خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه با قيمت مناسب و به همراه گارانتي محصول از سايت آراز صنعت به همراه ارسال به سراسر کشور 

عبور آب از فيلتر تصفيه استخر و جکوزي اولين مرحله در بهبود و اصلاح کيفيت آب مورد استفاده در استخر و جکوزي است و فيلتر شني رايج ترين نوع فيلتر هاي تصفيه آب استخر و جکوزي مي باشد. فيلتر شني گالوانيزه با نحوه عملکرد آن بر اساس فشار و سنگيني جريان عبوري آب باعث فيلترسازي ذرات اضافي موجود در آب مانند گل ماسه مواد آلي باکتري و ساير مواد محلول دراب ميشود.

خرید و قیممت فیلتر شنی گالوانیزه

ذرات اضافي موجود در آب بر اثر فشار موجود در دستگاه هاي فيلتر شني گالوانيزه که به صورت استوانه طراحي شده از آب جدا ميشود.ستون فيلتر شني گالوانيزه با استفاده از موادي مانند سيليس يا آنتراسيت ساخته ميشود.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني به طور کلي داراي دو نوع مدل فيلتر شني گالوانيزه و فيلتر شني اپوکسي است .ورق به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه از نوع آلياژ خاصي است که با قرار گرفتن در قسمت آمپر با فلز مخصوصي پوشانده ميشود.براي خريد و اجراي تصفيه خانه استخر و جکوزي ميتوانيد با کارشناسان مجموعه ي آراد صنعت تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استفاده کنيد.

 فيلتر شني گالوانيزه استخر

فيلتر شني گالوانيزه استخر يکي از مهم ترين تجهيزات و ابزار تصفيه استخر به کار رفته در استخر محسوب ميشود.اين دستگاه کاربردي براي جدا سازي هاي ناخالصي و مواد اضافي در آب در ساخت استخر و جکوزي استفاده ميشود.فيلتر شني گالوانيزه با عمل جداسازي مواد اضافي موجود در آب ذرات جامد و محلول در آب مانند ماسه شن باکتري و ساير مواد زايد آب را تصفيه ميکند.يکي از رايج ترين و پرکاربردترين دستگاه ها براي تصفيه آب، فيلتر شني است. تصفيه آب در استخرها داراي اهميت زيادي است.

شرط لازم براي استفاده از استخر مساله ي بهداشت و کيفيت آب استخر است که اين کار به وسيله روش هاي مختلفي مانند فيلتر شني استخري انجام مي شود.دستگاه فيلتر شني استخر از طريق فرايند فيلتراسيون ذرات کوچکي مانند شن و ماسه، رسوبات، هيدروکربن ها، فلزات و موارد مضر را از آب را جدا کرده و موجب تصفيه آب مي شود. در نهايت، آب تصفيه شده وارد مخزن فيلتر شني مي شود. بسترهاي فيلتراسيون به صورت لايه بندي از جنس سيليس همدان دانه بندي شده با درجه خلوص 98 درصد است.

فيلتر شني استخر يکي از اجزاي اساسي سيستم تصفيه آب استخر است. اين دستگاه از يک مخزن شني تشکيل شده است که در داخل آن لايه بندي شده‌اي از شن‌هاي سيليسيوم دانه‌بندي شده وجود دارد. آب استخر از طريق اين لايه بندي شده از شن‌ها عبور مي کند و ذرات جامد موجود در آن را در خود نگه مي دارد.

فيلتر شني گالوانيزه چيست؟

فيلتر شني گالوانيزه با نحوه عملکرد آن بر اساس فشار و سنگيني جريان عبوري آب باعث فيلترسازي ذرات اضافي موجود در آب مانند گل ماسه مواد آلي باکتري و ساير مواد محلول دراب ميشود.ذرات اضافي موجود در آب بر اثر فشار موجود در دستگاه هاي فيلتر شني گالوانيزه که به صورت استوانه طراحي شده از آب جدا ميشود.ستون فيلتر شني گالوانيزه با استفاده از موادي مانند سيليس يا آنتراسيت ساخته ميشود.

