعتي آراز صنعت با فعاليت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و ساخت و توليد انواع تجهيزات موتورخانه از بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتور است که هدف خود را مبتني بر رضايت مشتريان قرار داده است

فيلتر شني گالوانيزه استخر يکي از مهم ترين تجهيزات به کار رفته در استخر محسوب ميشود.اين دستگاه کاربردي براي جدا سازي هاي ناخالصي و مواد اضافي در آب در ساخت استخر و جکوزي استفاده ميشود.فيلتر شني گالوانيزه با عمل جداسازي مواد اضافي موجود در آب ذرات جامد و محلول در آب مانند ماسه شن باکتري و ساير مواد زايد آب را تصفيه ميکند.ورق به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه از نوع آلياژ خاصي است که با قرار گرفتن در قسمت آمپر با فلز مخصوصي پوشانده ميشود

.براي خريد و اجراي تصفيه خانه استخر و جکوزي ميتوانيد با کارشناسان مجموعه ي آراد صنعت تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استفاده کنيد.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني گالوانيزه آراز صنعت به دليل مواقت بالا در برابر شکستگي زنگ زدگي مقاومت بالايي دارد.فيلترهاي شني گالوانيزه ي ساخته شده در آراز صنعت به دليل مقاومت و تحمل زياد در برابر هر ميزان درجه حرارت آب در استفاده براي ساخت انواع استخرها و جکوزي ها کاربرد زيادي دارد.مجموعه آراز صنعت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و تجهيزات موتورخانه فعاليت مي‌کند و با توجه به رضايت مشتريان و سابقه درخشاني که دارد، جزء بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتورخانه، استخر و جکوزي در ايران است.

ويژگي‌هاي فيلتر شني گالوانيزه استخر

  •     هزينه نگهداري و تعمير پايين آن
  •     تعميرات آسان
  •     امکان طراحي انحصاري سايز ورودي و خروجي براي مشتريان
  •     مقاومت بالا در برابر شکستگي ترک خوردگي زنگ زدگي
  •     ضخامت مناسب و با کيفيت ورقه هاي مصرفي
  •     مقاومت بالا در برابر هر ميزان دماي آب

فيلتر هاي شني استخر گالوانيزه آراز صنعت در برابر زنگ زدگي، شکستگي و … مقاوم است و همچنين مقاومت بسيار بالايي در برابر تحمل هر ميزان دما براي آب استخر و جکوزي را نيز دارند.با خريد فيلتر شني تصفيه آب استخر گالوانيزه آراز صنعت داراي گارانتي 2 ساله بوده و با خريد از 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شويد.

مجموعه ي آراز صنعت با ارائه ي بهترين محصولات و تجهيزات موتور خانه با قيمت مناسب امکان خريد فيلتر شني گالوانيزه استخر را با بهترين قيمت و کيفيت در خدمت مشتريان عزيز قرار داده است.براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استخر و استعلام از قيمت آن وارد فروشگاه سايت شده يا با پشتيباني شرکت آراز صنعت تماس بگيريد.

قيمت فيلتر شني گالوانيزه

طراحي و توليد ورق فيلتر شني گالوانيزه بر اساس ميزان حجم آب سرعت جريان آب است با افزايش ابعاد فيلتر شني گالوانيزه ورق هاي به کار رفته در آن ميبايست بزرگ تر در نظرگرفته شود.ميزان ضخامت استفاده شده در ورق هاي به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه معمولا از 3 تا 6 ميلي متر است.

اختلاف به کار رفته در ورق هاي به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه باعث پايين آمدن وزن فيلتر شني و تعيين قيمت آن ميشود. قيمت فيلتر شني گالوانيزه بر اساس تغيير قيمت در مواد اوليه به کار رفته در آن مانند منابع فلزي موجود در محصول از جمله منبع کويل فيلتر شني مبدل و … با افزايش قيمت دلار و ارز دچار تغيير ميشود.براي استعلام قيمت و اطلاع دقيق از قيمت انواع فيلتر شني گالوانيزه و ديگر محصولات موتورخانه وارد فروشگاه سايت آراز شويد.

نحوه قرارگيري شن سيليس داخل فيلتر شني

شن هاي سيليس به کار رفته در دستگاه فيلتر شني استخر گالوانيزه شامل سه بخش ابتدايي مياني و انتهايي است . شن هاي سيليس براي جلوگيري از مسدود شدن و گرفتگي دستگاه فيلتر شني گالوانيزه مورد استفاده قرار ميگيرد.

شن هاي ابتدايي سيليس شامل 60 درصد وزن کلي به همراه فيلتر شني بخش مياني و انتهايي که هر کدام شامل 20 درصد از وزن کلي سيليس حساب ميشود عمل جلوگيري از مسدود شدن مواد ريخته شده در دستگاه را انجام ميدهد.

کاربردهاي فيلتر شني استخر

فيلتر شني استخر داراي کاربردهاي متعددي است، به جمله:

  • حذف ذرات جامد: با تصفيه آب استخر، ذرات جامدي که به دليل حرکت آب و ورود افراد و اشياء به آن وجود دارند، از آب جدا مي شوند.
  • حذف باکتري ها: لايه بندي شده از شن‌ها به عنوان يک فيلتر نيز عمل مي کند و مي تواند باعث حذف بسياري از باکتري هاي موجود در آب شود.
  • حذف مواد آلي: فيلتر شني استخر مي تواند مواد آلي مانند برگ‌ها، حشرات و … را از آب جدا کند.
  • حذف مواد شيميايي: برخي از فيلتر هاي شني استخر قابليت حذف مواد شيميايي مانند کلر و برخي از مواد آلوده کننده هاي صنعتي را نيز دارا مي باشند.
  • افزايش عمر مفيد ساير اجزاي سيستم تصفيه آب: فيلتر شني استخر با حفظ کيفيت آب و حذف ذرات جامد، مي تواند عمر مفيد ساير اجزاي سيستم تصفيه آب را نيز افزايش دهد.
  • استفاده از فيلتر شني استخر از بهينه ترين و پرکاربرد ترين روش هاي تصفيه آب استخر است که استفاده از آن باعث افزايش بهداشت و کيفيت آب استخر، کاهش مصرف مواد شيميايي و مواد اضافي موجود در آب ميشود.

انواع فيلتر شني استخر بر اساس فشار کاري

در حالت کلي فيلتر هاي شني استخر در براساس ميزان فشار کاري و نحوه فيلتراسيون در در انواع مختلف طراحي و ساخته مي شود. از مزاياي تمامي مدل ها اين است که بدن افزودن هيچ ماده شيميايي و تغيير ساختار آب موجب از بين بردن آلودگي ها مي شود. ولي از معايب آن ها مي توان به مصرف انرژي بيشتر نسبت به بقيه فيلترها اشاره کرد. فيلترهاي شني به طور کلي داراي انواع زير هستند:

  •       فيلتر شني استخري کند
  •       فيلتر شني استخري تند
  •       فيلترشني استخر نرخ بالا

فيلتر شني استخري کند:

فيلتر شني استخري کند، يکي از انواع فيلترهاي استخر است که براي پاکسازي آب استخر از شن و جسم‌هاي جامد ديگر استفاده مي‌شود. اين فيلترها از يک مخزن با اندازه‌هاي مختلف ساخته شده‌اند که شامل لايه‌هايي از شن با اندازه‌ي دانه‌هاي مختلف مي‌باشد. هنگامي که آب استخر از طريق اين لايه‌ها عبور مي‌کند، جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده‌ي آن در ميان شن‌ها گرفتار مي‌شوند و تصفيه مي‌گردند.

فيلتر شني کند، به دليل داشتن لايه‌هاي شن با اندازه دانه‌هاي کوچک، از مزيت‌هايي مانند عملکرد خوب در پاکسازي آب استخر و افزايش عمر کاربردي آن برخوردار است. با اين حال، براي رسيدن به نتايج بهتر در پاکسازي آب استخر، بايد فيلتر شني به صورت دوره‌اي تميز شود و شن‌هاي آن جهت کاهش مقدار گرد و غبار و جسم‌هاي جامد ديگر بايد بازتابيده شوند

فيلتر شني استخري تند:

فيلتر شني استخري تند، نوع ديگري از فيلترهاي استخر است که در مقايسه با فيلترهاي شني کند، براي پاکسازي آب استخر با سرعت بيشتري عمل مي‌کند. اين فيلترها شامل يک سيستم از شبکه‌هاي فولادي با سوراخ‌هاي بسيار کوچک است که مي‌توانند ذرات بسيار ريز و جسم‌هاي آلوده را از آب استخر حذف کنند. براي اين منظور، آب استخر از طريق شبکه‌هاي فولادي با فشار بالا عبور مي‌کند و جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده در آن گرفتار مي‌شوند.

فيلتر شني تند در مقايسه با فيلتر شني کند، سرعت بيشتري در پاکسازي آب استخر دارد و همچنين نياز به تميز کردن دوره‌اي و تعويض شن‌هاي آن ندارد. با اين حال، براي استفاده از فيلتر شني تند، بايد يک سيستم پمپاژ قوي و قابل اطمينان نصب شود تا بتواند با فشار بالا، آب استخر را از طريق شبکه‌هاي فولادي عبور داده و آن را تصفيه کند.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلتر شني استخري با نرخ بالا:

فيلتر شني استخري با نرخ بالا، يک نوع از فيلترهاي استخر است که براي پاکسازي آب استخر با نرخ بالايي عمل مي‌کند. اين فيلترها شامل يک مخزن شني هستند که با اندازه دانه‌هاي شن و تراکم آنها، به عنوان يکي از اصلي‌ترين عوامل تعيين کننده نرخ جريان آب در آن اثر مي‌کند. براي افزايش نرخ جريان آب در فيلتر شني با نرخ بالا، از شن‌هاي با دانه‌هاي کوچکتر و فشرده‌تري استفاده مي‌شود تا مساحت سطح آنها بيشتر شود.

در فيلتر شني با نرخ بالا، جريان آب با سرعت بالا از طريق لايه‌هاي شن عبور مي‌کند و جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده‌ي آن در آن گرفتار مي‌شوند. اين فيلترها باعث افزايش کيفيت آب استخر و بهبود عملکرد سيستم تصفيه آب مي‌شوند. همچنين، نصب فيلتر شني با نرخ بالا مي‌تواند به کاهش نياز به تميز کردن و تعويض شن‌هاي فيلتر کمک کند.به طور کلي، فيلتر شني با نرخ بالا به دليل نرخ جريان آب بالا و عملکرد پايدار، انتخاب مناسبي براي استخرهاي با ترافيک بالا و نياز به پاکسازي آب سريع مي‌باشد.

کارکرد فيلتر شني تحت فشار

نحوه عملکرد فيلترشني گالوانيزه به اين شکل است که با عبور جريان آب از سيليس هاي به کار رفته در فيلتر شني مواد اضافي و زايد موجود در آب جدا شده و با عبور آب خالي از مواد زايد در لايه هاي مياني و انتهايي کف شن عمل تصفيه سازي و زلال کردن آب انجام ميشود . در انتها آب زلال و تصفيه شده ي خالي از مواد زايد و اضافي از طريق قسمت انتهايي فيلتر شني خارج ميشود.انباشت مواد زايد و محلول در آب ميتواند با افزايش فشار در قسمت فيلتر شني روند تصفيه سازي فيلتر شني را با مشکل مواجه کند.

توصيه ميشود براي جلوگيري از انباشت مواد زايد و اختلال در روند دستگاه که با افت فشار زياد آن اتفاق مي افتد عمل باکواش و شستوشوي دستگاه را به شکل منظم و روزانه انجام بدهيد.

مزاياي فيلتر شني استخر

فيلتر شني استخر يکي از اجزاي مهم و ضروري براي حفظ کيفيت آب در استخرها است. مزاياي استفاده از فيلتر شني به شرح زير مي‌باشد:

  •     حذف ذرات معلق: فيلتر شني قادر است ذرات معلق موجود در آب استخر را حذف کند، اين ذرات معلق ممکن است شامل مواد آلي، باکتري‌ها و ويروس‌ها باشد که مي‌تواند بهداشت کاربران استخر را به خطر بيندازد.
  •     بهبود کيفيت آب: استفاده از فيلتر شني باعث بهبود کيفيت آب در استخر مي‌شود. اين کار با حذف ذرات معلق، کاهش آلاينده‌هاي شيميايي و حفظ تعادل شيميايي آب انجام مي‌شود.
  •     صرفه جويي در مصرف آب: با استفاده از فيلتر شني، مي‌توان آب استخر را به صورت مداوم در حرکت قرار داد و از اين طريق صرفه جويي در مصرف آب را به دست آورد.
  •     افزايش عمر مفيد سيستم: استفاده از فيلتر شني به عنوان يک قسمت مهم از سيستم تصفيه آب، باعث افزايش عمر مفيد دستگاه مي‌شود. اين کار باعث کاهش هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات مي‌شود.
  •     بهبود عملکرد ساير تجهيزات: استفاده از فيلتر شني باعث بهبود عملکرد ساير تجهيزات مانند پمپ‌ها و تصفيه‌گرها مي‌شود. اين کار باعث صرفه‌جويي در هزينه‌هاي انرژي و کاهش هزينه‌هاي نگهداري مي‌شود.
  •     کاهش زمان تميز کردن: با استفاده از فيلتر شني، نياز به تميز کردن دستي استخر کاهش مي‌يابد و با استفاده از اين روش روند تصفيه آب استخر به کمترين زمان ممکن کاهش ميبابد.

معايب فيلتر شني استخر

استفاده از فيلتر شني در استخرها داراي برخي مزايا و معايب است. در مورد معايب احتمالي اين فيلتر مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  •     مشکل در تميز کردن: فيلتر شني در مقايسه با فيلترهاي ديگر، سخت‌تر در تميز کردن است و نياز به مراقبت بيشتري دارد.
  •     احتمال خرابي: استفاده از فيلتر شني در مواقعي براي پمپ‌هاي قدرتمند و استفاده‌ي مکرر نامناسب است، زيرا ممکن است در مدت کوتاهي خراب شود.
  •      بالا بودن هزينه: هزينه استفاده از فيلتر شني بالاتر از فيلترهاي ديگر است. اين هزينه شامل هزينه نصب و هزينه نگهداري است.
  •      کاهش سرعت جريان آب: استفاده از فيلتر شني ممکن است باعث کاهش سرعت جريان آب در استخر شود که ممکن است در برخي موارد مزاحمتي براي شناکنان باشد.
  •      محدوديت در کاربري: در استفاده از فيلتر شني بايد به مقدار شن مورد نياز دقت شود تا فيلتر به خوبي کار کند و اين ممکن است در برخي شرايط محدوديت‌هايي را براي کاربران ايجاد کند.

براي داشتن آب تميز و سالم در استخر، استفاده از فيلتر شني به عنوان يکي از مناسب ترين روش ها و راهکارهاي ممکن است که روند تصفيه آب استخر در آن به بهينه ترين حالت ممکن انجام ميشود.براي دريافت راهنمايي خريد فيلترشني گالوانيزه با پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: فيلتر شني گالوانيزه , خرید فیلتر شنی گاوانیزه , قیمت فیلتر شنی گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره  + خرید و قیمت از سايت آراز صنعت |  از مهم ترين تاسيسات اساسي موتورخانه است . امروزه نياز به تامين آب گرم و آب سرد در منازل، تبديل به يکي از اساسي ترين نياز هاي دوران ماست. تامين آب گرم سالم ميبايست از طريق يک سيستم تامين کننده ي گرمايش آب انجام شود. ساختمان ها و مناطق مسکوني اي داراي موتورخانه ميبايست روند تامين گرمايش آب را با استفاده از منابع آب گرم انجام بدهند. در ادامه قصد داريم تا به بررسي اطلاعات منبع دوجداره، قيمت منبع دوجداره، خريد منبع دوجداره و همچنين، معايب و مزاياي آن بپردازيم.

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره

منابع آبگرم به طور کلي به دو دسته ي منبع کويلدار و منبع دوجداره تقسيم بندي ميشوند. منبع دوجداره داراي يک استوانه اي است که بخش بيروني آن با يک استوانه ي لايه اي به ضخامت 5 سانتي متر پوشيده شده است. روند جريان آب داغ موتورخانه و گردش آب داغ در بخش بيروني منبع دوجداره است. گردش آب داغ و روند چرخش بخار حاصل از گردش آن، اب درون استوانه را گرم کرده و با استفاده از اين روش آب گرم مورد نياز ساختمان را تامين ميکند.

منبع دو جداره که از تجهيزات گرمايش و موتورخانه به شمار مي رود، جهت گرم کردن آب مصرفي داخل موتورخانه قرار مي گيرند و ساختار کلي آنها به صورت افقي (خوابيده) است. منابع دوجداره در ظرفيت هاي مختلف بر اساس نياز مصرفي ساختمان از 300 تا 1500 ليتر ساخته مي شوند. بايد توجه داشت که ظرفيت مخزن دوجداره موتورخانه بايد متناسب با ظرفيت حرارتي ديگ و همچنين مقدار مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد انتخاب شود، در غير اين صورت راندمان به شدت کاهش مي يابد.

خريد منبع دوجداره

خريد منبع دوجداره ميبايست بر اساس ظرفيت آن و تعداد نفرات ساکن ساختمان انجام شود. منبع دوجداره يک وسيله ي کاربردي است که روند تامين گرمايش ساختمان هاي اداري و مسکوني 20 واحدي را با ظرفيت ذخيرهي 300 ليتري آب انجام ميدهد. منبع دوجداره را معمولا در پشت بام ها ، جهت استفاده ي بهينه از قانون جاذبه قرار ميدهند. جهت تامين آب کافي داخل منبع، بر اساس تقسيم وزن منبع در بام ساختمان ها ، ميزان فشار منبع، ميزان راندمان معمولا از دو منبع آب جهت تقسيم فشار متمرکز بر بام استفاده ميشود.

منبع دو جداره روند تامين گرمايش آب مورد نياز را بدون نياز به پمپ سيرکولاتور انجام ميدهد. اين مورد باعث ميشود که تامين حرارت مورد نياز آب در فصل تابستان، به دليل خااموش شدن پمپ هاي سيرکولاتور بدون ايراد انجام شود. اين نکته ي منبع دو جداره را به يک تجهيزات کاربردي تامين گرمايش مورد نياز آب ساختمان تبديل ميکند. اين طرز کار جريان مصرف برق را به طرز چشمگيري کاهش داده و از مستهلک شدن پمپ هاي سيرکولاتور جلوگيري ميکند.

منبع آب گرم دوجداره

منبع دو جداره يک تجهيز گرمايشي است که براي گرم کردن آب مصرفي در داخل موتورخانه استفاده مي شود. اين منبع دو جداره با ساختار افقي و با ظرفيت هاي مختلف (از 300 تا 1500 ليتر) بر اساس نياز مصرفي ساختمان ساخته مي شود. در انتخاب ظرفيت منبع دو جداره بايد به ميزان ظرفيت حرارتي ديگ و نيز مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد توجه شود. در صورت عدم توجه به اين موارد، راندمان منبع دو جداره به شدت کاهش مي يابد.منبع دوجداره به منظور تامين گرمايش آب مصرفي مورد نياز ساختمان ها توليد ميشود.

لوله کشي منبع دوجداره موتورخانه بايد به گونه اي باشد که ورودي شهر با آب گرم سيستم گرمايشي مخالف هم باشند. آب سرد ورودي به منبع از لوله کشي شهر از پايين منبع وارد شده و پس از تبادل حرارت از سمت بالاي مخزن خارج مي شود. همچنين آب سيستم گرمايشي از بالاي مخزن وارد جداره دوم شده و مخالف جهت با آب مصرفي مجدد به بويلر باز مي گردد. به عدسي جداره مياني منبع يک عدد بوشن نصب شده که آب برگشت مصرفي به آن متصل مي شود.

منبع دوجداره يا دولايه با استفاده از جريان آب گرم جدارها باعث گرم شدن آب ورودي به منبع اصلي شده و روند تامين حرارت مورد نياز آب را انجام ميدهد.ضخامت به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن به دليل تحمل فشار کاري در آن، نسبت به بخش خارجي بيشتر بوده و به اين ترتيب آب گرم ديگ در آن جريان پيدا ميکند. ضخامت ورق به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن داراي 5 ميلي متر و در بخش خارجي آن 3 ميلي متر است.

منبع دوجداره ميتواند روند گرم کردن آب و تامين حرارت آب مصرفي را با استفاده از جريان رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور آب انجام دهد.اين ويژگي به عنوان مزيت مهم منبع دوجداره محسوب شده و باعث ميشود از ان به عنوان يک گزينه ي اصلي براي تامين گرمايش آب در اماکن هاي مختلفي مانند: اماکن اداري، مسکوني، استخرها، تجاري تبديل شود.