خريد فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني گالوانيزه آراز صنعت به دليل مواقت بالا در برابر شکستگي زنگ زدگي مقاومت بالايي دارد.فيلترهاي شني گالوانيزه ي ساخته شده در آراز صنعت به دليل مقاومت و تحمل زياد در برابر هر ميزان درجه حرارت آب در استفاده براي ساخت انواع استخرها و جکوزي ها کاربرد زيادي دارد.شرکت آراز صنعت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و تجهيزات موتورخانه فعاليت مي‌کند و با توجه به رضايت مشتريان و سابقه درخشاني که دارد، جزء بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتورخانه، استخر و جکوزي در ايران است.

شرکت صنعتي آراز صنعت با فعاليت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و ساخت و توليد انواع تجهيزات موتورخانه از بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتور است که هدف خود را مبتني بر رضايت مشتريان قرار داده است

فيلتر شني گالوانيزه استخر يکي از مهم ترين تجهيزات به کار رفته در استخر محسوب ميشود.اين دستگاه کاربردي براي جدا سازي هاي ناخالصي و مواد اضافي در آب در ساخت استخر و جکوزي استفاده ميشود.فيلتر شني گالوانيزه با عمل جداسازي مواد اضافي موجود در آب ذرات جامد و محلول در آب مانند ماسه شن باکتري و ساير مواد زايد آب را تصفيه ميکند.ورق به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه از نوع آلياژ خاصي است که با قرار گرفتن در قسمت آمپر با فلز مخصوصي پوشانده ميشود

.براي خريد و اجراي تصفيه خانه استخر و جکوزي ميتوانيد با کارشناسان مجموعه ي آراد صنعت تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استفاده کنيد.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلترهاي شني گالوانيزه آراز صنعت به دليل مواقت بالا در برابر شکستگي زنگ زدگي مقاومت بالايي دارد.فيلترهاي شني گالوانيزه ي ساخته شده در آراز صنعت به دليل مقاومت و تحمل زياد در برابر هر ميزان درجه حرارت آب در استفاده براي ساخت انواع استخرها و جکوزي ها کاربرد زيادي دارد.مجموعه آراز صنعت در زمينه طراحي و توليد تجهيزات استخر و جکوزي و تجهيزات موتورخانه فعاليت مي‌کند و با توجه به رضايت مشتريان و سابقه درخشاني که دارد، جزء بهترين مجموعه هاي توليد کننده تجهيزات موتورخانه، استخر و جکوزي در ايران است.

ويژگي‌هاي فيلتر شني گالوانيزه استخر

  •     هزينه نگهداري و تعمير پايين آن
  •     تعميرات آسان
  •     امکان طراحي انحصاري سايز ورودي و خروجي براي مشتريان
  •     مقاومت بالا در برابر شکستگي ترک خوردگي زنگ زدگي
  •     ضخامت مناسب و با کيفيت ورقه هاي مصرفي
  •     مقاومت بالا در برابر هر ميزان دماي آب

فيلتر هاي شني استخر گالوانيزه آراز صنعت در برابر زنگ زدگي، شکستگي و … مقاوم است و همچنين مقاومت بسيار بالايي در برابر تحمل هر ميزان دما براي آب استخر و جکوزي را نيز دارند.با خريد فيلتر شني تصفيه آب استخر گالوانيزه آراز صنعت داراي گارانتي 2 ساله بوده و با خريد از 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شويد.

مجموعه ي آراز صنعت با ارائه ي بهترين محصولات و تجهيزات موتور خانه با قيمت مناسب امکان خريد فيلتر شني گالوانيزه استخر را با بهترين قيمت و کيفيت در خدمت مشتريان عزيز قرار داده است.براي خريد فيلتر شني گالوانيزه استخر و استعلام از قيمت آن وارد فروشگاه سايت شده يا با پشتيباني شرکت آراز صنعت تماس بگيريد.

قيمت فيلتر شني گالوانيزه

طراحي و توليد ورق فيلتر شني گالوانيزه بر اساس ميزان حجم آب سرعت جريان آب است با افزايش ابعاد فيلتر شني گالوانيزه ورق هاي به کار رفته در آن ميبايست بزرگ تر در نظرگرفته شود.ميزان ضخامت استفاده شده در ورق هاي به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه معمولا از 3 تا 6 ميلي متر است.