قيمت منبع دوجداره

قيمت منبع دوجداره بر اساس مدل، ظرفيت، راندمان، فشار کاري متفاوت بوده و مجموعه ي آراز صنعت به عنوان مجموعه ي پيشگام در زمينه ي توليد انواع تاسيسات موتورخانه و تاسيسات استخر، امکان خريد منبع دوجداره را با بالاترين کيفيت و قيمت مناسب همراه با تخفيف هاي ويژه فراهم کرده است.متقاضيان خريد منبع دوجداره ميتوانند، با ثبت سفارش خريد خود، منبع دوجداره را با بهترين قيمت به همراه گارانتي دريافت کنند.

نکات مهم نصب منبع دوجداره

در ادامه قصد داريم تا به بررسي نکات مهم نصب منبع دو جداره بپردازيم :

  •     نصب کردن شير اطمينان جهت تنظيم فشار و دما در منبع دوجداره و ساير منابع آب گرم ضروري است
  •     لوله هاي سر ريز آب ميبايست از محل موتورخانه تا منبع دوجداره بر روي بام در ساختمان ها، امتداد داشته باشد.
  •     سوراخ شدن جدار داخلي در منابع دوجداره باعث مختل شدن روند گرمايش آب و سر ريز شدن آب از پشت بام ها خواهد شد.
  •     لوله ونت هاي مناسب تهويه ميبايست براي منبع دوجداره و ساير منابع نصب شود.
  •     وزن بالاي منبع دوجداره که ممکن است نياز به پايه هاي قوي‌تر براي نصب داشته باشد.
  •     نياز به تعويض دوره‌اي منبع دوجداره به دليل سوراخ شدن لايه‌هاي داخلي و فرسودگي.
  •     حجم بزرگتر منبع دوجداره نسبت به مبدل‌هاي صفحه‌اي که ممکن است براي فضاي محدود مناسب نباشد.
  •     عدم قابليت تنظيم دقيق دماي خروجي آب از منبع دوجداره در مقايسه با مبدل‌هاي ديگر

مزاياي منبع دوجداره

  •     قيمت پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها مانند منبع کويلي
  •     کم بودن افت فشار در منبع دوجداره به دليل استفاده از جريان و روند رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور
  •     کم هزينه بودن نگهداري و تعمير آن در مقايسه با ساير منابع
  •     کم مصرف بودن برق در منبع دوجداره

معايب منبع دوجداره:

    کند تر بودن روند تامين گرمايش آب مورد نياز در مقايسه با منبع کويلي

    راندمان کاري پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها

    محدود بودن ظرفيت ذخيره ي آب گرم در منبع دوجداره

سوراخ شدن منبع دو جداره

سوراخ شدن منبع دوجداره از مهم ترين و متداول ترين آسيب هايي است که در اين مدل از منبع هاي آب گرم اتفاق ميفتد.. سوراخ شدن منبع دوجداره از مشکلاتي است که ممکن است در اين نوع منابع آب گرم به وجود بيايد. اين مشکل معمولا به دليل فرسودگي منبع دوجداره، سختي آب و مواد موجود در آب، فشار بالا و نوسانات پرفشار آب درون ساختمان و يا عمر بالاي منبع رخ مي‌دهد. براي پيشگيري از اين مشکل مي‌توانيد با رعايت تعويض منظم منبع دوجداره و کنترل کيفيت آب و فشار آب در ساختمان از اين مشکل جلوگيري کنيد.

همچنين، نصب فيلترهاي آب قابل تصفيه قبل از ورود به منبع آب گرم دوجداره نيز مي‌تواند به پيشگيري از سوراخ شدن منبع دوجداره کمک کندسوراخ شدن منبع دوجداره به طور کلي شامل موارد زير ميشود:

  •     فرسودگي منبع دوجداره
  •     ميزان بالاي سختي آب و مواد موجود در آب
  •     عمر بالاي منبع
  •     فشار بالا و نواسانات پر فشار آب درون ساختمان
  •     سوراخ شدن منبع دوجداره يکي از آسيب هاي مرسوم در اين نوع منابع است

تعمير نشتي منبع دوجداره

در صورت سوراخ شدن منبع دوجدار و نشتي آب در آن، در حالتي که ميزان پوسيدگي و سوراخي زياد نباشد ميتوان با استفاده از جوشکاري تا مدتي از نشت آب در آن جلوگيري کرد. در صورت سوراخ شدن منبع ميبايست جهت برطرف کردن اساسي اين مشکل، اقدام به خريد منبع دوجداره جديد و تعويض آن کنيد. جهت دريافت راهنمايي براي خريد منبع دوجداره و اطلاع از قيمت منبع دوجداره با شماره پشتيباني فروش تماس بگيريد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: منبع دوجداره , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

ديگ آب گرم فولادي از شرکت آراز صنعت | شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به صورت اينترنتي و سفارشي همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت و خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني از راهنمايي ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

خريد و قيمت ديگ آب گرم فولادي

ديگ آب گرم فولادي

ديگ آبگرم فولادي به عنوان مهم ترين قسمت تجهيزات موتورخانه در سيستم حرارت مرکزي آن محسوب ميشود. نحوه ي کارکرد ديگ آب گرم فولادي به اين صورت است که گرمايش مورد نياز سيستم حرارت مرکزي را از طريق گرماي بدست آمده از سوختن ماده ي مشتعل زا مانند گاز و گازوئيل فراهم کرده و عمل انتقال حرارت بين سطح آب و آتش را از طريق سيال هاي ناقل حرارت انجام ميدهد.

شرکت آراز صنعت به عنوان پيشرو در زمينه ي توليد و فروش انواع ديگ هاي فولادي مانند ديگ آب گرم آب داغ و بخار داغ خريد ديگ آب گرم فولادي را به مراه با گارانتي و خدمات پس از فروش براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است.براي اطلاع از قيمت خريد ديگ آب گرم فولادي وارد صفحه فروشگاه سايت شده يا با استفاده از شماره پشتيباني، از راهنمايي هاي کارشناسان ما در هنگام خريد ديگ آب گرم فولادي و ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه باخبر شويد.

انواع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هاي آب گرم فولادي به طور کلي فارغ از ظرفيت فشار کاري يا ابعاد ر يا ظرفيت به دو دوسته کلي واترتيوپ و فايرتيوپ تقسيم بندي ميشوند. براي افزايش سطح تبادل حرارت در ديگ هاي اب گرم از قسمت انتهاي ديگ آب گرم نيز براي تبادل حرارت و گردش اب استفاده ميشود. به اين نوع ديگ آب گرم فولادي به اصطلاح عقب خيس يا wet back نيز ميگويند. ديگ هاي وت در مقايسه با ديگ هاي عقب خشک يا dry back قيمت بيشتري دارند.

تفاوت نوع ديگ آب گرم فولادي

ديگ هايي اب گرم واترتيوپ يا ديگ لوله ابي در مقايسه با فاير تيوب لوله اتشي درظرفيت هاي بسيار بزرگي توليد ميشود.در ديگ آب گرم فولادي فايرتيوپ با جريان شعله ي حاصل از سوختن ديگ از بستر لوله هاي بويلر عبور کرده و با تلاقي به اب ديگ حرارت خود را به ان منتقل ميکند. در ديگ اب گرم واترتيوب گرماي مشعل و حرارت ان با اشغال فضاي ديگ اب و با انتقال حرارت اب لوله ها را گرم ميکند.
ديگ هاي آبگرم فولادي صرف نظر از ظرفيت، ابعاد و فشار کار به انواع “فايرتيوپ” و “واترتيوپ” نيز تقسيم مي شوند.

تفاوت ديگر ديگ هاي اب گرم فولادي واترتيوب و فايرتيوب تحمل ميزان فشار کار وتحمل دماي بالاي ان است .ديگ هاي فولادي واترتيوب با بويلرهاي فولادي با تحمل فشار بالا توليد ميشود. فشار کار ديگ هاي فولادي واترتيوب با تحمل بيش از 100 مرتبه توليد بخار و تا دمايي به اندازه 550 درجه سيلسيوس توليد ميشود. در حالي که حد اکثر ظرفيت ديگ هاي اب گرم فايرتيوب 30 بار است.

ديگ هاي ابگرم فايرتيوب داراي بويلرهاي با راندمان بالاست و هزينه ي تعمير و نگهداري ان در مقايسه با بويلرهاي واتر تيوب کمتر است.لوله هاي بلند به کار رفته در ديگ هاي فايرتيوب است که با توليد گاز هاي حرارت ديده در کوره و عبور ان از درون لوله ها اب بخار شده و حرارت ديده را به جريان انداخته و باعث گرم شدن اب لوله ها ميشود.

خريد ديگ آبگرم فولادي

براي خريد ديگ آبگرم فولادي بايد به موارد زير توجه کنيد:

  • توجه به استانداردهاي بين المللي در جنس و نوع فولادهايي که در ساخت ديگ آب گرم فولادي مانند بدنه کوره شبکه ها ديگ آب گرم فولادي به کار رفته است.
  • استانداردهاي اجرايي در نقشه ساخت ديگ آب گرم فولادي و برندهاي توليد کننده ي معتبر توليد ديگ آب گرم فولادي
  • رعايت استانداردهاي بين المللي در زمينه نوع آب گرم فولادي ظرفيت فشاري کاري
  • استانداردهاي لازم در خريد ديگ آب گرم فولادي

.ديگ آب گرم فولادي با ظرفيت هاي بالا تا 50000000 کيلو کالري بر ساعت با به کار رفتن سيستم و دريچه انفجار مانع انفجارات حاصل از احتراق مشعل ميشود.براي خريد ديگ آب گرم فولادي بايد به ميزان ظرفيت اين محصول توجه داشت. ظرفيت مناسب براي ديگ آب گرم فولادي بايد بيش از 600000 کيلوکاري يا 600 کيلو بخاردرساعت باشد. استانداردهاي لازم در ساخت ديگ اب گرم فولادي مانند نوع فولاد به کار رفته در بدنه محفظه احتراق و تيوب ها بايد از فولاد مخصوصي که در ساخت مخازن تحت فشار از ان مطابق با حرارت DIN 17 MN4 استفاده ميشود به کار رود.

جنس لوله هاي در تيوب بويلر با لوله هاي توربولاتور يا اسپيرال ساخته شده که باعث افزايش طول عمر زياد ديگ هاي اب گرم فولادي فايرتيوب ميشود..در زمان خريد ديگ آبگ گرم فولادي يا بخار فولادي بايد به کيفيت و مشخصات فني در ساخت کوره ها و تيوپهاي بويلر توجه کنيد. ديگ هاي اب گرم فولادي استاندارد بايد داراي لوله هاي اسپيرال و کوره اصلي و فرعي کروگيت باشد.

ديگ هاي آبگرم فولادي از نظر کاربرد

 ديگ آب گرم فولادي بر اساس نوع آن عموما به دو دسته کلي زير تقسيم ميشود:

  • ديگ هاي آب گرم يا آب داغ (Hot water boiler)
  • ديگ هاي بخار (Steam boiler)

ديگ فولادي در ظرفيت هاي مختلف براي آپارتمان ها، استخر، برج هاي مسکوني و تجاري، هتل ها، کارخانه جات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

ديگه فولادي بر خلاف ديگ چدني، يک پارچه و در کار خانه توليد مي شوند. جنس اين ديگ ها از ورق و لوله فولادي آتش خوار است.

تقسيم بندي اين ديگ ها به دو صورت آتش در لوله (fire tube) يا آب در لوله (water tube) مي باشد.

خريد ديگ آبگرم فولادي

از نکات مهم ديگر در هنگام خريد ديگ هاي اب گرم فولادي ابگرم يا اب داغ و بخار علاوه بر رعايت استانداردهاي ان در زمينه هاي مختلف مانند قطعات و تجهيزات دسترسي تست و … توجه به انطباق ان با استانداردهاي مشخص شده در زمينه طراحي توليد ديگ ابگرم داغ و بخاربر اساس نقشه ها و دستور ساخت بين المللي بويلر ها از برند شناخته شده است.

براي خريد ديگ آب گرم فولادي ابتدا باشد با توجه به فشار کار ظرفيت تحمل بالاي دماي گرم نوع مورد نياز ديگ اب گرم فولادي را مشخص کنيد.مجموعه اراز صنعت به عنوان يکي از برترين برندهاي توليد انواع ديگ اب گرم فولادي شما را در خريد ديگ اب گرم فولادي همراهي ميکند. براي خريد ديگ ابگرم فولادي وارد فروشگاه سايت اراز شده و انواع ديگ اب گرم فولادي را ظرفيت هاي مختلف همراه با گارانتي سفارش دهيد.

قيمت ديگ آبگرم فولادي

براي استعلام قيمت و خريد ديگ اب گرم فولادي وارد سايت تخصصي اراز صنعت شده و از قيمت انواع ديگ ابگرم فولادي با ظرفيت ها و برندهاي مختلف مطلع شويد. قيمت هاي ديگ اب گرم فولادي قيمت روز است و عرضه ي محصولات مختلف ديگ اب گرم فولادي با قيمت مناسب و تخفيف هاي خريد عرضه ميشود. انواع ديگ آب گرم فولادي را با ثبت سفارش از طريق شماره پشتيباني سايت سفارش دهيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت



:: برچسب‌ها: دیگ آب گرم فولادی , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

فيلتر شني استخر  يکي از متداول ترين روش هاي فيلتراسيون و پاکسازي آب است که به طور کلي شامل يک مخزن با شن‌هاي سيليسيمي يا شن‌هاي ديگري است که براي تصفيه آب استخر استفاده مي‌شوند. عملکرد فيلتر شني بر اساس مبدأ تصفيه مکانيکي است که در اين فرايند، آب استخر از طريق مخزن فيلتر گذر مي‌کند و در طول اين مسير، شن‌ها ذرات معلق و آلودگي‌هاي موجود در آب را جدا مي‌کنند. شن‌هاي مورد استفاده در فيلتر شني بايد بسيار ريز و متخلخل باشند تا بتوانند ذرات ريزي را از آب جدا کنند.

خريد و قيمت فيلتر شني استخر

ذرات معلق شامل گرد و غبار، مواد آلي، جلبک‌ها، باکتري‌ها، ويروس‌ها و ديگر آلودگي‌هاي معلق است که بر روي شن‌ها جمع مي‌شوند و آب پاک و تميزتري را از طريق خروجي فيلتر به استخر مي‌رسانند.براي حفظ کارايي فيلتر شني، بايد شن‌ها به طور دوره‌اي شسته و بازيافت شوند. در فرآيند شستشو، آب به عکس جريان اصلي (با ورود آب تميز) از طريق مخزن فيلتر عبور مي‌کند و ذرات معلق جمع‌آوري شده را از شن‌ها جدا مي‌کند.

سپس آب آلوده به سمت خروجي فيلتر هدايت مي‌شود و مرحله جديد تصفيه شروع مي‌شود. استفاده از فيلتر شني در تصفيه استخرها باعث بهبود کيفيت آب، حذف ذرات معلق، کاهش بو و رنگ آب، کنترل رشد جلبک‌ها و حفظ شفافيت آب مي‌شود.دستگاه فيلتر شني استخر با استفاده از روش فيلتر کردن ذرات کوچک موجود در آب استخر مانند ماسه شن رسوبات هيدروکربن ها فلزات مواد زايد و اضافي مضر را از آب جدا کرده و موجب تصويه و پاکسازي آب استخر ميشود.آب تصفيه شده با ميزان درجه خلوص بالا وارد مخزن فيلتر شني ميشود.

بسترهاي فيلترسازي دستگاه فيلتر شني استخر به صورت لايه لايه است که جنس اين لايه ها از سيليس است و آب را با درصد خلوص نزديک به 98 درصد تصفيه ميکند.

 

خريد فيلتر شني استخر

متقاضيان خريد فيلتر شني استخر براي اطلاع و استعلام قيمت فيلتر شني استخر ميتوانند وارد فروشگاه آراز صنعت شده و اين محصول کاربردي را سفارش بدهند. فيلتر شني استخر با دارا بودن فيلترهاي موجود جلوگيري کننده از ورود شن و سيليس مانع وارد شدن انواع آلاينده ها ميشود.تنها مورد خروجي از فيلتر شني آب است که اين کارکرد از طريق تحت فشار بودن دستگاه فيلتر شني موجب جداسازي آلاينده ها و مواد اضافي و شفاف سازي آب ميشود.

طرز کار دستگاه فيلتر شني استخر ساده است به اين صورت که آب از يک طرف وارد دستگاه فيلتر ميشود و با عبور از فيلترهاي داخلي آلاينده ها و آلودگي هاي آب را از بين ميبرد.

با از بين بردن آلودگي هاي آب آب خالص از طرف ديگر فيلتر شني استخر خارج ميشود. دستگاه فيلتر شني استخر پس از مدتي که عمل تصفيه آب را انجام ميدهد شن هاي داخل آن با جذب آلودگي هاي آب کثيف شده و عمل تصفيه آب را به خوبي انجام نميدهد.در صورت اختلال در کارکرد دستگاه فيلتر شني استخر ميبايست دستگاه را بکواش کرده يا شست و شوي فيلتر شني استخر را انجام دهيد.در زمان بکواش يا شست و شوي فيلتر شني استخر مراحل آن بر عکس عمل تصفيه آب انجام ميشود به اين صورت که آب از قسمت پايين وارد فيلتر شني شده و از بالا خارج ميشود

کاربردهاي فيلتر شني استخر

پس از بررسي نحوه عملکرد دستگاه فيلتر شني استخر در ادامه به بررسي کاربردهاي فيلتر شني استخر ميپردازيم. از کاربردهاي دستگاه فيلتر شني استخر ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  • تصفيه آب منبع رودخانه يا چاه
  • تصفيه آب استخر پرورش ماهي
  • تصفيه اوليه آب شرب نيروگاه يا برج خنک کننده آب
  • تصفيه و شفاف سازي آب استخر

فيلتر شني استخر داراي کاربردهاي زيادي است. فيلترهاي شني براي تصفيه آب در محيط‌هاي مختلف استفاده مي‌شوند که اين فيلترها در موارد زير کاربرد دارند:

  • آب استخر: فيلترهاي شني براي حذف ذرات معلق و مواد آلوده از آب استخر استفاده مي‌شوند. اين فيلترها به عنوان قسمتي از سيستم تصفيه آب استخر، آب را در برابر باکتري‌ها، ويروس‌ها و مواد شيميايي حفظ مي‌کنند.
  • حذف رنگ‌هاي حل شده: فيلترهاي شني براي حذف رنگ‌هاي حل شده و مواد آلوده از آب استفاده مي‌شوند. اين فيلترها براي تصفيه آبي که براي مصارف صنعتي و شرب استفاده مي‌شود، مناسب هستند.
  • تصفيه آب برگشتي: فيلترهاي شني براي تصفيه آب برگشتي از برج خنک کننده استفاده مي‌شوند. اين فيلترها ذرات معلق و مواد آلوده را از آب حذف کرده و آب را براي استفاده مجدد در برج خنک کننده بازگردانده مي‌کنند.
  • تصفيه آب استخرهاي پرورش ماهي: فيلترهاي شني براي تصفيه آب استخرهاي پرورش ماهي استفاده مي‌شوند. اين فيلترها با حذف ذرات معلق و مواد آلوده، آب را براي پرورش ماهي‌ها مناسب مي‌کنند.
  • تصفيه فاضلاب صنعتي و انساني: فيلترهاي شني براي تصفيه فاضلاب صنعتي و انساني استفاده مي‌شوند. اين فيلترها با حذف مواد آلوده، آب را براي بازگرداندن به محيط طبيعي يا استفاده مجدد مناسب مي‌کند.

عوامل موثر بر عملکرد فيلتر شني

سرعت عبور آب از بستر: افت فشار در فيلتر شني نشان مي دهد که بستر فيلتر توسط ذرات معلق و لجن جذب شده مسدود شده است و باعث کاهش سرعت عبور آب مي شود. بنابراين، افت فشار در فيلتر شني يکي از شاخص هاي مهم براي سنجش کارايي فيلتر است و نشان دهنده نياز به شستشوي بستر فيلتر شني و يا تعويض آن است.

نوع بستر فيلتر شني: استفاده از بسترهايي با سطح بالا و خاصيت غير لغزشي مي‌تواند باعث افزايش سطح جذب واقعي بستر فيلتر شني شود. اين خاصيت باعث مي‌شود که ذرات معلق بتوانند بهتر به سطح بستر چسبيده و از آب حذف شوند. به علاوه، اين بسترها به خاطر خاصيت ضد لغزشي‌شان مانع از جابجايي ذرات و بستر فيلتر شدند توسط جريان آب مي‌شوند. به همين دليل، استفاده از بسترهاي با خاصيت غير لغزشي مي‌تواند عمر مفيد فيلتر شني را نيز افزايش دهد.