اختلاف به کار رفته در ورق هاي به کار رفته در فيلتر شني گالوانيزه باعث پايين آمدن وزن فيلتر شني و تعيين قيمت آن ميشود. قيمت فيلتر شني گالوانيزه بر اساس تغيير قيمت در مواد اوليه به کار رفته در آن مانند منابع فلزي موجود در محصول از جمله منبع کويل فيلتر شني مبدل و … با افزايش قيمت دلار و ارز دچار تغيير ميشود.براي استعلام قيمت و اطلاع دقيق از قيمت انواع فيلتر شني گالوانيزه و ديگر محصولات موتورخانه وارد فروشگاه سايت آراز شويد.

نحوه قرارگيري شن سيليس داخل فيلتر شني

شن هاي سيليس به کار رفته در دستگاه فيلتر شني استخر گالوانيزه شامل سه بخش ابتدايي مياني و انتهايي است . شن هاي سيليس براي جلوگيري از مسدود شدن و گرفتگي دستگاه فيلتر شني گالوانيزه مورد استفاده قرار ميگيرد.

شن هاي ابتدايي سيليس شامل 60 درصد وزن کلي به همراه فيلتر شني بخش مياني و انتهايي که هر کدام شامل 20 درصد از وزن کلي سيليس حساب ميشود عمل جلوگيري از مسدود شدن مواد ريخته شده در دستگاه را انجام ميدهد.

کاربردهاي فيلتر شني استخر

فيلتر شني استخر داراي کاربردهاي متعددي است، به جمله:

  • حذف ذرات جامد: با تصفيه آب استخر، ذرات جامدي که به دليل حرکت آب و ورود افراد و اشياء به آن وجود دارند، از آب جدا مي شوند.
  • حذف باکتري ها: لايه بندي شده از شن‌ها به عنوان يک فيلتر نيز عمل مي کند و مي تواند باعث حذف بسياري از باکتري هاي موجود در آب شود.
  • حذف مواد آلي: فيلتر شني استخر مي تواند مواد آلي مانند برگ‌ها، حشرات و … را از آب جدا کند.
  • حذف مواد شيميايي: برخي از فيلتر هاي شني استخر قابليت حذف مواد شيميايي مانند کلر و برخي از مواد آلوده کننده هاي صنعتي را نيز دارا مي باشند.
  • افزايش عمر مفيد ساير اجزاي سيستم تصفيه آب: فيلتر شني استخر با حفظ کيفيت آب و حذف ذرات جامد، مي تواند عمر مفيد ساير اجزاي سيستم تصفيه آب را نيز افزايش دهد.
  • استفاده از فيلتر شني استخر از بهينه ترين و پرکاربرد ترين روش هاي تصفيه آب استخر است که استفاده از آن باعث افزايش بهداشت و کيفيت آب استخر، کاهش مصرف مواد شيميايي و مواد اضافي موجود در آب ميشود.

انواع فيلتر شني استخر بر اساس فشار کاري

در حالت کلي فيلتر هاي شني استخر در براساس ميزان فشار کاري و نحوه فيلتراسيون در در انواع مختلف طراحي و ساخته مي شود. از مزاياي تمامي مدل ها اين است که بدن افزودن هيچ ماده شيميايي و تغيير ساختار آب موجب از بين بردن آلودگي ها مي شود. ولي از معايب آن ها مي توان به مصرف انرژي بيشتر نسبت به بقيه فيلترها اشاره کرد. فيلترهاي شني به طور کلي داراي انواع زير هستند:

  •       فيلتر شني استخري کند
  •       فيلتر شني استخري تند
  •       فيلترشني استخر نرخ بالا

فيلتر شني استخري کند:

فيلتر شني استخري کند، يکي از انواع فيلترهاي استخر است که براي پاکسازي آب استخر از شن و جسم‌هاي جامد ديگر استفاده مي‌شود. اين فيلترها از يک مخزن با اندازه‌هاي مختلف ساخته شده‌اند که شامل لايه‌هايي از شن با اندازه‌ي دانه‌هاي مختلف مي‌باشد. هنگامي که آب استخر از طريق اين لايه‌ها عبور مي‌کند، جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده‌ي آن در ميان شن‌ها گرفتار مي‌شوند و تصفيه مي‌گردند.