شيب بستر فيلتر شني: شيب بستر فيلتر شني به عنوان يکي از پارامترهاي مؤثر در بهبود عملکرد فيلتر شني مطرح است. با توجه به شيب بستر، سرعت عبور آب از فيلتر و در نتيجه زمان موجود براي جذب ذرات معلق تغيير مي کند. در شيب هاي بالاتر، سرعت عبور آب بيشتر مي شود و زمان موجود براي جذب ذرات کمتر است، اما اين شيب مي تواند باعث جلوگيري از لجن گيري و رسوب گذاري در بستر فيلتر شني شود.

به عنوان مثال، در بستر فيلتر شني با شيب بالا، ذرات معلق با توجه به سرعت بيشتر عبور، به سرعت از بستر جدا مي شوند و براي جلوگيري از لجن گيري و رسوب گذاري، فشار آب افزايش مي يابد. بنابراين، تنظيم شيب بستر فيلتر شني مي تواند بهبود عملکرد فيلتر شني را بهبود بخشد.

ضريب ترشوندگي آب: ضريب ترشوندگي آب به ميزان حلاليت کلي آن در مقدار مشخصي از کربنات کلسيم و مواد ديگري که در آب موجود هستند بستگي دارد. آب با ضريب ترشوندگي بالا داراي مقدار بيشتري از اين مواد خاص است و ممکن است باعث بسته شدن منافذ فيلتر شني شود. بنابراين، براي بهبود عملکرد فيلتر شني، کنترل ضريب ترشوندگي آب از اهميت بالايي برخوردار است.

ميزان روشنايي محيط: ميزان روشنايي محيط مي تواند بر عملکرد فيلتر شني تأثير بگذارد. در محيطي که نور کافي وجود ندارد، تشخيص دقيق ذرات معلق در آب ممکن نيست و اين مي تواند منجر به عدم شناسايي ذرات معلق و عدم اثربخشي فيلتر شني شود. بنابراين، بهتر است فيلترهاي شني در محيطي با روشنايي کافي قرار گيرند تا بتوان به طور دقيق ذرات معلق را تشخيص داد و فيلتراسيون بهينه را انجام داد.

درجه حرارت آب: افزايش درجه حرارت آب مي‌تواند منجر به چسبندگي ذرات معلق به بستر فيلتر شود و در نتيجه باعث کاهش عملکرد فيلتر شني شود. براي اينکه عملکرد فيلتر شني بهينه باشد، ميزان درجه حرارت آب بايد در محدوده مناسبي نگه داشته شود که بسته به نوع فيلتر شني و شرايط کاربري آن، ممکن است متفاوت باشد.

روش شستشوي فيلتر شني استخر

بستر فيلتر شني در فرايند تصفيه آب به عنوان يکي از مراحل اصلي و حياتي استفاده مي شود. به منظور حفظ کارايي و عملکرد بهينه اين بستر، نياز به شستشو و تميزکاري دوره‌اي آن وجود دارد. در اينجا، به بررسي روش شستشوي فيلتر و اندازه دانه‌بندي و شکل ذرات تشکيل دهنده بستر فيلتر مي‌پردازيم.

در روش شستشو با هوا و آب، به جاي اينکه فقط با آب شستشو انجام شود، از يک جريان هواي فشرده براي حرکت دادن ذرات بستر فيلتر استفاده مي شود. اين روش مي تواند به طور موثري براي حذف لجن و ذرات معلق از بين برود و باعث بهبود عملکرد فيلتر شني شود. به طور کلي، روش شستشوي فيلتر شني بايد به نحوي انجام شود که به تناسب با نوع و ابعاد فيلتر، ميزان آلودگي آب و شرايط عملياتي دستگاه فيلتراسيون باشد.

اندازه دانه‌بندي و شکل ذرات تشکيل دهنده بستر فيلتر شني:

ترکيب بستر فيلتر شني شامل مواد سنگي با اندازه‌ها و شکل‌هاي متفاوت است. در برخي موارد از شن، ماسه، سنگ آهک و در برخي موارد ديگر از شيل، زئوليت، آهک و … استفاده مي شود. اندازه دانه بندي اين مواد نيز معمولاً در بازه 0.1 تا 5 ميليمتر است. هدف اصلي انتخاب اندازه دانه بندي مناسب، جلوگيري از انسداد منافذ بستر فيلتر توسط ذرات معلق در آب است. علاوه بر اين، شکل و سطح مقطع ذرات نيز براي افزايش کارايي فيلتر و جلوگيري از بروز اختلاط و آب زدايي موثر است.

اجزا و تجهيزات فيلترشني استخر

فيلتر شني اصل و مرغوب باعث تصفيه ي بهتر آب و جداسازي ذرات و املاح زايد در آب ميشود. دستگاه فيلتر شني استخر در صورت کارکرد صحيح خود با حداقل افت فشار آب را تصفيه ميکند.اجزاي اصلي به کار رفته در دستگاه فيلتر شني استخر شامل لوله ها، شير هواگير، شيرآلات و اتصالات به کار رفته در ورودي و خروجي آب ها ، شير دستي، اتومات، دريچه ي ديد براي دسترسي به قسمت داخلي فيلتر، نيمه اتومات براي شستوشوي معکوس دستگاه، است

خريد انواع مدل هاي فيلتر شني استخر

انواع فيلتر شني استخر مبتني بر نحوه فيلتر سازي آب، ميزان توان دريافت فشار درانواع و مدل هاي مختلف طراحي و توليد ميشود. از انواع فيلتر شني استخر ميتوان به مدل هاي فيلتر شني استخر کند- فيلتر شني استخري تند-فيلتر شني استخر نرخ بالا اشاره کرد

مزايا و معايب فيلتر شني استخر

مهم ترين مزيت استفاده از دستگاه فيلتر شني استخر روند تصفيه آب و جداسازي آلودگي ها بدون استفاده و افزودن ماده شيميايي و تغيير در ساختار مولکولي آب است. از معايب استفاده از دستگاه فيلتر شني استخر مصرف زياد انرژي در مقايسه با انواع ديگر فيلترها است.در حالت کلي فيلتر هاي شني استخر در براساس ميزان فشار کاري و نحوه فيلتراسيون در در انواع مختلف طراحي و ساخته مي شود. از مزاياي تمامي مدل ها اين است که بدن افزودن هيچ ماده شيميايي و تغيير ساختار آب موجب از بين بردن آلودگي ها مي شود.

فيلتر شني استخر کند
مدل فيلتر شني استخر کند از قديمي ترين مدل فيلتر شني استخر کند است که نحوه ي عملکرد آن بر اساس مجاورت سطح سيليس با هواي آزاد است که آب را بدون فشار و بر اساس وزن آن از خود عبور ميدهد. فيلتر شني استخر کند از مدل فيلترهاي شني است که براي تصفيه آب در حجم هاي بالا مانند تصفيه آب مصرفي شهر و پساب ها به کار ميرود.

فيلتر شني استخر تند
در مدل فيلتر شني استخر تند سيليس با قرار گرفتن در درون مخزن بسته ي دستگاه آب جکوزي يا استخر را با فشار از خود عبور ميدهد.فيلتر شني استخر تند داراي 3 يا 4 نوع اندازه ي سيليس است.

فيلتر شني استخر نرخ بالا

مدل فيلتر شني استخر بالا از مدل هايي که عمل تصفيه آب در آن بر اساس ميزان عبور آب به ازاي هر متر مربع محاسبه و اندازه گيري ميشود. مدل فيلتر شني استخر نرخ بالا با داشتن دانه هاي سيليس در اندازه ي بزرگ امکان ورود آب با افت فشار کم و اندازه ي زياد آب را فراهم ميکند.از اين مدل فيلتر شني استخر معمولا در استخرهاي کوچک با تعداد نفرات کم استفاده ميشود.مزاياي استفاده از فيلتر شني استخر نرخ بالا قيمت ارزان ، حجم زياد عبوري آب و اشغال فضاي کم است.

مزاياي خريد فيلتر شني استخر

خريد فيلتر شني استخر داراي مزاياي زيادي است که در ادامه قصد داريم به توضيح هر يک از اين مزايا بپردازيم:

  • تصفيه  آب‌هاي سنگين و آب‌هاي نيمه سنگين: فيلترهاي شني به دليل برخورداري از سطح بالا و توانايي حفظ ذرات جامد به‌عنوان يکي از مراحل اوليه تصفيه آب به‌کار مي‌روند. اين فيلترها مي‌توانند ذرات بزرگتر از 20 ميکرون را از آب حذف کنند.
  • توليد آب سالم براي کشاورزي و دفع سموم: با استفاده از فيلترهاي شني، مي‌توان کيفيت آب را بهبود بخشيد و از ورود مواد شيميايي و سموم به آب که مي‌توانند براي کشاورزي مضر باشند، جلوگيري کرد.
  • پيش تصفيه قابل اتکاء براي سيستم اسمز معکوس: فيلترهاي شني به‌عنوان يکي از مراحل پيش تصفيه در سيستم اسمز معکوس به‌کار مي‌روند. با حذف ذرات جامد و مواد آلي از آب، کيفيت آن به‌شدت بهبود مي‌يابد و مي‌تواند به‌عنوان آب ورودي قابل اتکاء براي سيستم اسمز معکوس به‌کار برود.
  • جلوگيري از آسيب رسيدن به دستگاه‌هاي صنعتي: فيلترهاي شني به‌عنوان يکي از مراحل تصفيه آب به‌کار مي‌روند و مي‌توانند از ورود ذرات جامد به دستگاه‌هاي صنعتي جلوگيري کنند.
  • جلوگيري از ورود زباله ها و ذرات جامد به سيستم لوله‌کشي: با حذف ذرات جامد و مواد آلي از آب با استفاده از فيلترهاي شني، ورود زباله ها و ذرات جامد به سيستم لوله‌کشي کاهش مي‌يابد. اين مواد جامد مي‌توانند باعث انسداد و خرابي سيستم لوله‌کشي شوند و در نتيجه هزينه‌هاي بالايي را براي تعميرات و تعويض لوله‌ها به دنبال داشته باشند. با استفاده از فيلترهاي شني، مواد جامد و زباله‌ها از آب حذف مي‌شوند و آب تميزتر و مناسب‌تري براي استفاده در سيستم لوله‌کشي فراهم مي‌شود.

توصيه ما براي خريد يک فيلترشني استخر ، استفاده از راهنمايي مشاوره متخصص در اين زمينه است. گروه صنعتي آراز صنعت يکي از شرکت هاي پيشگام در زمينه ي توليد تجهيزات استخر و موتورخانه است که علاوه بر ارائه ي محصول فيلتر شني استخر در اندازه ها و جنس هاي مختلف،  در زمينه ي خدمات مشاوره به متقاضيان عزيز در زمينه ي انتخاب محصول متناسب با نياز مشتريان نيز فعاليت دارد

خريد فيلتر شني استخر

مجموعه ي آراز صنعت به عنوان يکي از بهترين مجموعه ها در زمينه ي توليد انواع فيلتر ها شني استخري، امکان خريد فيلتر شني استخر را با برند ها و ظرفيت هاي متفاوت آن را براي متقاضيان عزيز فراهم کرده است. تصفيه آب از مهم ترين قسمت هاي نگهداري استخر است. آب تصفيه شده و تميز از موارد مهمي است که سبب مراجعه و تقاضاي افراد به پارک هاي آبي استخرها و مجتمع هاي تفريحي شنا است. آب آلوده ي استخر ها منشا بسياري از بيماري هاي پوستي و جسمي است که سبب بروز مشکلات جدي در افراد ميشود.

 

قيمت فيلتر شني استخر

قيمت فيلتر شني استخر بر اساس نوع، اندازه، کارايي، فشار کار و فيلتر شني مناسب با ابعاد و اندازه ي استخر محاسبه ميشود. با مراجعه به صفحه ي فروشگاه سايت آراز صنعت از قيمت روز تجهيزات استخر ،سونا،جکوزي و ساير تجهيزات موتورخانه مطلع شويد.

در هنگام خريد فيلتر استخر و جکوزي بايد به چه نکاتي توجه کنيد؟
خريد فيلتر استخر و جکوزي مهمترين قسمتي است که بايد به آن توجه کنيد. در ادامه به برخي از نکات مهم در خريد فيلتر استخر و جکوزي اشاره مي‌کنيم:

1. سايز فيلتر: قبل از خريد بايد به سايز فيلتر نياز استخر و جکوزي خود توجه کنيد. سايز فيلتر بايد به اندازه مطلوب باشد تا بتواند با مقدار آب موجود در استخر و جکوزي سازگار باشد و کارکرد خوبي داشته باشد.

2. ماده سازنده: بايد به ماده‌اي که فيلتر ساخته شده است توجه کنيد. فيلترهاي استخر و جکوزي معمولاً از پلاستيک يا فلز ساخته شده‌اند. فيلترهاي پلاستيکي خيلي سبک هستند اما از دوام کمتري برخوردارند، در حالي که فيلترهاي فلزي بسيار سنگين هستند، اما دوام بيشتري دارند.

3. ميزان جريان آب: جريان آبي که از فيلتر عبور مي‌کند بسيار مهم است. در واقع، اگر جريان آب زياد باشد، فيلتر نمي‌تواند از آب کاملاً پاکسازي کند و اگر جريان آب کم باشد، فيلتر به طور کامل از آب پاکسازي نمي‌کند. بنابراين، بايد به جريان آب مناسبي که فيلتر پشتيباني مي‌کند توجه کنيد.

4. زمان تعويض فيلتر: بايد به زمان تعويض فيلتر توجه کنيد. بيشتر فيلترها براي 6 ماه يا يک سال طول عمر دارند و بعد از آن بايد تعويض شوند. اگر فيلتر را نسبت به زمان تعويض آن نگه داريد، باعث حفظ کيفيت روند فيلتراسيون استخر است.زمان تعويض فيلتر استخر به ميزان استفاده و کيفيت آب استخر بستگي دارد. معمولاً توليدکنندگان فيلترهاي استخر زمان تعويض را براي هر فيلتر به صورت جداگانه مشخص مي کنند. برخي از توليدکنندگان مي گويند که فيلتر استخر بايد هر 6 ماه يا حتي هر 3 ماه تعويض شود. در حالي که برخي ديگر مي گويند که مي توان براي يک سال يا بيشتر از فيلتر استخر استفاده کرد.

نکات مهم خريد فيلتر شني استخر

در هنگام خريد فيلتر شني استخر بايد به نکات مهمي مانند ميزان سطح فيلتراسيون و فيلتر سازي آب و کيفيت و اندازه ي دانه هاي سيليس توجه داشت قيمت فيلتر شني استخر به مواردي مانند نوع کاربرد، جنس به کار رفته در بدنه محصول، اندازه، فشار کار و حجم بستگي دارد.

متقاضيان خريد فيلتر شني استخر ميتوانند با مراجعه به صفحه ي فيلتر شني استخر سايت آراز صنعت سفارش خود را ثبت و دريافت کنند.براي استفاده از راهنمايي خريد با شماره تماس بگيريد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)
آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت

سوالات متداول

فيلتر شني استخر چيست ؟

فيلتر شني استخر يکي از کاربردي ترين دستگاه هايي است که وظيفه ي تصفيه ي استخر نقش دارد .

خريد فيلتر شني استخر را چطور انجام بدهيم؟

براي خريد فيلتر شني استخر و اطلاع از قيمت فيلتر شني استخر وارد سايت آراز صنعت شده و با ثبت سفارش خود فيلتر شني استخر را همراه با ضمانت دريافت کنيد. براي اطلاع از قيمت فيلتر شني استخر  به کمک سايت آراز صنعت و بازديد از صفحه محصول از قيمت فيلتر شني اپوکسي مطلع شويد.

فيلتر شني استخر چند مدل دارد؟

 

فيلتر شني استخر داراي انواع مختلفي مانند فيلتر شني استخر اپوکسي و فيلتر شني استخر گالوانيزه ميباشد. در اين نوشته به طور کامل به بررسي فيلتر شني استخر پرداخته ايم



:: برچسب‌ها: فیلتر شنی استخر , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

نمایندگی دات کام ، سایت خرید و فروش لوازم یدکی ماشین سنگین، نمایندگی لوازم بنز، نمایندگی لوازم ولوو و اسکانیا

آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید لوازم مورد نیاز خودروی خود را آنلاین و بدون دردسر خریداری کنید؟ شاید هم زمان کافی برای بررسی تک‌ به‌ تک فروشندگان ندارید.از طرف دیگر نگران این هستید که لوازم خودروی خود را حتما از جای معتبری تهیه کنید. نگران نباشید! نمایندگی دات کام در این مسیر همراه شماست.

 نمایندگی دات کام

نمایندگی دات کام کارگزاری برای مشاوره ، استعلام قیمت ، مقایسه و خرید آنلاین لوازم خودرو است.این سایت در تمام مراحل خرید لوازم در کنارتان است تا بهترین قطعات را انتخاب کنید.به کمک سایت نمایندگی دات کام می‌توانید قبل از وارد شدن به پروسه خرید ، درباره لوازم اطلاعات مفیدی کسب کنید. با قطعات ، برندها و نمایندگی های معتبرآشنا شوید. سپس خدمات و قیمت شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. در صورت نیاز از کارشناسان نمایندگی دات کام مشاوره تخصصی بگیرید. در نهایت هم با کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، لوازم مورد نیازتان را به‌صورت آنلاین خریداری نمائید.

نمایندگی دات کام

 

تیم پشتیبانی و کارشناسان نمایندگی دات کام ، در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما هستند.ماموریت تیم نمایندگی دات کام ، کمک بی‌طرفانه و منصفانه به رانندگان ، مکانیک ها ، مغازه داران و نمایندگی های شهرها و استان های سراسر کشور در انتخاب هوشمندانه انواع لوازم است. ما با تلاشی خستگی‌ناپذیر به دنبال ارتقای کیفیت خدمات خود و خلق بالاترین ارزش خرید ، برای مشتریان خود هستیم.

کلیه متولیان عرصه خودرو در سراسر کشور می توانند با اخذ نمایندگی فروش یا خدمات ، در سایت نمایندگی دات کام صاحب پیج اختصاصی ( صفحه فروش یا خدمات آنلاین ) شوند. نمایندگی دات کام آماده است با پذیرش نمایندگی فروش آنلاین تولیدکنندگان و تامین کنندگان برتر لوازم خودرو ، در راستای تسهیل عرضه لوازم با کیفیت و اصلی گام بردارد. از اینرو از کلیه متولیان این عرصه جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.

خدمات تولید و فروش

معرفی مراکز و تولید کنندگان برتر

ثبت سفارش ، بازاریابی و فروش محصولات

نمایندگی دات کام در عرصه خودرو و لوازم یدکی خدمات متعددی دارد.

برخی خدمات نمایندگی دات کام :

قبول ثبت سفارش تولید و واردات لوازم

معرفی و تبلیغ مراکز معتبر در سراسر کشور

بازاریابی داخلی و خارجی تولید کنندگان و تامین کنندگان

پخش لوازم با کیفیت از طریق مراکز مرتبط با نمایندگی دات کام

شماره پشتیبانی : 09122614307



:: برچسب‌ها: نمایندگی دات کام , لوازم یدکی ماشین سنگین ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد سياه دانه از هایار طب | خرید سياه دانه -قيمت سياه دانه عمده و کيسه اي- قيمت سياه دانه – خريد بسته هاي 200 گرمي 500 گرمي 1 کيلويي سياه دانه -خريد سياه دانه بوجاري- بهترين سياه دانه ايراني- قيمت عمده سياه دانه- خريد سياه دانه ايراني ارسال به سراسر ايران – قيمت خريد سياه دانه- بذر سياه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود.

قيمت و خريد سياه دانه

سیاه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد.اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. براي اطلاع از قيمت خريد عمده سياه دانه در سال 1401 به صورت عمده يا کيسه اي با هايار همراه باشيد.

سياه دانه يا کمون سياه گياهي است که به نام علمي Nigella Sativa شناخته مي‌شود. اين گياه در خانواده‌ي Ranunculaceae و در مناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري آسيا، آفريقا و اروپا يافت مي‌شود. سياه دانه داراي بذرهايي است که به دليل خواص دارويي و گراني آن به عنوان يکي از ادويه هاي معطر در آشپزي و نيز در درمان بسياري از بيماري‌ها استفاده مي‌شود.

سياه دانه به عنوان يک ماده غذايي و دارويي با ارزش، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين، مي توان روغن سياه دانه را به صورت خوراکي و موضعي مصرف کرد. به طور کلي، مصرف سياه دانه به صورت تازه و در صورت عدم وجود مشکلي براي شما، بهترين گزينه است. مي توانيد سياه دانه را به شکل آسياب شده، خشک شده يا به شکل کپسول‌هاي مکمل غذايي در دسترس داشته باشيد.

خريد عمده سياه دانه

سياه دانه يک گياه دارويي است که با خواص طبي فراوان خود به عنوان يک گياه دارويي و ادويه در تهيه انواع غذاها به کار ميرود.اين گياه طبي يک گياه گلدار يک ساله است که در نواحي اصفهان و شمال ايران کشت و برداشت ميشود.

ميوه سياه دانه داراي بذرهاي زيادي است که به عنوان يک افزودني در صنعت توليد غذا به کار ميرود. اين گياه دارويي در کشورهايي مانند هند ايران سوريه کشت و برداشت ميشود.برداشت گياه سياه دانه بيشتر در مناطث شمالي ايران و در اطراف اصفهان انجام ميشود برداشت سياه دانه از اواخر فصل بهار تا اواسط تيرماه انجام ميشود.

خريد عمده سياه دانه : با استفاده از ثبت سفارش و خريد سياه دانه کيلويي با قيمت مناسب و ارزان، سياه دانه بوجار کشاورز و بوجاري نشده را در کمترين زمان دريافت کنيد.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

خريد سياه دانه معمولي: سياه دانه معمولي بيشترين درصد از حجم سياه دانه را در بازار به خود اختصاص داده است .اين گياه دارووي معمولا براي استفاده از موارد دارويي و مصرف خانگي استفاده ميشود.

خريد سياه دانه بذر : اين نوع سياه دانه به عنوان سياه دانه محلي درصد کمي از بازار سياه دانه را به خود اختصاص داده است. اين گياه طبي به عنوان سياه دانه هندي نيز شناخته ميشود.سياه دانه هندي از مرغوب ترين و مفيد ترين نوع سياه دانه است که به دليل کاربرد هاي فراوان آن در موارد دارويي به کار ميرود.

بذر سياه دانه : بذر سياه دانه محلي به دليل کم بودن ميزان عرضه آن در باازار تهيه ي آن دشوار تر از انواع ديگر سياه دانه است.براي خريد بذر سياه دانه بايد به مواردي مانند دستکاري نشدن سياه دانه آسيب نديدن سياه دانه در هنگام شست و شو دقت کنيد.

خريد روغن سياهدانه : روغن سياه دانه يکي از پرطرفدارترين انواع سياه دانه است که که نوع هندي آن ان از مرغوبيت بالايي برخوردار است .

خريد سياه دانه براي خواص دارويي

بسياري از افراد متقاضي خريد سياه دانه به دليل به کار بردن اين گياه دارويي در موارد طبي و استفاده از خواص فراوان ان اين گياه را تهيه ميکنند. از خواص مهم درماني سياه دانه ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     درمان التهابات رومانيسم مفاصل
  •     درمان مشکلات تنفسي مانند اسم
  •     بهبود درد معده و اسهال
  •     درمان مشکلات رواني و اعصاب
  •     کمک به ترک اعتياد مواد مخدر
  •     درمان گرفتگي سينه و سرفه
  •     درمان اکنه و خارش پوست
  •     کمک به کاهش وزن
  •     از بين برنده سياهي دور چشم
  •     کمک به تقويت ريشه مو و کاهش ريزش مو
  •     بهبود فشار خون
  •     درمان سندروم متابوليک

خريد انواع سياه دانه

سياه دانه ايراني از انواع سياه دانه هايي است که مرغوبيت بالايي دارد .اين نوع سياه دانه براي استفاده از تهيه غذا بيشتر استفاده ميشود.نوع ايراني آن به دليل ميزان روغن کم آن در مقايسه با دانه هندي گزينه ي مناسبي براي روغن گيري نيست.خواص سياه دانه ايراني و هندي به لحاظ خواص و ارزش دارويي تفاوت چنداني با يکديگر نداشته ولي قيمت سياه دانه ايراني ارزان تر از نوع هندي ان است

سياه دانه هندي

سياه دانه هندي به دليل ميزان بالاي روغن و محبوبيت بالاي ان از مرغوب ترين و گران ترين نوع سياه دانه به شمار ميرود .ميزان بالاي روغن موجود در سياه دانه باعث بالا بودن قيمت آن نسبت به انواع ديگر سياه دانه است.سياه دانه هاي هندي پس ورود به اين بوجار شده و به شکل خالص در بازار عرضه ميشود.

سياه دانه ترکيه

سياه دانه ترکيه از ديگر انواع سياه دانه است که بعد از بوجار شدن در بازار عرضه ميشود. سياه دانه ترکيه در مقايسه با سياه دانه هندي قيمت کمتري دارد.اين نوع سياه دانه به دليل بيشتر بودن ميزان روغن دهي در ان بيشتر از نوع ايراني براي استفاده از در تهيه روغن سياه دانه کاربرد دارد.

سياه دانه سوري

سياه دانه سوري در مقايسه با سياه دانه ايراني روغن بيشتري دارد.اين ادويه خارجي از ديگر انواعي است که به صورت کيسه اي و بوجار شده به ايران صادر ميشود.

قيمت سياهدانه

قيمت سياه دانه از دسته ادويه هايي است افزايش تقاضا و ميزان کاهش عرضه باعث افزايش ان ميشود.اين ادويه که به دليل استفاده و کاربردهاي زياد ان در بخش صنايع غذايي و روغن بالاي ان محبوبيت بالايي دارد به دليل افزايش قيمت ارزش بالا رفتن تعرفه هاي گمرگي و ميزان تورم با افزايش قيمت رو به رو بوده است.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

ميزان مرغوبيبت توليد داخلي ان باعث جايگزيني ان نسبت به سياه دانه هاي وارداتي شد.محصولات واردتي ادويه هاي خارجي مانند ادويه هندي سوري و ترکيه اي به دليل داشتن ميزان بالاي روغن در دانه هاي ان در مرحله ي روغن گيري گزينه ي مناسب تري نسبت به سياه دانه ايراني است.

خواص سياه دانه

سياه دانه به دليل حاوي انواع مواد مغذي مفيد، از جمله آنتي‌اکسيدان‌ها، به عنوان يک ماده غذايي سالم و يک گياه طبي کاربردي در طب سنتي شناخته شده است. برخي از خواص مفيد و مهم سياه دانه عبارتند از:

جلوگيري از بيماري قلب: پتاسيم موجود در سياه دانه مي‌تواند به جلوگيري از بروز بيماري‌هاي قلبي و عروقي کمک کند. همچنين، سياه دانه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروس و ضد قارچي است. اين دانه ها مي‌توانند به عنوان درمان کننده براي برخي مشکلات پوستي، مشکلات دستگاه گوارش، علائم آسم و آلرژي‌ها، افزايش سطح انرژي و مقاومت بدن در برابر بيماري‌ها مورد استفاده قرار گيرند.

  • کاهش التهابات: مواد موجود در سياه دانه، مانند تيموکينون، مي‌تواند التهابات را کاهش دهد.
  • بهبود علائم آسم: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم آسم، مانند عطسه و سرفه، کمک کند.
  • کاهش فشار خون: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند فشار خون را کاهش دهد.
  • بهبود علائم سندروم روده: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم برخي از بيماري‌هايي مانند سندرم روده تحريک‌پذير و اختلال وسواسي-جبري کمک کند.
  • بهبود علائم ديابت: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم ديابت را تسريع کند.

ويتامين هاي سياه دانه

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که معمولاً در مناطق آسياي مرکزي و جنوب آسيا کشت مي‌شود. بذر اين گياه حاوي مواد مغذي مختلفي است که شامل ويتامين‌هاي مختلف، مواد معدني و اسيدهاي چرب است. ويتامين‌هاي مهمي که در بذر سياه‌دانه يافت مي‌شوند عبارتند از:

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که بذر آن به عنوان دارو استفاده مي‌شود. اين بذر حاوي مجموعه‌اي از مواد مغذي، اسيدها، ويتامين‌ها و مواد مفيد ديگري است. به طور کلي، ويتامين هاي موجود در سياه دانه شامل ويتامين C، ويتامين E، ويتامين K، تيامين (ويتامين B1)، ريبوفلاوين (ويتامين B2)، پانتوتنيک اسيد (ويتامين B5)، پيريدوکسين (ويتامين B6)، فولات (ويتامين B9) و ويتامين B12 هستند.

علاوه بر اين، سياه دانه شامل مواد مفيد ديگري نظير اسيدهاي چرب چند‌بي‌اف، فيتواسترون‌ها، مواد معدني نظير کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و روي و آنتي اکسيدان‌هاي قوي نظير تيموکوئينون و نيگلين است.

ترکيبات سياه دانه

سياه دانه گياهي طبي است که داراي ترکيبات غني از ويتامين ها و عناصر معدني است .اين داروي طبي داراي ترکيبات شيميايي متنوعي است که شامل عناصر مختلف و ترکيبات آلي مانند آلکالوئيدها، فلاوونوئيدها، تانين‌ها، روغن‌هاي طيف وسيعي از اسيدهاي چرب، ويتامين‌ها و مواد معدني مختلف مي‌باشد.به‌علاوه، سياه دانه شامل مواد فعالي مانند تيموکينون، کراتين، نيگلين، تيانين، سيتوستاتين، مواد آنتي‌اکسيدان و انواع عصاره‌هاي گياهي متنوع ديگر مي‌باشد.

تيموکينون يک ترکيب فعال مهم در سياه دانه است که به عنوان يک آنتي‌باکتريال و ضد التهاب شناخته شده است. همچنين، تيموکينون مي‌تواند بهبود عملکرد کبد و کاهش سطح قند خون را نيز به دنبال داشته باشد.نيگلين‌ها نيز گروهي از ترکيبات شيميايي هستند که در سياه دانه يافت مي‌شوند. اين ترکيبات از خواص ضد التهابي، ضد عفوني، ضد سرطاني و ضد اکسيداسيوني برخوردار هستند.

علاوه بر اينها، روغن‌هاي موجود در سياه دانه، شامل اسيدهاي چرب اشباع نشده و غيراشباع مانند اسيد لينولئيک و اسيد اولئيک مي‌باشند که به عنوان مواد غذايي واضح داراي خواص ضد التهابي و ضد اکسيداني مي‌باشند.

ترکيبات شيميايي سياه دانه شامل موارد زير است:

  •     ويتامين C
  •     ويتامين A
  •     ويتامين E
  •     ويتامين B1 (تيامين)
  •     ويتامين B2 (ريبوفلاوين)
  •     ويتامين B3 (نياسين)
  •     ويتامين B6 (پيريدوکسين)
  •     ويتامين B9 (فوليک اسيد)
  •     اسيدهاي چرب اشباع شده و اشباع نشده
  •     عناصر معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم و پتاسيم
  •     ويتامين‌هاي گروه B مانند تيامين، ريبوفلاوين و نياسين
  •     ويتامين C، ويتامين E و کاروتنوئيدها

موارد منع مصرف سياه دانه

خانم‌هاي باردار بايد از مصرف سياه دانه خودداري کنند زيرا ممکن است به نرم شدن دهانه رحم و در نتيجه افزايش خطر زايمان زودرس منجر شود. همچنين مصرف سياه دانه ها مي‌تواند باعث کاهش اثر داروهاي سرطاني شود و براي افرادي که فشار خون پاييني دارند، مصرف سياه دانه ها ممکن است مضر باشد. علاوه بر اين، ممکن است در برخي افراد باعث ايجاد حساسيت و آلرژي شود. به همين دليل قبل از مصرف سياه دانه ها بايد با پزشک مشورت شود و توصيه هاي ايشان را در مورد ميزان و نحوه مصرف دنبال کرد.

قيمت سياه دانه

قيمت سياه دانه بر اساس بر اساس مواردي مانند کيفيت شکل ظاهري و نوع سياه دانه تعيين ميشود. افزايش قيمت دلار از موارد مهمي است که در تعيين قيمت سياه دانه تاثير دارد. جهت اطلاع از قيمت سياه دانه وارد بخش صفحه محصول شده و با اطلاع از قيمت سياه دانه، استعلام قيمت اين محصول گياهي را انجام دهيد.

براي اطلاع از خريد عمده سياه دانه يا کيلويي پيشنهاد ميشود وارد قسمت فروشگاه هايار طب شده و اين ادويه پرکاربرد را از بهترين و معتبرترين مرکز فعال کشاورزي هايار طب تهيه کنيد.همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت عمده سياه دانه و اطلاع از قيمت روز ان با شماره فلان تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در بخش پشتيباني استفاده کنيد.

سايت هايار طب در زمينه ي خريد سياه دانه اصل به صورت عمده يا کيسه اي انواع سياه دانه ايراني و خارجي را در با کيفيت مرغوب در بسته بندي با کيفيت يا مناسب ترين قيمت به سراسر ايران صادر ميکند. متقاضيان خريد عمده سياه دانه ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب اين محصول محبوب گياهي را در سراسر ايران دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

 

سوالات متداول

چگونه از قيمت خريد عمده سياه دانه مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد سياه دانه با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده سياه دانه را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده سياه دانه اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص سياه دانه چيست؟

خواص سياه دانه براي درمان تشنج، ناراحتي کبد، ريزش مو، ناراحتي معده، ترک اعتياد و سردرد و ميگرن بسيار مفيد است.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد گلاب از سايت هايار طب | گلاب اصل ، خريد عمده گلاب اصل ، استعلام قيمت خريد عمده گلاب هايار

گلاب به مايع حاصل از تقطير گياه گل محمدي گفته ميشود.بهترين فصل براي برداشت و چيدن گل محمدي فصل بهار است که براي مصارف خوراکي و درماني بدست مي ايد. گلاب به عنوان يکي از پر فروش ترين عرقيجات از زمان قديم تا اکنون مورد توجه بوده است.از جمله کاربردهاي زياد گلاب ميتوان به خواص ارامش بخش ضد درد ضد ميکروبي و ضد التهابي اشاره کرد. عطر و بوي خوش رايحه و مطبوع گلاب باعث استفاده از ان در توليد عطر ها و محصولات ارايش بهداشتي شده است.

گلاب از گل محمدي تهيه مي‌شود و توليد آن معمولاً در اوايل تابستان آغاز مي‌شود و در طي حدود دو ماه ادامه مي‌يابد. در اين دوره، گل‌هاي محمدي در حال باز شدن هستند و با انجام عمليات گلاب‌گيري، مايع معطر و خوشبو بوجود مي‌آيد. گلابگيري در ايران در بسياري از شهرها به خصوص در کاشان به عنوان شهر گلابگيري شناخته شده است.

قیمت و خرید گلاب

قيمت و خريد گلاب هايار

سالانه حجم زيادي از گلاب از ايران به عنوان قطب توليد گلاب به سراسر دنيا صادر ميشود. استان کاشان به عنوان قطب توليد کننده گلاب در ايران با کيفيت ترين گلاب را به سراسر ايران و بازار جهان عرضه ميکند.از گلاب براي تهيه ي انواع نوشيدني ها و دسر ها در کافه ها رستورن ها استفاده ميشود. کاربردهاي فراوان گلاب و ميزان تقاضاي زياد ان براي خريد عمده گلاب بازار خريد و فروش گلاب را به يک بازار پر رونقي تبديل کرده است.با استفاده از سايت هايار ميتوانيد بهترين نوع گلاب را با کيفيت بالا از سراسر کشور تهيه کنيد.

متقاضيان خريد عمده گلاب ميتوانند با ثبت سفارش خود بهترين نوع گلاب را در بسته بندي هاي مختلف با مناسب ترين قيمت دريافت کنيد. جهت خريد عمده گلاب با شماره پشتيباني تماس گرفته و با ثبت سفارش خود انواع گلاب را در بسته بندي هاي مختلف دريافت کنيد.

خريد گلاب

گلاب درحال حاضر به دو روش سنتي و صنعتي توليد ميشود. شکل سنتي توليد گلاب با داشتن عطر و طعم بيشتر نسبت به حالت صنعتي آن طرفدار بيشتري دارد.. بهترين روش براي خريد گلاب اصل خريد مستقيم بدون واسطه از توليد کننده است .خريد گلاب از توليد کننده ي اصلي باعث کاهش هزينه ي تمام شده گلاب نسبت به گلاب هاي موجود در بازار است.

با خريد گلاب از سايت هايار به عنوان يکي از فعال ترين مجموعه ها در زمينه توليد و عرضه ي محصولات گياهي اين محصول با کيفيت را با کمترين قيمت دريافت کنيد.خريد گلاب از سايت هايار به صورت مستقيم و بدون واسطه انجام شده و متقاضيان خريد عمده گلاب ميتوانند اين محصول را با کم ترين هزينه و با قيمت مناسب از سراسر ايران دريافت کنند.

گلاب با طبع گرم خود در زمينه هاي طبي مانند بهبود اختلالات قلبي عروقي و کبد به کار ميرود.گلاب داشتن انواع ويتامين ها مانند ويتامين C و D پکتين تانن اتانول و گرانتول ترکيباتي مانند ترپن ها انتوسيانين ها فلاوونوئيدها در درمان انواع اختلالات مانند گلو درد اضطراب بي خوابي افت دهان درمان يبوست خستگي بوي بدن دهان دردهاي معده سرد درد کاهش فشار خون تقويت سيستم ايمني بدن و نفخ معده موثر است.

خواص گلاب

گلاب با خواص ارامش بخش در بهبود و کاهش استرس برطرف کردن اختلالات خواب کار برد دارد. خواص ويژه ي گلاب در زمينه ي پوست و مو خوشبو کننده دهان بهبود جراحات و سوختگي بهبود اگزما و التهابات پوست کاربرد دارد.

خواص گلاب براي پوست

گلاب داراي خواص ضدعفوني‌کننده و ضد التهابي است و مي‌تواند در درمان برخي عفونت‌هاي پوستي و پاکسازي پوست صورت موثر باشد. همچنين گلاب داراي خواص ضدباکتري و ضد قارچي است که مي‌تواند به درمان بيماري‌هاي پوستي مربوط به باکتري‌ها و قارچ‌ها کمک کند. به طور کلي، گلاب به عنوان يک آنتي بيوتيک طبيعي مي‌تواند در مراقبت از پوست و بهبود سلامتي عمومي بدن مفيد باشد.

قيمت و خريد عمده گلاب

استفاده از گلاب به عنوان يک پاک کننده طبيعي و درماني براي پوست، بسيار مفيد است. به عنوان يک آنتي بيوتيک طبيعي، گلاب داراي خواص ضد عفوني کننده است که مي تواند به پاک کردن پوست و درمان عفونت هاي پوستي کمک کند. همچنين، آبرساني پوست و کاهش خشکي، کمک به جلوگيري از پيري زودرس پوست و چروک هاي آن مي کند. اما، براي استفاده بهينه از گلاب براي پوست، بهتر است از گلابي که خالص و بدون افزودني هاي مضر استفاده شود.

درمان آکنه با مصرف گلاب

مصرف گلاب به دليل داشتن خواص ضد التهابي و آنتي‌باکتريال مي‌تواند در درمان قرمزي پوست و جوش‌هاي صورت مفيد باشد. از آنجا که گلاب طبيعي و بدون عوارض جانبي است، به عنوان يک گزينه طبيعي و ايمن براي درمان مشکلات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با اين حال، قبل از استفاده از هر محصولي براي پوست خود، بهتر است با پزشک يا متخصص پوست مشورت کنيد تا مطمئن شويد که اين محصول براي شما مناسب است.

صابون‌ها و پاک‌کننده‌هاي شيميايي مي‌توانند باعث خشکي و تحريک پوست شوند و تعادل pH پوست را به هم بزنند. اما گلاب يک ماده طبيعي است که به دليل حاوي مواد ضدعفوني کننده، ضدباکتري و ضدقارچ، مي‌تواند به طور موثري به تميزي و درمان پوست کمک کند. همچنين، گلاب حاوي عناصر غذايي و آنتي‌اکسيدان‌هايي است که بافت پوست را بهبود مي‌بخشند و خشکي پوست را درمان مي‌کنند.

خواص گلاب

گلاب خواص فراواني دارد که مي‌توان به برخي از آنها اشاره کرد:

1- ضد التهابي و ضد عفوني کننده: گلاب داراي خواص ضد التهابي و ضد عفوني کننده است که مي‌تواند در درمان برخي از عفونت‌ها، التهاب‌ها و آسيب‌هاي پوستي مفيد باشد.

2- ضد اضطراب و آرامبخش: گلاب داراي خاصيت آرامبخشي و ضد اضطراب است که مي‌تواند در کاهش استرس و اضطراب و همچنين بهبود کيفيت خواب مفيد باشد.

3- آنتي‌اکسيدان قوي: گلاب داراي خواص آنتي‌اکسيداني قوي است که مي‌تواند در کاهش خطر بروز بيماري‌هاي قلبي، سرطان و ساير بيماري‌هاي مرتبط با پيري مفيد باشد.

4- آبرساني پوست: استفاده از گلاب مي‌تواند باعث آبرساني و ترطيب پوست شود و موجب بهبود کيفيت و جوان‌سازي پوست شود.

5- درمان التهاب و خارش پوستي: خواص ضد التهابي گلاب مي‌تواند در کاهش التهاب و خارش پوستي موثر باشد.

6- پاکسازي و تصفيه پوست: گلاب داراي خواص پاکسازي و تصفيه پوست است که مي‌تواند باعث بهبود کيفيت پوست و کاهش مشکلات پوستي مختلف شود.

7- تقويت کننده مو: گلاب مي‌تواند به عنوان يک تقويت کننده مو عمل کند و باعث بهبود سلامت و قوي شدن موها شود.

ويتامين هاي گلاب

گلاب شامل ويتامين‌هاي A، C، E و B مي‌باشد. اين ويتامين‌ها مي‌توانند به پوست شما کمک کنند تا سالم و جوان نگه داشته شود.

ويتامين A که به عنوان رتينول شناخته مي‌شود، براي بهبود پوست خشک و پير مفيد است. ويتامين C به عنوان يک آنتي‌اکسيدان و آنتي‌عفوني کننده عمل مي‌کند و در ترميم و بهبود آسيب‌هاي پوستي و جلوگيري از آسيب‌هاي آينده مفيد است.

ويتامين E نيز يک آنتي‌اکسيدان قوي است و به خوبي براي بهبود خشکي و التهاب پوست کار مي‌کند. ويتامين‌هاي گروه B نيز بهبود توليد کلاژن، کاهش التهاب پوست، و بهبود ظاهر پوست براي مثال کمک مي کنند.

قيمت گلاب

قيمت گلاب تحت تاثير مستقيم عواملي مانند افزايش قيمت ارز است. افزايش قيمت ارز با بيشتر کردن هزينه هاي برداشت نگهداري بسته بندي دستمزد نيروي انساني حمل و نقل و.. باعث افزايش قيمت گلاب ميشود.نوع گلاب از ديگر عواملي است که در تعيين نقش قيمت گلاب نقش دارد.

گلاب سه اتشه به دليل بالا بودن کيفيت ان نسبت به ساير گلاب ها قيمت بالاتري دارد. فصل برداشت به دليل ميزان عرضه بيشتر اين محصول در بازار باعث کاهش مقطعي قيمت گلاب ميشود. ميزان عرضه و تقاضا از ديگر عوامل تاثير گذار در تعيين قيمت گلاب است. تقاضاي بالا و ميزان عرضه ي کم محصول باعث افزايش قيمت گلاب به صورت لحظه اي ميشود.

خريد عمده گلاب

خواص ويژه ي گلاب وعطرورايحه ي بي نظير ان خريد عمده اين محصول را به بازار پر رونقي تبديل کرده است. عرضه عمده گلاب علاوه بر ميزان تقاضاي بالاي ان در بازار داخلي باعث صادرات چشمگير اين محصول در کشورهاي خارجي و اروپايي شده است. تهيه و گلاب گيري در فصل بهار به دليل عرضه بالاي اين محصول در بازار باعث کاهش قيمت عمده گلاب شده است.

خريد عمده گلاب در فصل بهار قيمت تمام شده ي اين محصول را به نسبت فصل هاي ديگر سال کمتر ميکند. به همين دليل بسياري از عطاري ها مراکزعرضه ي محصولات گياهي متقاضي خريد عمده گلاب در اين فصل از سال هستند.

خريد انواع گلاب

گلاب کاشان در مقايسه با ساير گلاب ها به دليل کيفيت و ماندگاري بالاي ان متقاضي بسياري دارد. به طور کلي انواع گلاب شامل گلاب دو اتيشه گلاب سه اتيشه (گلاب سه گل) گلاب سنگين (درجه يک ) گلاب سبک (درجه دو) و گلاب پس اب است. گلاب سه اتيشه در مقايسه با گلاب هاي ديگر کيفيت طعم عطر بيشتري دارد و نسبت به ساير گلاب ها قيمت بيشتري دارد.

گلاب سه اتيشه نسبت به ساير گلاب ها کمياب تر است و سهم اين نوع گلاب در ميزان صادرات اين محصول بسيار بيشتر است.مجموعه ي هايار طب به عنوان عرضه کننده ي انواع گلاب ها و حذف واسطه گري امکان خريد عمده گلاب و ساير محصولات گياهي را در فروشگاه هايار ، براي متقاضيان خريد اين محصول فراهم کرده است.

با ثبت سفارش خريد عمده گلاب در سايت هايار ميتوانيد اين محصول پر کاربرد را در انواع بسته بندي و حجم ها با کمترين قيمت و بالاترين کيفيت دريافت کنيد. همچنين ميتوانيد براي دريافت راهنمايي خريد عمده گلاب با پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

سوالات متداول

چگونه از قيمت خريد عمده گلاب هايار مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد عمده گلاب هايار  با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده گلاب هايار را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده گلاب هايار با تماس با شماره پشتيباني سايت اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص گلاب چيست؟

گلاب هايار با دارا بودن ويتامين C D و عناصري مانند فلاوونوئيد و انتوسيانين ها در درمان بسياري از بيماري هاي گوارشي ، سردرد ، ميگرن، اضطراب و اختلالات خواب کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد گل گاوزبان از سايت هايار | خريد عمده گل گاوزبان در بسته بندي هاي مختلف ، قيمت عمده گل گاوزبان کيلويي گرمي، خريد گل گاوزبان  سايت هايار طب مجموعه ي فعال در زمينه ي خريد و فروش محصولات گياهي |

گل گاو زبان گياهي دارويي است که يکي از گونه هاي سرده? گاوزبان محسوب ميشود. اين گياه دارويي با خواص فراوان خود گياهي بسيار مهم در طب سنتي ايران است.از خواص مهم اين گياه دارويي ميتوان به آرام بخشي و کاهش اضطراب ضد التهاب و ضد درد بهبود سرماخوردگي اشاره کرد.

اين محصول در دامنه کوه هاي البرز و در شهرهايي مانند گيلان مازندران گرگان و در تمام مناطق شمال کشور کشت و برداشت ميشود. اين داروي گياهي علاوه بر شهرهاي شمال ايران در شهرهاي آذربايجان اصفهان و قزوين توليد ميشود.

قیمت و خرید گل گاوزبان

خريد گل گاوزبان براي خواص درماني

گل گاو زبان با خواص بي نظير درماني خود از جمله گياهان دارويي محبوبي است که در سراسر دنيا از محبوبيت بالايي برخوردار است.اين گياه دارويي معمولا در مناطق کوهستاني و دشت ها رشد ميکند و گل هاي آن به رنگ بنفش است.

گل‌هاي گياه گل گاوزبان پس از برداشت، خشک شده و به عنوان چاي يا دمنوش گياهي مصرف مي‌شود که از خواص درماني آن، مي‌توان به بهبود آرامش اعصاب، سلامت پوست و مو، درمان تنگي نفس و آسم، التهاب ريه، خاصيت ضد روماتيسم مفصلي، تعديل ميزان خونريزي، کاهش استرس و اضطراب، پيشگيري از سرطان و … اشاره کرد.

براي مصرف گل گاو زبان اين گياه را پس از برداشت خشک کرده و به عنوان چاي يا دمنوش استفاده ميکنند. از خواص ويژه ي درماني ان ميتوان به کاهش استرس آرامش اعصاب درمان آسم نفس تنگي پيشگيري از سرطان تعديل خونرساني و.. اشاره کرد.

خريد گل گاو زبان

براي خريد گل گاو زبان مرغوب بسياري از مراکز توزيع محصولات گياهي و عطاري با فروش گل گاو زبان اين گياه دارويي را در دسترس عموم قرار ميدهند. هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال در زمينه ي خريد و فروش انواع گياه دارويي مانند گل گاو زبان در استان اصفهان فعاليت دارد. خريداران و متقاضيان خريد عمده و جزئي انواع محصولات گياهي مانند گل گاوزبان ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار گياه مرغوب و اعلاي مورد نظرشان را تهيه کنند.

هايار طب يکي از مجموعه هاي کشاورزي فعال شهر اصفهان مي باشد که محصولات توليد شده را به صورت مستقيم به دست مصرف کننده مي رساند. اين فرايند باعث شده تا قيمت تمام شده محصولات نسبت به فروشگاه هاي ديگر کاهش پيدا کند و تجربه خريد به صرفه را براي مشتري به وجود بياورد

گل گاو زبان از دسته گياهان حساس گياهان دارويي محسوب شده و بر اين اساس بايد اين گياه دارويي را بايد تحت شرايط خاصي خشک کرده و با بسته بندي مناسب به مراکز ادويه جات و خشکبار در سراسر کشور عرضه کرد.

در ادامه سعي ميکنيم که اطلاعات کاملي را در رابطه با روش هاي خشک کردن گل گاوزبان شرايط و روش نگهداري و بسته بندي اين گياه مهم دارويي را با شما به اشتراک بگذاريم.

خشک کردن گل گاوزبان

نحوه خشک کردن گل گاوزبان پس از برداشت به شيوه‌هاي مختلف انجام مي‌شود، اما يکي از شيوه‌هاي متداول، خشک کردن گل‌ها تحت سايه مي‌باشد. براي انجام اين کار، ابتدا گل‌هاي گاوزبان بايد با دقت و به شيوه‌اي که در برداشت آنها به کار برده شده است، جدا شده و از بن‌بست‌ها و خاک‌هاي موجود روي آن‌ها پاک شوند. پس از اين مرحله، گل‌ها را در يک سبد يا سيني روي کاغذ روزنامه براي خشک شدن قرار دهيد.

در اين مرحله مي‌توانيد سيني را در آفتاب نيز قرار دهيد، اما بايد مطمئن شويد که گل‌ها به دور از نور مستقيم آفتاب قرار دارند.بهترين روش براي خشک کردن گل گاوزبان، استفاده از دستگاه خشک‌کن است. در اين روش، گل‌هاي گاوزبان به داخل دستگاه خشک‌کن قرار مي‌گيرند و در دماي مناسب و با سرعت مناسب خشک مي‌شوند. با استفاده از اين روش، مي‌توانيد گل‌هاي گاوزبان را به سرعت خشک کرده و از از بين رفتن ترکيبات موثر در آنها جلوگيري کنيد.

گل گاو زبان از جمله گياه دارويي پر کاربرد و محبوبي است که در سراسر دنيا و ايران به دليل خواص درماني ويژه ي خود محبوب است اين محصول پر کاربرد پس از برداشت اين محصول به صورت دمنوش يا چاي مصرف ميشود.اين گياه دارويي علاوه بر مصرف ان به شکل دمنوش و چاي به صورت ادويه در بسياري از غذاها مانند سوپ آش و سالاد استفاده ميشود. عرق گل گاو زبان از ديگر محصولاتي است که از اين گياه دارويي بدست آمده و مصرف آن براي سلامت بدن مفيد است.

قيمت و خريد عمده گل گاوزبان

گل گاو زبان به دليل برخوردار بودن از طبع گرم و تر خود بسيار حساس بوده و خشک کردن آن با دستگاه هاي مخصوص خشک کن انجام ميشود تا رطوبت آن از بين برود.گل گاو زبان پس از برداشت رطوبت زيادي دارد و بايد حداقل به مدت يک سال پس از عرضه به بازار ماندگاري داشته باشد بر اين اساس خشک کردن گل گاو زبان از مراحل بسيار مهم برداشت و عرضه ي اين محصول به بازار است.

خشک کردن گل گاو زبان به شکل اصولي و صحيح باعث ميشود که اين محصول گياهي علاوه بر حفظ زيبايي ظاهري خود کيفيت و خواص خود را از دست ندهد. در نتيجه امکان مصرف و خريد گل گاوزبان حداقل به مدت يک سال بعد از برداشت وجود داشته باشد.

گياه فوق العاده ي گل گاو زبان توسط مجموعه ي کشاورزي هايار که در زمينه ي تهيه و توزيع انواع گياهان دارويي فعاليت دارد با بهترين کيفيت و ارزان ترين قيمت در دسترس متقاضيان و مشتريان قرار داده ميشود. خريداران گياه گل گاو زبان ميتوانند براي اطلاع از قيمت و خريد عمده گل گاوزبان با مراجعه به صفحه ي محصول در فروشگاه هايار طب از قيمت روز گل گاو زبان مطلع شوند و از طريق تماس با شماره پشتيباني اين محصول کاربردي را سفارش دهيد.

انواع گل گاوزبان

گل گاو زبان داراي دو نوع گل گاوزبان ايراني (Echium) و گل گاوزباني اروپايي (Borage) است.اين دو نوع فقط گل هاي شبيه به هم دارند ولي در خواص بسيار تفاوت دارند. گل هاي ايران بزرگتر از نوع اروپايي است.گل گاوزبان ايراني با رنگ آبي تيره و شکل دايره‌اي شبيه به گل انار شناخته مي‌شود و تخم گل گاوزبان ايراني نيز شکل گردي دارد و حالت لعابي دارد. اين گياه بيشتر در مناطق کوهستاني البرز در ايران يافت مي‌شود و در طب سنتي ايران نيز بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

همچنين اين گياه به عنوان منبع غني از اسيدهاي چرب ضروري مانند اسيد گاما لينولنيک نيز شناخته شده است. در مقابل، گل گاوزبان اروپايي که از افريقا به اسپانيا رواج دارد، داراي رنگ آبي روشن‌تري است و در طب سنتي اروپا نيز استفاده مي‌شود.با توجه به تفاوت‌هايي که بين دو نوع گل گاوزبان ايراني و اروپايي وجود دارد، در طب سنتي از هر دو نوع استفاده مي‌شود.

گل گاوزبان ايراني به دليل دارا بودن ترکيبات مفيدي مانند اسيدهاي چرب ضروري، فلاونوئيدها، ويتامين‌ها و مواد معدني، براي درمان بيماري‌هاي روده، روماتيسم، سرطان و اضطراب مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، خواص ضد التهابي و آرامش‌بخشي آن به عنوان دمنوش بسيار مشهور است. در مقابل، گل گاوزبان اروپايي به دليل دارا بودن خواص تعريق‌آور و آرامش‌بخشي، براي درمان علائم پيش‌قاعدگي، اضطراب، استرس و افزايش حافظه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

خواص گل گاوزبان

گل گاوزبان يک گياه دارويي است که به دليل داشتن ويتامين هاي سرشار و مواد معدني موجود در آن از ديرباز مورد توجه طبي سنتي در درمان گياهي بوده است. اين گياه در بسياري از نقاط جهان رشد مي‌کند و در طب سنتي از آن به عنوان يک درمان براي بيماري‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. برخي از خواص گل گاوزبان عبارتند از :

  • خواص ضد التهاب: مواد موجود در گل گاوزبان مي‌توانند به عنوان ضد التهاب عمل کنند و به کاهش التهاب در بدن کمک کنند.
  • ضد اضطراب: برخي تحقيقات نشان داده‌اند که گل گاوزبان مي‌تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي افرادي که با اضطراب مواجه هستند، مفيد باشد.
  • ضد درد: بعضي از ترکيبات گل گاوزبان مي‌توانند به عنوان يک مسکن طبيعي براي درد استفاده شوند.
  • بهبود خواب: برخي تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف گل گاوزبان مي‌تواند به بهبود کيفيت خواب کمک کند.
  • تقويت سيستم ايمني: مواد موجود در گل گاوزبان مي‌توانند به تقويت سيستم ايمني بدن کمک کنند و در برخي موارد به پيشگيري از بيماري‌ها کمک کنند.
  • تسکين دهنده سرماخوردگي: مصرف گل گاوزبان مي‌تواند به عنوان يک راهکار طبيعي براي تسکين سرماخوردگي و علائم آن مانند سرفه و عطسه مفيد باشد.

گل گاوزبان يک گياه دارويي است که برخي از ويتامين‌هاي حياتي را شامل مي‌شود. برخي از ويتامين‌هايي که در گل گاوزبان يافت مي‌شوند عبارتند از:

  • ويتامين C: گل گاوزبان حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که به عنوان يک آنتي‌اکسيدان قوي عمل مي‌کند و سلامت پوست، مو، لثه‌ها و بافت‌هاي بدن را تقويت مي‌کند.
  • ويتامين A: اين گل شامل ويتامين A نيز مي‌باشد که براي حفظ سلامت چشم، پوست، مو و سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است.
  • ويتامين K: گل گاوزبان به مقدار قابل توجهي ويتامين K دارد که به عنوان عاملي براي انعقاد خون و بهبود سلامت استخوان‌ها عمل مي‌کند.
  • ويتامين B6: اين گياه داراي مقاديري از ويتامين B6 است که در فرآيندهاي متابوليک و عصبي بدن نقش مهمي ايفا مي‌کند.
  • ويتامين B9 (اسيد فوليک): گل گاوزبان همچنين شامل مقداري از ويتامين B9 يا اسيد فوليک است که براي سلامت سيستم عصبي، قلب، مغز و جنين در دوران بارداري بسيار حائز اهميت است.

نکات خريد گل گاوزبان

زمان برداشت:

بهترين زمان براي برداشت گل گاوزبان، زماني است که گل‌ها در حال باز شدن هستند و هنوز به پايين نيفتاده‌اند. در اين زمان، گل‌ها داراي رنگ بنفش پررنگ و زيبايي بيشتري هستند و از کيفيت بالاتري برخوردارند. به علاوه، اگر گل‌ها در همان سال برداشت شوند، کيفيت آن‌ها بيشتر است. در مقابل، گل‌هاي کهنه داراي رنگ بنفش کم‌رنگتر و در برخي موارد روشن‌تر هستند.

با اين حال، هر چه گل گاوزبان کهنه‌تر باشد، با افزايش زمان برداشت، ممکن است دچار کيفيت پايين‌تري شود. بنابراين، بهترين گزينه براي خريد گل گاوزبان، گل‌هاي تازه و باز شده است که همچنين در همان سال برداشت شده باشند.

خشک بودن محصول: دستگاه خشک‌کن يکي از بهترين روش‌هاي خشک کردن گل گاوزبان است زيرا با استفاده از اين روش، مي‌توانيد محصول را به صورت کاملاً خشک و با حفظ شکل و رنگ آن به دست آوريد. در واقع، دستگاه خشک‌کن با کاهش رطوبت محصول، باعث حفظ شکل و رنگ آن مي‌شود. از طرفي، خشک کردن گل گاوزبان در سايه نيز يک روش خوب است، اما با استفاده از اين روش، ممکن است شکل و رنگ گل‌ها دچار تغيير شود.

ميزان ناخالصي گل گاوزبان: هر چقدر گل گاوزبان تميزتر باشد، به احتمال بيشتري خالص و باکيفيت‌تر است. محصولي را انتخاب کنيد که شاخه‌ها و برگ‌هاي آن به حداقل خود برسند و تميز باشند.

بسته‌بندي گل گاوزبان: محصولي را انتخاب کنيد که به صورت مناسب و با دقت بسته‌بندي شده باشد تا در حين حمل و نقل آسيب نبيند و ناخالصي جديدي به آن اضافه نشود.

منطقه برداشت گل گاوزبان : محل برداشت گل گاوزبان از نکات مهم خريد اين داروي گياهي است. برداشت گل گاوزبان در شهر قزوين به دليل کيفيت بالاتر و رنگ و درشت تر بودن آن در مقايسه با بار شهرهاي ديگر قيمت بالاتري دارد.

بسته‌بندي و نگهداري گل گاوزبان

گل گاو زبان گياه محبوب دارويي است که به روش هاي مختلفي براي درمان بيماري ها استفاده ميشود.گل گاو زبان به دليل رطوبت بالاي خود در مرحله ي برداشت بايد با استفاده از دستگاه خشک کن خشک شود تا قابل استفاده به شکل دمنوش باشد.گياه گل گاو زبان پس از خشک کردن ممکن است که مقداري رطوبت در داخل خود داشته باشد .

براي از بين بردن اين مقدار رطوبت بايد گل گاو زبان را در کيسه هاي نخي يا پارچه اي بسته بندي کرده تا با جريان هوا رطوبت کم آن از بين رفته و ميزان ماندگاري اين محصول افزايش پيدا کند.مشترياني که قصد خريد عمده گل گاوزبان را دارند ميتوانند با مراجعه به فروشگاه هايار طب از قيمت روز گل گاوزبان مطلع شوند و با ثبت سفارش خود اين گياه کاربردي را به شکل اعلا و درجه يک را دريافت کنند.

قيمت گل گاوزبان

گل گاوزبان در کشور ايران علاوه بر عرضه در بازار داخلي سهم چشمگيري در بازارهاي خارجي نيز دارد. گياه گل گاوزبان به دليل تهيه و توليد آن بيش از نياز داخلي بخشي از اين محصول گياهي پرطرفدار به بازارهاي خارج از کشور نيز صادر ميشود.قيمت گل گاوزبان معمولا بر اساس محل توليد به دو دسته تقسيم بندي ميشود : 1-گل گاوزبان قزوين و گل گاو زباني که در مناطق و شهرهاي شمالي ايران تهيه و عرضه ميشوند.گل گاو زبان قزوين از نظر مرغوبيت و کيفيت معمولا در رده ي بالاتري نسبت به گل گاو زبان قزوين قرار ميگيرد.

قيمت گل گاو زبان بر اساس محل توليد و عرضه ي آن تعيين قيمت ميشود. از نکات مهمي که در هنگام خريد گل گاوزبان بايد به آن توجه داشت خصوصيات ظاهري محصول محل و منطقه ي برداشت زمان برداشت خشک بودن محصول ميزان ناخالصي محصول و نحوه ي نگهداري محصول گل گاوزبان است. همانطور که پيشتر اشاره کرديم گل گاو زبان قزوين به دليل کيفيت بالاتر آن نسبت به ساير گل گاوزبان ها از کيفيت بالاتري برخوردار است.

خريد عمده گل گاوزبان

براي خريد گل گاوزبان و اطلاع از قيمت روز گل گاوزبان درسال 1401 ميتوانيد با مراجعه به صفحه ي فروشگاه هايار وب از قيمت و نحوه ي خريد عمده گل گاوزبان مطلع شويد. قيمت اين محصول گياهي علاوه بر مرغوبيت و کيفيت ان به ميزان برداشت محصول مقدار عرضه ي محصول و ميزان بارندگي در سال بستگي دارد. براي اطلاع و استعلام قيمت گل گاوزبان در سال 1401 با مراجعه به دسته ي محصول يا تماس با مشاوران سايت هايار از قيمت روز گل گاوزبان مطلع شويد.

گل گاوزبان به صورت عمده نيز توسط مجموعه ي هايار طب در بسته هاي يک تا پنج کيلويي عرضه ميشود. متقاضيان خريد عمده گل گاوزبان ميتوانند با ثبت درخواست و سفارش خود از طريق تماس با شماره پشتيباني اين گياه دارويي محبوب را به صورت عمده دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

سوالات متداول

چگونه از قيمت گل گاوزبان مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد گل گاوزبان با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد گل گاوزبان را انجام دهيم؟

با ثبت درخواست و سفارش خود از طريق تماس با شماره پشتيباني اين گياه دارويي محبوب را به صورت عمده دريافت کنند.

خواص گل گاوزبان چيست؟

گل گاوزبان به عنوان يکي از مهم ترين گياهان دارويي در کاهش استرس و اضطراب ، افسردگي، کم خوني ، سرماخوردگي و تهوع بسيار کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت موسير

خريد و قيمت موسير از سايت هايار طب | کيلويي و گرمي به همراه بسته بندي مناسب و  ارسال به سراسر کشور

موسير يا Scallion از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير يک گياه علفي و بومي ايران است که در مناطق کوهستاني رشد مي کند. نام علمي آن Allium stipitatum است و به عنوان يک گياه خوراکي و درماني مورد استفاده قرار مي گيرد. بخش مورد استفاده اين گياه پياز آن است که داراي طعم شيرين تري نسبت به سير است و براي انواع غذاها به عنوان يک چاشني استفاده مي شود.

 خريد و قيمت موسير

موسير حاوي مواد مغذي مهمي مانند ويتامين ها، مواد معدني، آنتي اکسيدان ها و فيبر است. اين گياه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروسي، ضد قارچي، ضد انگلي و آرامبخشي است. همچنين براي کاهش سطح کلسترول، بهبود سلامت قلب و عروق، تقويت سيستم ايمني، کاهش خطر بروز بيماري هاي مرتبط با پيري مانند آلزايمر و کاهش خطر بروز بيماري هاي سرطاني نيز مفيد است.

موسير به صورت خشک شده يا پودر شده در بازار عرضه مي شود و بيشتر به عنوان يک چاشني در انواع غذاها مانند ماست، سوپ، خوراکي هاي گوشتي و سبزيجات، پلو و … استفاده مي شود. همچنين مي توان آن را به عنوان يک عصاره، کپسول و يا قرص نيز مصرف کرد.

خريد و قيمت موسير

موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير

موسير گياه دارويي است که به عنوان طعم دهنده در تهيه انواع غذاها استفاده ميشود.ظاهر اين گياه دارويي شبيه به پياز بوده و يک محصول صادراتي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي مانند کشورهاي عربي و اروپايي دارد.موسير داراي مقادير زيادي آنتي اوکسيدان است که داراي انواع ويتامين ها مانند منگنز ويتامين C و پتاسيم است .

بهترين نوع موسير درشهرهايي مانند همدان رشد ميکند. موسير يک گياهي است که درخاک قرار دارد و معمولا در مزرعه و کوه رشد ميکند. اين گياه دارويي را پس از برداشت بلافاصله با دستگاه اسلايس خشک کرده و عرضه ميشودموسير به عنوان يک طعم دهنده و ادويه داراي خواص دارويي زيادي است که از ان در تهيه ي انواع غذاها استفاده ميشود.موسير داراي خواصي مانند بهبود به کاهش وزن کمک به بهبود گردش خون بهبود سلامت قلب و بهبود اختلالات عصبي به عنوان يک گياه دارويي استفاده ميشود.

خريد موسير براي درمان

موسير يک محصول گياهي است که با خواص زياد درماني خود در درمان بسياري از بيماري ها نقش موثري دارد.خواص دارويي و درماني موسير شامل موارد زير است:

  •     بهبود به گردش خون
  •     افزايش سوخت و ساز و ترميم بافت هاي اسيب ديده
  •     کمک به کاهش فشار خون
  •     خواص ضد ميکروبي
  •     بهبود مشکلات قلبي و جلوگيري از حملات قلبي
  •     کاهش وزن و چربي سوزي
  •     بهبود ديابت نوع 1 و 2
  •     کمک به اختلالات عصبي
  •     افزايش انرژي
  •     کمک به اختلالات گوارشي

خريد پودر موسير

خريد پودر موسير به عنوان يکي از بهترين طعم دهنده ها از محصولاتي است که تقاضاي بالايي دارد .اين طعم دهنده در تهيه ي ترشي خوشت و توليد لبنيات مانند ماست موسير استفاده ميشود. متقاضيان خريد عمده موسير و پودر ان با مراجعه به سايت هايار طب اين محصول پرکاربرد و طعم دهنده ي بي نظير را در بسته بندي مناسب با کيفيت از سراسر ايران سفارش بدهيد.

خريد موسير

خريد موسير بر اساس نوع ان که شامل دو نوع کوهي و مزرعه اي هست انجام ميشود.حجم توليد سالانه موسير ميزان عرضه و تقاضا از موارد مهمي در تعيين قيمت عمده موسير است.کاهش عرضه و تقاضا از عواملي است که باعث افزايش قيمت عمده موسير نقش دارد.

از ديگر عوامل موثر در تعيين قيمت عمده موسير فصل برداشت آن است. فصل برداشت موسير و افزايش عرضه ان در خرداد ماه باعث فراواني اين محصول و کاهش قيمت آن در اين ماه از سال است. خريد عمده موسير با استفاده از سايت کشاورزي هايار با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت

خريد عمده موسير

خريد عمده موسير و قيمت آن بر اساس عوامل موثردر قيمت آن تعيين ميشود. موسير از جمله محصولات گران قيمت در بازار است که به دليل ميزان کم عرضه اين محصول و بالا بودن تقاضاي خريد موسير در مقايسه با ديگر محصولات مشابه ان قيمت بالايي دارد . متقاضيان خريد عمده موسير پيشنهاد ميشود که در فصل تابستان اين محصول گياهي را خريد کنند.

خريداران اين محصول گياهي براي خريد عمده موسير ميتوانند اين محصول دارويي را به شکل آنلاين و غير حضوري تهيه کنند.متقاضيان خريد موسير ميتوانند با مراجعه به فروشگاه سايت هايار با ثبت سفارش خريد عمده موسير از طريق تماس با شماره پشتيباني و استعلام قيمت موسير اين داروي گياهي را در بسته بندي ها متفاوت و با بالاترين کيفيت دريافت کنند

قيمت موسير

مواردي مانند کيفيت موسير رنگ طعم مرغوبيت از جمله مواردي است که در تعيين عمده موسير نقش دارد.قيمت موسير بر اساس مواردي مانند مرغوبيت موسير، طعم ،رنگ، حجم خريد محصول،تعيين ميشود.در صورت خريد عمده موسير به دليل خريد حجم بالاي محصول، قيمت تمام شده ي موسير نسبت به خريد بسته اي ان کاهش پيدا ميکند.

بسياري از عطاري ها خريد موسير را به صورت خشک شده به صورت عمده انجام ميدهند. افزايش قيمت موسير در فصل هايي که ميزان تقاضاي ان زياد است باعث شده است که از عطاري ها و مراکز خشکبار اين محصول پردرخواست را در بسته بندي هاي حجيم به صورت عمده تهيه کنند. نوع و کيفيت بسته بندي برند توليد کننده آن از ديگر عوامل مهم تعيين کننده قيمت موسير است.

خواص موسير

موسير در طب سنتي به عنوان يک گياه دارويي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و براي درمان بسياري از مشکلات سلامتي به کار مي‌رود. برخي از خواص آن عبارتند از:

  •     جلوگيري از سرطان گوارش: ترکيبات فنولي و سولفوريک موجود در موسير، مي‌توانند به عنوان ضد سرطان عمل کنند. در يک مطالعه، مصرف موسير به عنوان يک مکمل غذايي به مدت يک ماه، موجب کاهش سطح مارکرهاي التهابي و آنتي‌اکسيداني در بيماران مبتلا به سرطان روده بزرگ شد. در تحقيقات ديگري نيز نشان داده شده است که موسير مي‌تواند به عنوان يک ماده ضد سرطان در برابر سلول‌هاي سرطاني روده بزرگ عمل کند.
  •     کاهش قند خون: موسير داراي خاصيت کاهش دهنده قند خون است و به دليل اين خاصيت، مفيد براي کساني است که دچار بيماري ديابت هستند.
  •     تسکين اعصاب و درمان ميگرن: موسير داراي خواص آرامبخشي براي سيستم عصبي است و مصرف آن مي‌تواند به عنوان يک درمان براي مشکلات اعصاب و ميگرن مفيد باشد.
  •     پايين آورنده چربي خون: موسير به دليل دارا بودن فيبرهاي موجود در آن و ويتامين B، مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي کاهش سطح کلسترول و چربي در خون باشد.
  •     مفيد براي مشکلات قلبي و عروقي: موسير باعث کاهش فشار خون مي‌شود و مي‌تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي مشکلات قلبي و عروقي استفاده شود.
  •     جلوگيري از انتشار باکتري‌ها: موسير داراي خواص ضد باکتري است و مي‌تواند در جلوگيري از انتشار باکتري‌ها در بدن مفيد باشد.
  •     مفيد براي استخوان‌ها: موسير داراي کلسيم است و مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي تقويت استخوان‌ها استفاده شود.
  •     ضدانگل: استفاده از موسير به عنوان يک ماده ضدانگل در طب سنتي رايج است.
  •     ادرار آور: مصرف موسير مي‌تواند به عنوان يک ديورتيک مفيد باشد.

ويتامين هاي موسير

گياه موسير يک گياه سبز و بومي مناطق گرمسيري است که در بسياري از کشورها کشت مي‌شود. اين گياه داراي مقادير بالايي از ويتامين ها و مواد مغذي است. برخي از ويتامين هايي که در گياه موسير وجود دارند عبارتند از:

  • ويتامين B9 (فوليک اسيد): موسير داراي مقدار قابل توجهي ويتامين B9 است که به عنوان يک نيازمندي براي رشد و تقسيم سلولي سالم، ساختن مواد ژنتيکي، حفظ سلامت قلب و مغز و پيشگيري از بيماري هاي مرتبط با جنين کاربرد دارد.
  • ويتامين C: گياه موسير داراي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که به عنوان يک آنتي اکسيدان موثر عمل مي‌کند و به تقويت سيستم ايمني بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين B6: گياه موسير حاوي مقدار بالايي از ويتامين B6 است که به عنوان يک عامل مهم در فعاليت هاي متابوليکي بدن عمل مي‌کند.
  • ويتامين E: گياه موسير داراي مقادير بالايي از ويتامين E است که به عنوان يک آنتي اکسيدان قوي عمل مي‌کند و به حفظ سلامتي پوست، مو و ناخن کمک مي‌کند.
  • ويتامين K: اين گياه داراي مقدار بالايي از ويتامين K است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.
  • ويتامين A: گياه موسير داراي مقدار معقولي ويتامين A است که به عنوان يک آنتي اکسيدان مفيد براي پوست و چشم‌ها عمل مي‌کند.
  • ويتامين D: گياه موسير حاوي ويتامين D است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.

براي استفاده از موسير به عنوان يک منبع غذايي سالم و مناسب، بهتر است که موسير را از فروشگاه هاي معتبر خريداري کنيد. مجموعه هايار به عنوان يکي از معتبرين ترين مراکز خريد و فروش موسير ، در استان اصفهان فعاليت دارد. جهت خريد عمده موسير و ساير محصولات گياهي با شماره پشتيباني تماس بگيريد.

ترکيبات موسير

موسير يک گياه علفي است که حاوي ترکيبات شيميايي مختلفي است. برخي از ترکيبات شيميايي مهم موسير عبارتند از:

  •     فيبر: موسير حاوي مقدار قابل توجهي فيبر است که مي‌تواند به بهبود گوارش و کاهش خطر بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک کند.
  •     فسفر: موسير حاوي فسفر است که براي سلامت استخوان و دندان، انتقال سيگنال‌هاي عصبي و انرژي لازم براي فعاليت‌هاي روزمره ضروري است.
  •     پتاسيم: موسير حاوي پتاسيم است که نقشي مهم در کنترل فشار خون و حفظ سلامت قلب دارد.
  •     سولفور: موسير حاوي سولفور است که يک عنصر معدني مهم براي سلامتي پوست و مو است.
  •     فسفاتيديل کلين: يک ترکيب شيميايي مهم در موسير است که به بهبود عملکرد مغز و کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با پيري کمک مي‌کند.
  •     ترکيبات ديگري مانند ويتامين‌هاي A و E، کلسيم، آهن و روي که از ويتامين هاي ضروريي براي بدن محسوب ميشوند نيز در موسير وجود دارند.

قيمت هر کيلو موسير

موارد موثر بر قيمت کيلويي موسيرهزينه برداشت و توليد موسير، حقوق نيروي انساني شرکت عرضه کننده موسير هزينه هاي نگهداري محصول افزايش قيمت ارز و تورم است که در صورت افزايش آن قيمت کيلو موسير نيز افزايش پيدا ميکند.کيفيت و تازگي موسير، از جمله عوامل ديگر در تعيين قيمت هر کيلو موسير است.

کاهش ميزان بارندگي به دليل کم شدن ميزان عرضه ي محصول و افزايش تقاضا براي خريد موسير شکل برداشت موسير و نوع ان از عوامل موثر افزايش قيمت موسير است. موسير از مهم ترين محصولات کشاورزي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي به خصوص کشورهاي عربي دارد. ميزان حجم صادرات خارجي موسيردر صورت افزايش ميزان ان از باعث افزايش قيمت هر کيلو موسير نيز ميشود.

مجموعه ي هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال فروش محصولات کشاورزي امکان خريد اينترنتي عمده موسير را با قيمت مناسب و کيفيت ارزان فراهم کرده است. براي خريد عمده موسير يا بسته اي موسير در اندازه هاي مختلف وارد قسمت فروشگاه سايت شده و سفارش خود را ثبت کنيد. همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت خريد عمده موسير از قسمت فروشگاه سايت، با استعلام قيمت روز موسير به صورت عمده يا گرمي از قيمت اين محصول مطلع شويد.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد پودر آويشن

قيمت و خريد عمده پودر آويشن از سايت هايار | آويشن از محصولات پرطرفداري است که جزو کاربردي ترين و پر مصرف ترين ادويه هايي است که در سراسر کشور مصرف ميشود. پودر آويشن به عنوان يکي از داروهاي کاربردي در طب سنتي ايران از محبوب ترين گياهان دارويي است. از آويشن معمولا به شکل پودر در تهيه ي غذاها به عنوان چاشني استفاده ميشود و شکل پودري آن به عنوان دمنوش مصرف و استفاده ميشود.

قيمت و خريد پودر آويشن

پودر آويشن با دارا بودن طبع گرم آن در کنار ويتامين سي و آنتي اکسيدان در درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان سرما خوردگي عفونت و گلو درد به کار ميرود. کاربرد و خواص ويژه ي پودر آويشن باعث شده است که ميزان و تقاضاي خريد آن در فروشگاه هاي عرضه ي گياهان ، خشکبارها و عطاري ها بالا باشد.

سايت خريد و فروش محصولات گياهي هايار طب به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي فعال در زمينه ي کشاورزي و عرضه محصولات گياهي خريد و فروش پودر آويشن به صورت عمده يا تکي را در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد پودر آويشن و اطلاع از قيمت پودر آويشن ميتوانيد با مراجعه به فروشگاه سايت هايار از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا تکي مطلع شويد.

قيمت پودر آويشن

آويشن نوعي گياه مديترانه اي است که داراي کاربردهاي غذايي، دارويي و زينتي بوده و از گل، برگ و روغن آن براي درمان طيف وسيعي از علائم و بيماري ها استفاده مي شود. آويشن خود داراي انواع مختلفي است و مي توان از برگ يا پودر آن براي خوش عطر و طعم کردن انواع غذاها، خوراک ها، سوپ ها، پيتزا، غذاهاي فست فودي و غيره استفاده کرد.

با اينکه اين گياه بومي مناطق مديترانه اي است و اغلب براي تهيه غذاهاي آن منطقه کاربرد دارد، به مرور زمان به اقصي نقاط دنيا رسيده و امروز در کشور ايران نيز در نواحي استان فارس و شيراز کشت داده مي شود. با خريد پودر آويشن ويژه بهترين کيفيت را به غذاي خود بدهيد.

آويشن داراي انواع مختلفي است که با کاربرد بالاي آن در تهيه ي انواع محصولات دارويي غذايي و زينتي به کار ميرود.از روغن و برگ آويشن در درمان زيادي از بيماري ها و اختلالات جسمي و جنسي استفاده ميشود. از پودر آويشن يا برگ آن در طعم دار کردن و خوش عطر کردن انواع خوراک ها و غذاها مانند پيتزا سوپ ها و غذاهاي فست فودي استفاده ميشود.

گياه آويشن به دليل کاربرد بسيار زياد آن در سراسر دنيا به شکل هاي مختلفي مصرف ميشود.آويشن گياهي است که به صورت تازه به شکل هاي مختلفي مانند دمنوش عرقيات عسل و عصاره شربت و .. استفاده ميشود. از اين گياه در طب سنتي و روم باستان براي رفع مسمويت استفاده ميشود.اثرات ضد مسمويت آويشن باعث به کاررفتن اين گياه دارويي در جلوگيري از فساد غذا و مسموميت غذايي در زمان قديم ميشد.

خريد پودر آويشن

گياه آويشن گياهي خاص درماني است که با دارا بودن طبع گرم و خشک خود در درمان مشکلات و اختلالات جسمي مانند بهبود اثرات ميگرن قطع عادت ماهانه دفع کننده انگل ضد درد ضد عفوني کننده ضد مسموميت تقويت قواي جنسي درمان بوي بد دهان تقويت پياز و ريشه مو تصفيه خون تقويت حافظه دفع سودا درد رماتيسم به کار ميرود.

آويشن به طور کلي از 3 قسمت تشکيل شده است که اين اجزا شامل گل آويشن ( دانه هاي سفيد رنگ آويشن) ، چوب هاي ريز گياه آويشن و برگ آويشن است. براي برداشت گياه آويشن اين گياه را پس از تميز کردن و پاک سازي جدا کرده و برگ هاي آن را براي صادرات و خرده فروشي از هم مجزا ميکنند.

برگ آويشن از محصولاتي است که در کنار پودر آويشن در مصارف بهداشتي و دارويي مانند شربت ها و دمنوش ها به کار ميرود.گل آويشن از بخش هاي مهم گياه آويشن است که آن را به صورت پودر شده و آسياب شده عرضه ميکنند.داخل گياه آويشن چوب هاي ريزي است که مصرف خاصي نداشته و جدا ميشود پور آويشن را ميتوان با استفاده از يک ظرف دريسته به مدت 6 ماه در جاي خشک و کم نور نگهداري و استفاده کرد.

پودر آويشن حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند. همچنين، پودر آويشن شامل مواد معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم، مس و منگنز است که همگي براي حفظ سلامتي بدن ضروري هستند. مصرف پودر آويشن به عنوان يک منبع غني از ويتامين‌ها و مواد معدني بهبود سلامتي کلي بدن کمک ميکند.

پودر آويشن حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين B6 (پيريدوکسين) نيز مي‌باشد. اين ويتامين در فرآيند توليد سريتونين و ملاتونين در مغز نقش دارد که باعث ايجاد حالتي آرامش‌بخش و کمک به خواب بهتر مي‌شود. همچنين ويتامين B6 براي سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و سيستم ايمني بدن نيز مفيد است. علاوه بر اين، اين ويتامين به عنوان يک ماده مفيد براي کاهش نفوذ پذيري عروق خوني، کنترل سطح قند خون و حفظ سلامت سيستم عصبي نيز شناخته شده است.

آنتي اکسيدان موجود در آويشن

آويشن داراي خواص آنتي‌اکسيداني بوده و محتوي مقادير قابل توجّهي از ترکيبات فنلي مثل رزمارينيک اسيد، اورسوليک اسيد، اپي‌روزمارينيک اسيد و کافئيک اسيد است که به عنوان آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي عمل مي‌کنند.آنتي‌اکسيدان‌ها به موادي گفته مي‌شود که با مهار فرايند اکسايش در بدن، از خطرات ايجاد آسيب در سلول‌ها و بافت‌هاي بدن جلوگيري مي‌کنند. در واقع آنتي‌اکسيدان‌ها با خنثي کردن راديکال‌هاي آزاد، از ايجاد خطراتي مثل التهاب، سرطان و بيماري‌هاي قلبي-عروقي جلوگيري مي‌کنند.

درمان بيماري با خريد پودر آويشن

آويشن يک گياه دارويي است که به صورت پودر نيز در دسترس است. پودر آويشن داراي خواص زيادي است که در زير به برخي از آن‌ها اشاره شده است:

  • ضد باکتري و ضد التهاب: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند باکتري‌ها و بافت‌هاي التهابي را مهار کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان عفونت‌ها و التهاب‌هاي مختلف، از جمله التهاب دستگاه گوارشي و التهاب پوست، مفيد باشد.
  •     ضد اکسيدان: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند در مقابل آسيب سلولي واکنش دهند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند به حفظ سلامت سلول‌هاي بدن و پيشگيري از بيماري‌هاي مربوط به پيري، از جمله سرطان، کمک کند.
  •     کاهش التهاب عصبي: آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب عصبي و درد‌هاي مربوط به آن مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان برخي از بيماري‌هاي مزمن مانند آرتريت، فيبروميالژيا و سندرم خستگي مزمن، مفيد باشد.
  •     پايين آوردن فشار خون: آويشن مي‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. براي افرادي که با فشار خون بالا مبارزه مي‌کنند، مصرف آويشن مي‌تواند مفيد باشد.
  •     تسکين درد: آويشن مي‌تواند در تسکين درد‌هاي مربوط به عضلات و استخوان‌ها مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان درد عضلاني، درد مفاصل و درد ناشي از شرايط مانند فيبروميالژيا مفيد باشد.

خواص ضد بيماري پودر آويشن

آويشن به دليل دارا بودن ترکيبات فعال مانند تانين‌ها، فلاونوئيدها، ترپن‌ها و فنوليک‌ها، خواص ضد بيماري متعددي دارد. به طور کلي، پودر آويشن مي‌تواند در پيشگيري و درمان بسياري از بيماري‌ها مفيد باشد، از جمله:

  • بيماري‌هاي التهابي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب‌هاي بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهاب دستگاه گوارشي، آرتريت، سندرم روده تحريک‌پذير و التهابات پوستي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي قلبي و عروقي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش فشار خون و افزايش جريان خون در بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي و عروقي، از جمله ايسکمي قلبي، سکته مغزي و بيماري عروق کرونري، مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي دستگاه تنفسي: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضدعفوني‌کننده و ضدالتهابي براي دستگاه تنفسي مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند آسم، برونشيت، سينوزيت و عفونت‌هاي تنفسي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي مربوط به مغز و عصب: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضد التهابي و آنتي‌اکسيدان براي مغز و عصب مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهابات مغزي، آلزايمر، پارکينسون و ساير بيماري هاي ذهني کاربرد دارد.

 

قيمت خريد عمده پودر آويشن

از مهم ترين ويژگي هاي اعلا بودن و مرغوبيت پودر آويشن عطر و بوي بسيار خوب و نافذ آن است که اين محصول را از محصولات بي کيفيت آن متمايز ميکند.

 قيمت روز پودر آويشن

پودر آويشن شيرازي ار مرغوب ترين و با کيفيت ترين انواع آويشن هايي است که در استان شيراز برداشت و توليد ميشود. توليد آويشن مانند ساير گياهان علفي وابسته به ميزان بارش باران است. آويشن گياهي است که عموما در مناطق کوهستاني و سردسير رشد ميکند.

کم شدن ميزان باراش سالانه در سال 1401 باعث شد که ميزان توليد و عرضه ي پودر آويشن نسبت به قبل کمتر شده و به دليل خواص درماني پودر آويشن در انواع بيماري ها مانند بيماري فراگير کرونا ميزان تقاضاي بالاي اين گياه و عرضه ي کم اين محصول باعث افزايش قيمت پودر آويشن شده است.

خريد عمده پودر آويشن

فروشگاه اينترنتي هايار طب با استفاده از جديدترين و به روز ترين ماشين آلات مدرن و تجهيزات توليدي و آزمايشگاهي و با استفاده از نيروها و متخصصين جوان در صنعت تهيه و توليد محصولات گياهي حضور فعالي دارد. اين مجموعه با در اختيار قرار دادن انواع محصولات گياهي مانند پودر آويشن و آويشن اين محصول را به صورت عمده و بدون واسطه در اختيار مصرف کننده قرار ميدهد.

متقاضيان خريد پودر آويشن به صورت عمده ميتوانند محصول مورد نظر خود را به همراه ساير محصولات در ابعاد و وزن هاي دلخواه ، از بسته بندي کوچک تا بسته بندي بزرگ و حجيم پودر آويشن را به صورت عمده خريداري کنند.براي ثبت سفارش و اطلاع از قيمت عمده پودر آويشن به فروشگاه اينترنتي هايار مراجعه کرده يا با شماره گيري شماره فلان از راهنمايي کارشناسان فروش ما استفاده کنيد.

محصولات موجود در فروشگاه هايار به صورت مختلف مانند پست باربري و با استفاده از ساير روش هاي ارتباطي قابل ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترين زمان ممکن است. براي اطلاع از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا جزيي بر وارد سايت هايار شويد .

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

 قيمت و خريد عمده آويشن

قيمت و خريد آويشن از هايار طب، آويشن از دسته ادوجات محبوبي است که در طب سنتي ايران کاربرد درماني زيادي دارد.اين ادويه ي معروف به دليل استفاده ي کاربردي در زمينه هاي دارويي و غذايي در سراسر دنيا از محبوبيت زيادي برخوردار است.بهترين نوع آويشن آويشن شيرازي است که به دليل خواص ضد باکتريال و عفوني خود در درمان و پيشگيري از سرماخوردگي مصرف ميشود.

قیمت و خرید آویشن

آويشن

همچنين نوع آويشن کوهي و شيرازي را معمولا به صورت ادويه در غذا استفاده ميکنند. استفاده از آويشن شيرازي در مقايسه با انواع ديگر آويشن استفاده ي بيشتري دارد طوري که آويشن شيرازي در بازارهاي خارجي سهم بيشتري دارد.گياه آويشن گياه گلداري است که گل هاي سفيد رنگ آن در انتهاي ساقه رشد ميکند.آويشن از دسته گياهاني است که داراي گونه هاي بسيار مختلفي نزديک به 14 گونه دارد اين گياه بيشتر در مناطق کوهستاني رشد ميکند.

اويشن گياهي علفي است که داراي شاخه هايي است که معمولا تا ارتفاع سي سانتي متر رشد ميکند.برگ هاي گياه آويشن شيرازي به رنگ خاکستري است که بوي مخصوصي دارد. اين گياه در بعضي از نقاط ايران براي استفاده در توليد بعضي داروهاي طبي گياهي توليد و کشت ميشود خريد عمده آويشن شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن در ايران شناخته مي شود.

خريد عمده ي آويشن به دليل رشد بهترين نوع آويشن که آويشن شيرازي است معمولا در شهر شيراز انجام ميشود. شيراز به عنوان بزرگترين و بهترين منبع آويشن ايران سهم زيادي در تامين اين گياه دارويي دارد.فروش آويشن به صورت عمده معمولا به دو حالت آويشن خشک و اويشن تازه است که سهم عمده ي بازار آن شهرهاي جنوب ايران ميباشد.

براي خريد عمده آويشن بهترين و کم هزينه ترين روش استفاده از سايت هاي فعال در زمينه ي کشاورزي است .مجموعه ي هايار محموعه اي فعال در زمينه ي کشاورزي است که با در اختيار قرار دادن محصولات کشاورزي بدون واسطه و دلال گري خريد انواع محصولات گياهي را به صورت عمده وتکي در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد عمده آويشن ميتوانيد از قسمت فروشگاه محصولات سايت سفارش خود را ثبت کنيد و اين گياه کاربردي را با قيمت ارزان و مناسب دريافت کنيد.

قيمت آويشن

قيمت آويشن به دليل استفاده ي زياد در زمينه هاي دارويي آشپزي زيبايي و شکل جمع آوري نسبتا سخت آن معمولا بازه ي قيمتي متفاوتي دارد.موارد مختلفي در تعيين قيمت آويشن موثر است که در ادامه به آن ميپردازيم. آويشني که در يک سال جمع آوري و عرضه ميشود به دليل تازگي آن و مرغوبيت بالاي آن قيمت بالاتري دارد.

همچنين نوع فروش آويشن بسته به نحوه ي تحويل آن به شکل پودر يا گل از مواردي است که در تعيين قيمت آويشن موثر است.با مراجعه به بخش فروشگاهي سايت هايار و با استعلام قيمت آويشن ميتوانيد از قيمت عمده آويشن و قيمت خريد آويشن باخبر شويد

خريد آويشن

گياه آويشن از دسته گياهان غني است که داراي ويتامين A B C  است.گياه آويشن به دليل دارا بودن خواص ضد التهابي خود در درمان و کاهش دردها از جمله رماتيسم کاهش ميگرن تب بهبود صرع کاهش دوره عادت ماهانه موثر است. گياه آويشن به دليل برخورداري از خواص ضد عفوني در درمان و دفع انگل نيز کاربرد دارد.

آويشن به دليل داشتن محرک ها قوي در درمان کاهش ناتواني جنسي و افزايش ميل جنسي نيز موثر است .دمنوش آويشن و استفاده از آويشن به شکل دمنوش به دليل داشتن مقدار زيادي از آنتي بيوتيک هاي طبيعي در جهت کاهش و درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان آکنه هضم نشدن غذا سياه سرفه درد دندان کاهش وزن سو هاضمه ذکام آرتروز برفک دندان مسمويت اختلالات کليوي و مغزي ورم کليه ناتواني جنسي سنگ کليه سياتيک موثر است.

خريد و قيمت عمده آويشن

براي درمان مشکلات ريوي مانند برونشيت ميتوان با ريختن چند قطره بر روي قند و مصرف آن به همراه چاي کمک موثري به درمان اين بيماري کرد.از جمله خواص مهم گياه آويشن کمک موثر به هضم غذاست.براي استفاده از اين خاصيت مهم آويشن و کمک به بهبود روند هضم غذا بايد اين گياه را در سه نوبت به اندازه ي يک قاشق غذا خوري استفاده کرد. آويشن با خواص بي نظير خود در درمان سرفه رفع بوي بد دهان درمان آکنه و کاهش اختلالات تشنجي نيز کاربرد دارد.

خواص آويشن

آويشن در تقويت و بهبود رشد و کاهش ريز مو نيز موثر است .براي تقويت ريشه ي مو اين گياه را به شکل رقيق جوشانده و به همراه عسل در وعده ي صبحانه استفاده ميکنند. از مصرف هاي پرکابرد آويشن استفاده از آن در توليد خمير دندان است. به دليل برخوردار بودن اين گياه از خواص ضد باکتري آن اين گياه را در توليد خمير دندان و مواد شوينده ي دندان به کار ميبرند. افزايش قيمت ارز از ديگر مواردي است که در تعيين قيمت آويشن بسيار موثر است.

خريد آويشن

خريد عمده آويشن و قيمت آن بر اساس ميزان خلوص قيمت آويشن به موارد مختلفي مانند مرغوبيت آويشن سال کيفيت نداشتن درصد خلوص و نداشتن ضايعات و موارد ديگر بستگي دارد.بالا رفتن قيمت ارز و نرخ تورم از عوامل موثري است که باعث افزايش هزينه ي توليد نيروي انساني هزينه هاي بسته بندي ميشود. اين عوامل از عواملي است که هر ساله سبب افزايش قيمت آويشن ميشود.

آويشن از دسته محصولاتي است که سهم زياد و قابل توجهي در ميزان صادرات محصولات به بازار هاي خارجي دارد.قيمت آويشن به دليل تعيين قيمت آن به صورت روزانه مطابق با قيمت ارز وابسته به افزايش قيمت دلار ميشود. افزايش قيمت ارز باعث افزايش قيمت آويشن صادراتي ميشود.

قيمت آويشن کيلويي

از مهم ترين عوامل تاثير گذار بر قيمت آويشن کيلويي نحوه ي خشک کردن آويشن است. آويشن از دسته گياهاني است که به صورت سنتي و صنعتي خشک ميشود. استفاده از دستگاه خشک کن براي خشک کردن آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي در مقايسه با انواع ديگر آن است.ميزان عرضه و تقاضا از ساير عوامل موثري است که بر قيمت آويشن کيلويي موثر است .

در صورت افزايش تقاضاي آويشن و کاهش عرضه آن قيمت آن به صورت لحظه اي متغير خواهد بود.هم ترازي ميزان عرضه و تقاضاي آويشن باعث افزايش قيمت آويشن کيلويي است.براي اطلاع از قيمت آويشن کيلويي ميتوان با استعلام قيمت در فروشگاه هايار از قيمت آويشن کيلويي مطلع شويد.

ويتامين هاي موجود در آويشن

آويشن به عنوان يک گياه عطري، حاوي مقادير قابل توجهي از مواد مغذي مي‌باشد. اين گياه داراي مقادير بالايي از فيبر، کلسيم، آهن، منگنز و ويتامين‌هاي A، B6 و C است. همچنين، آويشن حاوي فنول‌هايي مانند تيمول، يوجنول و کارواکرول است که داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري و آنتي‌اکسيداني هستند.

  • آويشن يک گياه دارويي است که حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي ويتامين C است که يک آنتي اکسيدان قوي است و براي حفظ سلامت پوست، افزايش سيستم ايمني بدن و جلوگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي مفيد است.
  • ويتامين A: آويشن حاوي ويتامين A است که براي حفظ سلامت چشم، پوست و سيستم ايمني بدن مفيد است.
  • ويتامين B6: آويشن حاوي ويتامين B6 است که در توليد هورمون‌هاي بدن، حفظ سلامت مغز و سيستم عصبي بدن، و کاهش علائم سندرم پيش از قاعدگي مفيد است.
  • ويتامين K: آويشن حاوي ويتامين K است که براي حفظ سلامت استخوان‌ها، کاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي و کمک به جذب کلسيم مفيد است.
  • آنتي اکسيدان موجود در آويشن

 

  • آويشن يک گياه طبي است که سرشاز از مواد معدني بسيار زياد است. آنتي اکسيدان هاي موجود در آويشن اين گياه طبي را تبديل به يک گياه سرشار از مواد معدني تبديل کرده است .. برخي از مواد موجود در آويشن عبارتند از :
  • فيبر: آويشن حاوي مقدار زيادي از فيبر محلول و غيرمحلول است که به رشد باکتري‌هاي مفيد در روده کمک مي‌کند و همچنين به کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با روده مانند يبوست، ديابت و بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک مي‌کند.
  • کلسيم: آويشن حاوي مقدار زيادي از کلسيم است که باعث بهبود سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها ميشود.
  • آهن: آويشن حاوي مقدار زيادي از آهن است که به تأمين نياز روزانه بدن به اين ماده معدني و کمک به جذب بهتر آهن از غذا کمک مي‌کند.
  • منگنز: آويشن حاوي مقدار زيادي از منگنز است که به فعاليت سيستم ايمني و آنزيم‌هاي بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين A: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين A است که در حفظ سلامت چشم و پوست موثر است
  • ويتامين B6: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين B6 است که در توليد سلول‌هاي قرمز خون و فعاليت سيستم اعصاب موثر است.
  • ويتامين C: آويشن حاوي مقدار زيادي از ويتامين C است که به سلامت پوست،حفظ طراوت و نشاط پوست کمک ميکند

خريد عمده آويشن

متقاضيان خريد آويشن کيلويي ميتوانند با استفاده از خدمات فروشگاه کشاورزي هايار به صورت مستقيم و بي واسطه با توليد کننده در ارتباط باشيد و از قيمت کيلويي آويشن در فروشگاه سايت هايار مطلع شويد. با استفاه از فروشگاه هايار ميتوانيد به صدها محصول و گياه دارويي دسترسي مستقيم داشته باشيد.

قيمت عمده ي آويشن براي هر کيلوگرم به صورت کلي 9 تا 14 دلار بسته به کيفيت و نوع آويشن است که شکل و نوع بسته بندي و تحويل آن باعث متغير بودن قيمت آن است. متقاضيان خريد آويشن کيلويي براي ثبت سفارش و دريافت اين محصول به صورت عمده ميتوانند با ثبت سفارش خود در فروشگاه سايت هايار سفارش خود را ثبت و دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

چگونه از قيمت آويشن مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد آويشن با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده آويشن دنايي را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده آويشن دنايي اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص آويشن چيست؟

آويشن با دارا بودن ويتامين هايي مانند A B C در درمان بيماري ها و اختلالات معده، کليه ،سرطان، التهابات معده و دستگاه گوارش ، بيماري پوست ، طاسي و ريزش مو کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد عمده نعنا

قيمت و خريد نعنا از سايت هايار طب به عنوان مجموعه ي توليد کننده انواع محصولات گياهي دارويي به همراه بسته بندي و ارسال به سراسر کشور

نعنا از دسته سبزي هايي است که به صورت خوراکي مصرف شده ودر سراسر جهان انواع مختلفي مانند نعنا مصري نعنا مراکشي نعنا آناناسي دارد. خواص دارويي نعنا و طعم بي نظير آن باعث شده است که اين سبزي خوراکي به صورت خشک شده و تازه در انواع غذاها و نوشيدني ها به کار برود نعنا معمولا در بازار به صورت عمده و بسته بندي شده در بازار خشکبار و عطاري ها عرضه شده که هر يک از انواع متنوع نعنا داراي قيمت و بازار متفاوت از هم هستند.

براي اطلاع از قيمت و خريد نعنا وارد فروشگاه هايار شده و با ثبت سفارش خود از طريق شماره پشتيباني،  نعنا را با قيمت ارزان و کيفيت مرغوبي به شکل عمده يا جزيي تهيه کنيد هم چنين ميتوانيد با کارشناسان سايت هايار تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما در زمينه ي خريد نعنا عمده و تکي مطلع شويد.

خرید و قیمت نعنا

 نعنا

نعنا از جمله گياهان محبوبي است که هم به صورت خشک شده و هم از برگ هاي تازه آن استفاده ميشود.نعنا با طبع گرم و خواص بي نظير خود کاربردهاي زيادي در زمينه ي تهيه غذا ها عرقيجات و گياهان دارويي دارد . در کنار موارد ذکر شده نعنا براي تهيه ي اسانس انواع کرم ها خوشبو کننده خمير دندان ادامس آبنبات شيريني نيز به کار ميرود. از نعنا در توليد و تهيهي محصولات آرايشي بهداشتي و شيميايي نيز استفاده ميشود.کاربردهاي فراوان نعنا در زمينه ي هاي مختلف باعث شده است که اين گياه دارويي از محبوبيت بالايي در سراسر دنيا برخوردار باشد.

خريد عمده نعنا

خريد نعنا  از فروشنده ي واقعي و توليد کننده به شکل مستقيم باعث ميشود که در صرف هزينه ها صرفه جويي کنيد.با خريد نعنا از توليد کننده و با حذف دلال و واسطه و ساير هزينه هاي جانبي آن ميتوان نعنا را با قيمت مناسب و ارزان تهيه کرد. براي خريد نعنا عمده يا تکي ميتوانيد با ثبت سفارش خود در سايت هايار اين محصول پرطرفدار را مستقيما از فروشنده بدون دخالت واسطه و دلال دريافت کنيد.

روش برداشت نعنا

نعنا از محصولات پر طرفدار گياهي است که در داخل کشور تهيه و توليد شده و بازار آن توسط توليد کنندگان داخلي تامين ميشود. براي خريد نعنا ميتوان اين محصل را به صورت خشک شده و يا با استفاده از ابزارها و ماشين هاي صنعتي توليد کرد. شکل تهيه ي نعنا از عواملي است که در قيمت گذاري آن نقش مستقيم دارد. براي خشک کردن نعنا اين محصول را در سايه قرار داده و اين کار باعث افزايش کيفيت و بهبود طعم آن در هنگام برداشت است.

در روش خشک کردن نعنا اندازه ي برگ هاي نعنا را به اندازه ي کوچکي تبديل کرده و اين امر باعث ميشود که درصدي ناخالصي در نعنا وجود داشته باشد. در روش خشک کردن نعنا به شکل سنتي باعث ميشود که محصول شسته شده نبوده و به تبع آن کيفيت و خواص موجود در اين گياه دارويي حفظ شود.

خريد انواع نعنا خشک

قيمت عمده ي نعنا خشک سنتي نسبت به نعنا خشک کارخانه بسيار مناسب تر است. اما نعناي خشک کارخانه اي نيز مزايا و ويژگي هايي دارد که باعث ميشود عده اي از خريداران را براي خريد محصول کارخانه اي ترغيب کند.در روش توليد نعناي خشک کارخانه اي نعناهايي که بايد خشک شوند به شکل دست چين شده چيده ميشود به طوري که فقط برگ آن جدا شود. سپس برگ نعنا را توسط دستگاه خشک کن مخصوصي خشک کرده و اين روش توليد نعنا را نسبت به روش سنتي به ميزان قابل توجهي کاهش ميدهد.

از ديگر مزيت هاي اين روش ميتوان به نبود ناخالصي و چوب آن اشاره کرد.در روش تهيه ي نعنا خشک کارخانه اي محصول نهايي خالص بوده و نعناها در اين فرايند شسته و تميز ميشوند. شسته شدن نعناها باعث ميشود که عطر و بوي کمتري نسبت به روش سنتي داشته باشد همچنين محصول نهايي بسيار گران تر از نعناهاي بدست آمده از روش سنتي است.

قيمت و خريد عمده نعنا

نعنا به دليل داشتن مقدار زياد آنتي اکسيدان خود در مقايسه با ساير گياهان در تهيه ي انواع روغن نعنا که حاوي اسيدهاي فيتوسترون فنوليک ساپونينها فلانوئيدها آنتوسيانتين ها کاروتنوئيدها و … است کاربرد زيادي دارد. در تهيه ي انواع داروها از روغن نعنا استفاده ميشود. نکته ي مهم اين است که روغن نعنا جداي خواص فراوان خود قابل خوردن نيست در ادامه از فوايد و خواص نعنا ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     جلوگيري از بروز آلرژي
  •     کمک به کاهش وزن
  •     مفيد براي هضم غذا
  •     درمان اختلالات تنفسي
  •     کمک به درمان آسم
  •     مفيد براي تقويت کبد
  •     افزايش توان ذهني و حافظه
  •     کمک کننده به جلوگيري از سرطان
  •     مفيد براي درمان سرماخوردگي
  •     مناسب بهداشت دهان
  •     کمک کننده به پيشگيري از افسردگي

قيمت نعنا

قيمت نعنا به عوامل متعددي مانند مرغوبيت و کيفيت ، حجم خريد بازه منطقه ي توليدي نرخ ارز بازه خريد نوع محصول تازه بودن محصول و رنگ آن بستگي دارد افزايش نرخ تورم و ارز از مهم ترين عوامل موثر بر قيمت نعنا در بازار است .

قيمت نعنا معمولا در فصل برداشت تعيين شده به طوري که در طول سال معمولا 2 تا 3 بار امکان برداشت اين محصول وجود داشته که بسته به نوع نعنا اين عدد ممکن است که تغيير کند.نرخ ارز نيز همانطور که پيشتر ذکر شد از جمله عوامل موثري است که با بالا رفتن قيمت ارز قيمت نعنا نيز در بازار با افزايش رو به روست. از ساير عوامل تاثير گذار بر قيمت نعنا ميزان همخواني عرضه و تقاضاي اين محصول است که افزايش تقاضا و عرضه ي کم اين محصول باعث ميشود که قيمت نعنا به شکل مقطعي تغيير کند.

قيمت و خريد عمده نعنا

افزايش نرخ ارز و تورم ، هزينه ي هاي توليد و عرضه ي نعنا را از مرحله ي برداشت تا بسته بندي و نگهداري از محصول را افزايش ميدهد.در کنار عوامل ذکر شده ميزان دستمزد عوامل انساني موثر در تهيه و عرضه ي نعنا از متغيرهايي است که نقش موثري در تعيين قيمت نعنا دارد.مجموعه ي کشاورزي هايا به عنوان مجموعه ي فعال در زمينه ي کشاورزي محصولات گياهي توليد شده از جمله نعنا را با مناسب ترين قيمت و با کيفيت بالا در اختيار مصرف کننده قرار ميدهد. متقاضيان خريد عمده نعنا ميتوانند با ثبت سفارش خود از طريق شماره پشتيباني، اين محصول را به صورت عمده يا تکي دريافت کنند.

خريد عمده نعنا

براي اطلاع از خريد عمده نعنا به صورت گرمي يا کيلويي پيشنهاد ميشود وارد قسمت فروشگاه هايار طب شده و اين ادويه پرکاربرد را از بهترين و معتبرترين مرکز فعال کشاورزي هايار طب تهيه کنيد.براي سفارش خريد عمده نعنا و اطلاع از قيمت روز آن ، با شماره پشتيباني تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در بخش پشتيباني استفاده کنيد.

سايت هايار طب در زمينه ي خريد نعنا به صورت عمده يا کيسه اي انواع سياه دانه ايراني و خارجي را در با کيفيت مرغوب در بسته بندي با کيفيت يا مناسب ترين قيمت به سراسر ايران صادر ميکند. متقاضيان خريد عمده نعنا ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب و تماس با شماره پشتيباني اين محصول گياهي را از سراسر ايران دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد غنچه گل محمدي

خريد و قيمت غنچه گل محمدي -قيمت غنچه گل محمدي عمده و کيسه اي-قيمت عمده گل محمدي-خريد بسته هاي گل محمدي 200گرمي 500 گرمي يک کيلويي-خريد گل محمدي ارگانيک-بهترين غنچه گل محمدي-خريد گل محمدي از سايت هايار طب با ارسال به سراسر کشور

قیمت و خرید غنچه گل محمدی

خواص غنچه گل محمدي

گل محمدي (نام علمي: Rosa damascena)، غنچه ي گل محمدي از دسته گياهان مشهور و پرکاربردي است که کاربردهاي مختلف ان مانند خواص دارويي ادويه طعم دهنده و … باعث محبوب شدن ان و يکي از بهترين انواع گل ها از ديرباز تا اکنون بوده است عطر و بوي خوش غنچه ي گل محمدي علاوه بر استفاده ي ان در تهيه انواع نوشيدني ها مانند دوغ و شير و … در زمينه ي تهيه انواع عطرها و عرقيجات نيز کاربرد دارد. استشمام عطر و بوي غنچه ي گل محمدي براي سلامت جسمي و روحي نيز کاربرد دارد.

گل محمدي به عنوان يک طعم دهنده و ادويه در آشپزي شناخته ميشود.در خاورميانه هندي و ايراني از گل رز به عنوان يک طعم دهنده و ادويه محبوب استفاده ميشود.به دليل رويش غنچه گل محمدي در مناطق سرد و خشک تهيه ي ان بدون استفاده از آفت کش و سموم بوده و ازين جهت باعث بالا بودن کيفيت غنچه گل محمدي است.

 

گل محمدي همچنين با نام هاي ديگري مانند رز فرنگي، گل زنبقي، گل بنفشه اي و گل رستا نيز شناخته مي شود. اين گل در بسياري از مناطق جهان کشت مي شود و در طب سنتي نيز استفاده هاي مختلفي دارد. گل محمدي معمولا در باغ ها، پارک ها، فضاي باز و حتي در برخي مراسم هاي رسمي به عنوان گل زينتي استفاده مي شود.

گل محمدي از گونه‌هاي گل رز است که به دليل خواص آن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به علت شکل و رنگ زيباي آن، از اين گل در تزيينات، بوي تلخ و شيرين آن در صنعت عطرسازي و همچنين استفاده از اسانس آن در صنايع غذايي و داروسازي استفاده مي‌شود. غنچه گل محمدي در شهرهايي مانند کاشان قمصر شيراز کرمان اذربايجان و کرمانشاه توليد و برداشت ميشود. غنچه ي گل محمدي پس از برداشت بايد بلافاصله خشک شده و بايد دور از دسترس افتاب نگهداري شود.

نحوه برداشت غنچه گل محمدي

باز شدن گياه گل محمدي از اوايل ارديبهشت تا اوايل تير ادامه دارد و روند باز شدن آن در بازه ي 20 تا 30 روزه تکميل ميشود. برداشت گياه گل محمدي ميبايست به موقع انجام شده و با توجه به دوام يک روزه ي آن روند برداشت بايد به سرعت و با دقت انجام شود. روند برداشت گل محمدي ميبايست پيش از طلوع افتاب انجام شده و درصورتي که در فرايند برداشت وقفه اي بيفتد باعث سفيد شدن رنگ غنچه و از بين رفتن ان ميشود.

با توجه به اينکه گل محمدي نهايتاً تا يک روز دوام دارد، عمل برداشت بايد به سرعت و با دقت انجام شود تا گل پس از برداشت حداکثر تا يک روز زمان داشته باشد تا استفاده شود. براي جلوگيري از سفيد شدن رنگ گل و ريختن آن، بايد برداشت گل محمدي در زمان مناسبي صورت گيرد، يعني قبل از طلوع آفتاب و در حالي که هوا خنک است. همچنين، پس از برداشت گل، بايد آن‌ها را در ظرفي با آب قرار داده و به سرعت به محل خشک کردن منتقل کرد تا از رطوبت و گرما جلوگيري شود.

قيمت غنچه گل محمدي

غنچه ي گل محمدي به عنوان يک خوشبو کننده ي هوا در قسمت هاي مختلف خانه مانند پذيرايي و اشپزخانه به کار ميرود. استفاده از غنچه ي گل محمدي به دليل خواص زياد دارويي و درماني ان براي استفاده در دمنوش که به دمنوش هاي گل سرخ يا گل رز نيز بسيار پر کاربرد است .

غنچه گل محمدي به دليل طبع گرم آن در تهيه ماست ها و اضافه کردن چاشني به ان تهيه و پخت حلواها کيک ها نوشيدني ها شربت ها و نيز به کار ميرود. توليد غنچه گياه گل محمدي به صورت خشک و تازه ي آن باعث کيفيت بالاي آن است.اين گياه پرکاربرد علاوه بر استفاده ي بسيار زياد ان در بازار داخلي سهم بالايي در بازارهاي خارجي مانند کشورهاي فرانسه ترکيه و هند دارد .غنچه گل محمدي در ساير کشور ها مانند تونس بلغارستان نيز توليد ميشود

خريد غنچه گل محمدي

خريد غنچه گل محمدي به دليل خواص بسيار زياد ان در زمينه ي هاي طبي مانند بهبود به عفونت هاي پوستي بهبود مشکلات قلبي عروقي تقويت قواي جنسي بهبود علايم تشنجي و خواص ارامبخش خوود از بهترين و محبوب ترين گياهان دارويي به شمار ميرود.

استفاده از غنچه گل محمدي به دليل خواص منحصر به فرد خود در مواردي مانند کمک به کاهش وزن و افزايش چربي سوزي بدن و سوخت ساز از دسته گياهاني است که نوشيدن و مصرف ان براي افرادي که قصد کاهش وزن دارد بسيار موثر است. استفاده از غنچه گل محمدي در بسياري از محيط ها مانند منزل کافه ادارات و شرکت ها در سراسر دنيا رايج است.خواص دارويي بي شمار اين محصول باعث ميزان بالاي محبوبيت ان و استفاده از ان در تهيه ي انواع شيريني ها دمنوش ها مرباها و محصولات غذايي است.

خريد غنچه گل محمدي به دليل خواص دارويي ان

استفاده از غنچه ي گل محمدي به دليل خواص زير در درمان انواع اختلالات و بيماري ها مفيد است .در ادامه قصد دار داريم که به کاربردهاي درماني غنچه گل محمدي بپردازيم .

  •     کمک به بهبود علايم و دردهاي روده و معده
  •     تقويت کننده سيستم ايمني بدن
  •     از بين برنده ي چروک صورت و جوانسازي
  •     بهبود اکنه و جوش هاي صورت
  •     حاوي ويتامين هاي c،b
  •     رفع يبوست و روان کننده ي روده
  •     درمان سرماخوردگي
  •     خواص ضد سرطاني
  •     درمان استرس و فشار هاي رواني و عصبي
  •     بهبود علايم بد خوابي و نشاط اور
  •     بهبود درد دندان

روش هاي مصرف غنچه گل محمدي

غنچه گل محمدي را ميتوان هم به صورت جوشانده و هم به همراه چاي مصرف کرد.براي استفاده از دمنوش غنچه گل محمدي ابتدا بايد چند عدد غنچه ي گل محمدي را در اب جوش ريخته و پس از دم کشيدن ان دمنوش گل محمدي را با عسل مصرف کنيد.استفاده از عنچه ي گل محمدي در چاي به همراه دارچين زنجبيل زعفران گل گاوزبان و رزماري باعث بهبود طعم و افزايش خواص ان ميشود. استفاده ي زياد و بي رويه از غنچه گل محمدي ممکن است که باعث تشديد علايم خواب الودگي و گوارشي شود.

ويتامين هاي غنچه گل محمدي

  • غنچه گل محمدي به عنوان يک گياه طبي ، يک منبع غني از ويتامين هاي ضروري محسوب ميشود. غنچه گل محمدي داراي ويتامين‌هاي مختلفي است که عبارتند از:
  • ويتامين C: گل محمدي حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که براي سلامتي پوست و سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است.
  • ويتامين A: اين ويتامين حاوي خواص ضداکسيداني قوي است و به عنوان يک آنتي‌اکسيدان طبيعي عمل مي‌کند. همچنين براي بهبود سلامتي چشم‌ها و پوست نيز مفيد است.
  • ويتامين B1 (تيامين): ويتامين ب1 در افزايش سطح انرژي بدن و حفظ سلامتي سيستم عصبي بسيار مؤثر است.
  • ويتامين B2 (ريبوفلاوين): ويتامين ب2 در سلامتي پوست و چشم‌ها و بهبود عملکرد مغز و عصب‌ها بسيار مفيد است.
  • ويتامين B3 (نياسين): اين ويتامين به عنوان يک آنتي‌اکسيدان طبيعي عمل مي‌کند و در کاهش خطر بروز بيماري‌هاي قلبي، درمان اختلالات پوستي و بهبود عملکرد مغز و عصب‌ها مؤثر است.
  • ويتامين B6: ويتامين ب6 به عنوان يک ماده مؤثر در افزايش سطح انرژي بدن و بهبود عملکرد سيستم ايمني و سلامتي پوست و موها شناخته شده است.
  • ويتامين E: اين ويتامين به عنوان يک آنتي‌اکسيدان طبيعي عمل مي‌کند و براي بهبود سلامتي پوست و پيشگيري از آسيب‌هاي ناشي از عوامل محيطي مانند آفت‌کش‌ها و اشعه مضر خورشيد بسيار مؤثر است.

ترکيبات غنچه گل محمدي

غنچه گل محمدي حاوي ويتامين‌هاي A، C و B مي‌باشد. ويتامين A يک آنتي‌اکسيدان قوي است که براي حفظ سلامت پوست، بينايي، سيستم ايمني و رشد سلولي ضروري است. ويتامين C يک آنتي‌اکسيدان ديگر است که براي حفظ سلامت سلول‌ها، سيستم ايمني، جذب آهن و توليد کلاژن ضروري است. همچنين، ويتامين B مي‌تواند در تنظيم متابوليسم و افزايش سطح انرژي کمک کند.

غنچه گل محمدي حاوي مقادير زيادي از مواد معدني مختلف است که شامل کلسيم، منيزيم، پتاسيم، سديم، فسفر، آهن، روي، مس و منگنز است. اين مواد معدني براي حفظ سلامت استخوان‌ها، افزايش قدرت عضلات و عملکرد قلبي، بهبود فعاليت عصبي و همچنين تنظيم فعاليت سلول‌هاي بدن بسيار مفيد هستند.

خريد عمده غنچه گل محمدي

خريد عمده ي غنچه ي گل محمدي به دليل افزايش تقاضا براي تهيه ان معمولا به صورت کيلويي و در بسته بندي هاي مختلف عرضه ميشود. کيفيت در نوع بسته بندي از جمله مواردي است که باعث تفاوت قيمت خريد غنچه گل محمدي به صورت عمده ميشود.غنچه گل محمدي به دليل شکل برداشت ان در مناطقي که داراي خاک حاصل خيز است به عمل مي ايد.مشتريان بعد از خريد عمده غنچه گل محمدي ميتوانند اين گياه را پس از دريافت در منزل خشک کرده و استفاده کنند.

شرايط نگهداري اين گياه و دماي محيط نگهداري ان از جمله عواملي است که باعث حفظ کيفيت غنچه ي گل محمدي ميشود .دماي محيط نگهداري غنچه گل محمدي بايد در محدوده ي 15 تا 20 درجه سانتي گراد باشد افزايش دماي و کاهش زياد دماي محيط نگهداري ان ميتواند باعث کاهش کيفيت عطر و طعم غنچه ي گل محمدي شود.نگهداري اين محصول در سايه و قرار نگرفتن ان در معرض مستقيم نور خورشيد از عواملي مهمي است که در حفظ کيفيت ان نقش دارد.

تفاوت قيمت خريد غنچه ي گل محمدي بسته به موقعيت جغرافياي عرضه ي ان از جمله مواردي است که در تعيين قيمت اين محصول نقش دارد .غنچه گل محمدي در شهر کرمان به دليل بالا بودن کيفيت اين محصول نسبت به انواع ديگران قيمت بالاتري دارد.براي خريد عمده غنچه ي گل محمدي و اطلاع از قيمت خريد آن ميتوانيد با مراجعه به سايت هايار اين محصول را با کيفيت اعلا و بسته بندي مناسب در کمترين زمان دريافت کنيد.

قيمت غنچه گل محمدي

قيمت غنچه گل محمدي بر اساس مواردي مانند کيفيت شکل ظاهري عطر و بو و رنگ آن بستگي دارد.غنچه ي گل محمدي در صورتي که اندازه ي ان درشت تر بوده و رنگ قرمز آن پر رنگ تر باشد با کيفيت تر از انواع ديگر است.

غنچه گل سرخ معمولا به شکل عمده به فروش مي‌رسد؛

اين محصول معمولا در بسته‌بندي‌هاي 8 يا 10 کيلويي به دست مصرف‌کنندگان مي‌رسند، قيمت اين بسته‌بندي‌ها به نسبت کيفيت محصول متفاوت است. تفاوت قيمت متناسب با موقعيت جغرافيايي محصول نيز تغيير مي‌کند به عنوان مثال غنچه گل محمدي لاله‌زار کرمان به دليل کيفيت بالا از قيمت بيشتري برخوردار است.

غنچه گل محمدي در صورتي که رنگ آن نزديک به رنگ زرد باشد نشان دهنده کيفيت پايين و کهنه بودن است.فروش غنچه گل محمدي به صورت گلاب اب در کنار شکل خشک شده ي گل هاي اين محصول از محصولات بسيار پر مصرفي است که در سراسر ايران متقاضيان زيادي دارد.

مجموعه هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال در زمينه ي کشاورزي انواع غنچه گل محمدي و گلاب ان را با بهترين کيفيت و قيمت مناسب در بسته بندي هاي با کيفيت عرضه ميکند.

براي اطلاع از قيمت خريد غنچه گل محمدي و خريد ان به صورت عمده وارد فروشگاه هايار شده و با ثبت سفارش خود اين محصول محبوب را در بسته بندي هاي با کيفيت و اندازه هاي مختلف دريافت کنيد. همچنين ميتوانيد براي خريد عمده غنچه گل محمدي با پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()