فيلتر شني کند، به دليل داشتن لايه‌هاي شن با اندازه دانه‌هاي کوچک، از مزيت‌هايي مانند عملکرد خوب در پاکسازي آب استخر و افزايش عمر کاربردي آن برخوردار است. با اين حال، براي رسيدن به نتايج بهتر در پاکسازي آب استخر، بايد فيلتر شني به صورت دوره‌اي تميز شود و شن‌هاي آن جهت کاهش مقدار گرد و غبار و جسم‌هاي جامد ديگر بايد بازتابيده شوند

فيلتر شني استخري تند:

فيلتر شني استخري تند، نوع ديگري از فيلترهاي استخر است که در مقايسه با فيلترهاي شني کند، براي پاکسازي آب استخر با سرعت بيشتري عمل مي‌کند. اين فيلترها شامل يک سيستم از شبکه‌هاي فولادي با سوراخ‌هاي بسيار کوچک است که مي‌توانند ذرات بسيار ريز و جسم‌هاي آلوده را از آب استخر حذف کنند. براي اين منظور، آب استخر از طريق شبکه‌هاي فولادي با فشار بالا عبور مي‌کند و جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده در آن گرفتار مي‌شوند.

فيلتر شني تند در مقايسه با فيلتر شني کند، سرعت بيشتري در پاکسازي آب استخر دارد و همچنين نياز به تميز کردن دوره‌اي و تعويض شن‌هاي آن ندارد. با اين حال، براي استفاده از فيلتر شني تند، بايد يک سيستم پمپاژ قوي و قابل اطمينان نصب شود تا بتواند با فشار بالا، آب استخر را از طريق شبکه‌هاي فولادي عبور داده و آن را تصفيه کند.

خريد و قيمت فيلتر شني گالوانيزه

فيلتر شني استخري با نرخ بالا:

فيلتر شني استخري با نرخ بالا، يک نوع از فيلترهاي استخر است که براي پاکسازي آب استخر با نرخ بالايي عمل مي‌کند. اين فيلترها شامل يک مخزن شني هستند که با اندازه دانه‌هاي شن و تراکم آنها، به عنوان يکي از اصلي‌ترين عوامل تعيين کننده نرخ جريان آب در آن اثر مي‌کند. براي افزايش نرخ جريان آب در فيلتر شني با نرخ بالا، از شن‌هاي با دانه‌هاي کوچکتر و فشرده‌تري استفاده مي‌شود تا مساحت سطح آنها بيشتر شود.

در فيلتر شني با نرخ بالا، جريان آب با سرعت بالا از طريق لايه‌هاي شن عبور مي‌کند و جسم‌هاي جامد و ذرات آلوده‌ي آن در آن گرفتار مي‌شوند. اين فيلترها باعث افزايش کيفيت آب استخر و بهبود عملکرد سيستم تصفيه آب مي‌شوند. همچنين، نصب فيلتر شني با نرخ بالا مي‌تواند به کاهش نياز به تميز کردن و تعويض شن‌هاي فيلتر کمک کند.به طور کلي، فيلتر شني با نرخ بالا به دليل نرخ جريان آب بالا و عملکرد پايدار، انتخاب مناسبي براي استخرهاي با ترافيک بالا و نياز به پاکسازي آب سريع مي‌باشد.

کارکرد فيلتر شني تحت فشار

نحوه عملکرد فيلترشني گالوانيزه به اين شکل است که با عبور جريان آب از سيليس هاي به کار رفته در فيلتر شني مواد اضافي و زايد موجود در آب جدا شده و با عبور آب خالي از مواد زايد در لايه هاي مياني و انتهايي کف شن عمل تصفيه سازي و زلال کردن آب انجام ميشود . در انتها آب زلال و تصفيه شده ي خالي از مواد زايد و اضافي از طريق قسمت انتهايي فيلتر شني خارج ميشود.انباشت مواد زايد و محلول در آب ميتواند با افزايش فشار در قسمت فيلتر شني روند تصفيه سازي فيلتر شني را با مشکل مواجه کند.

توصيه ميشود براي جلوگيري از انباشت مواد زايد و اختلال در روند دستگاه که با افت فشار زياد آن اتفاق مي افتد عمل باکواش و شستوشوي دستگاه را به شکل منظم و روزانه انجام بدهيد.

مزاياي فيلتر شني استخر

فيلتر شني استخر يکي از اجزاي مهم و ضروري براي حفظ کيفيت آب در استخرها است. مزاياي استفاده از فيلتر شني به شرح زير مي‌باشد:

  •     حذف ذرات معلق: فيلتر شني قادر است ذرات معلق موجود در آب استخر را حذف کند، اين ذرات معلق ممکن است شامل مواد آلي، باکتري‌ها و ويروس‌ها باشد که مي‌تواند بهداشت کاربران استخر را به خطر بيندازد.
  •     بهبود کيفيت آب: استفاده از فيلتر شني باعث بهبود کيفيت آب در استخر مي‌شود. اين کار با حذف ذرات معلق، کاهش آلاينده‌هاي شيميايي و حفظ تعادل شيميايي آب انجام مي‌شود.
  •     صرفه جويي در مصرف آب: با استفاده از فيلتر شني، مي‌توان آب استخر را به صورت مداوم در حرکت قرار داد و از اين طريق صرفه جويي در مصرف آب را به دست آورد.
  •     افزايش عمر مفيد سيستم: استفاده از فيلتر شني به عنوان يک قسمت مهم از سيستم تصفيه آب، باعث افزايش عمر مفيد دستگاه مي‌شود. اين کار باعث کاهش هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات مي‌شود.
  •     بهبود عملکرد ساير تجهيزات: استفاده از فيلتر شني باعث بهبود عملکرد ساير تجهيزات مانند پمپ‌ها و تصفيه‌گرها مي‌شود. اين کار باعث صرفه‌جويي در هزينه‌هاي انرژي و کاهش هزينه‌هاي نگهداري مي‌شود.
  •     کاهش زمان تميز کردن: با استفاده از فيلتر شني، نياز به تميز کردن دستي استخر کاهش مي‌يابد و با استفاده از اين روش روند تصفيه آب استخر به کمترين زمان ممکن کاهش ميبابد.

معايب فيلتر شني استخر

استفاده از فيلتر شني در استخرها داراي برخي مزايا و معايب است. در مورد معايب احتمالي اين فيلتر مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  •     مشکل در تميز کردن: فيلتر شني در مقايسه با فيلترهاي ديگر، سخت‌تر در تميز کردن است و نياز به مراقبت بيشتري دارد.
  •     احتمال خرابي: استفاده از فيلتر شني در مواقعي براي پمپ‌هاي قدرتمند و استفاده‌ي مکرر نامناسب است، زيرا ممکن است در مدت کوتاهي خراب شود.
  •      بالا بودن هزينه: هزينه استفاده از فيلتر شني بالاتر از فيلترهاي ديگر است. اين هزينه شامل هزينه نصب و هزينه نگهداري است.
  •      کاهش سرعت جريان آب: استفاده از فيلتر شني ممکن است باعث کاهش سرعت جريان آب در استخر شود که ممکن است در برخي موارد مزاحمتي براي شناکنان باشد.
  •      محدوديت در کاربري: در استفاده از فيلتر شني بايد به مقدار شن مورد نياز دقت شود تا فيلتر به خوبي کار کند و اين ممکن است در برخي شرايط محدوديت‌هايي را براي کاربران ايجاد کند.

براي داشتن آب تميز و سالم در استخر، استفاده از فيلتر شني به عنوان يکي از مناسب ترين روش ها و راهکارهاي ممکن است که روند تصفيه آب استخر در آن به بهينه ترين حالت ممکن انجام ميشود.براي دريافت راهنمايي خريد فيلترشني گالوانيزه با پشتيباني سايت تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت





:: برچسب‌ها: فيلتر شني گالوانيزه , خرید فیلتر شنی گاوانیزه , قیمت فیلتر شنی گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: